آموزش اندروید

آموزش حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۲۳۲ دیدگاه ارسال شده است

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

روش های حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

حتما تا به حال با مشکل نگرفتن اسکرین شات در گوشی های اندروید روبرو شده اید. اگر اخیرا نمی دانید چرا تلفن همراه شما از روی صفحه برنامه ها و یا منو های کاربری مختلف عکس نمی گیرد احتمالا برخی تنظیمات باعث این مشکل شده است. ما در این مبحث به آموزش حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید خواهیم پرداخت.

در همه سیستم عامل های اندروید معمولا روش گرفتن اسکرین شات از صفحه تلفن همراه با دکمه های ولوم پایین و دکمه خاموش و یا روشن به صورت همزمان انجام می شود.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

اما اگر در هنگام انجام این کار با یک هشدار مانند Couldn’t save screenshot یا تصویر صفحه گرفته نشد و یا به زبان فارسی در برخی گوشی ها با پیام به دلیل سیاست امنیتی عکس گرفتن از صفحه ممکن نیست روبرو شدید به احتمال زیاد محدودیتی بر روی تلفن همراه شما اعمال شده است که با آن برخورد کرده اید. به همین دلیل برای اینکه بدانیم چرا اسکرین شات ذخیره نمیشود؟ راه حل زیر را با هم امتحان خواهیم کرد.

برای نمونه من امروز با استفاده از تلفن اندرویدی سامسونگ ۸ Galaxy Note خواستم از صفحه نمایش عکس بگیرم اما با پیامی با نام Can’t take screenshot due to security policy روبرو شدم. حال سوال پیش می آید چرا گوشیم اسکرین شات نمیگیرد؟ در واقع چند دلیل باعث این مشکل شده است. در زیر این دلیل ها را بیان می کنیم.

نکته: شما می توانید برای آشنائی با نحوه ااتصال سریع به اینترنت وای فای در گوشی و تبلت های اندرویدی، مبحث آموزش اتصال گوشی و تبلت به وای فای در اندروید را مطالعه نمایید.

 

نگرفتن اسکرین شات در حالت ناشناس گوگل کروم

سیستم عامل Android و صفحه ناشناس مرورگر گوگل کروم قادر نخواهد بود به دلایل امنیتی از صفحه نمایش شما عکس بگیرد. به همین دلیل در حال حاضر هیچ راهی برای غیر فعال کردن این ویژگی وجود ندارد. تنها راهی که می توانید از حالت ناشناس عکس بگیرید استفاده از مرورگر فایرفاکس (Firefox) است. اما اگر تنها می خواهید طبق سلیقه با مرورگر Google Chrome کار کنید برای رفع این مشکل از حالت ناشناس استفاده نکنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

 

رفع مشکل نگرفتن اسکرین شات با تنظیم خط مشی تلفن

کلمه خطی مشی در تلفن با نام Policy مشخص شده است. بنابراین اگر تلفن اندروید شما توسط یک آموزشگاه و یا شرکتی جهت انجام امور آموزشی و یا اداری به شما داده شده است. ممکن است بر روی تلفن همراه سیاست هایی را اجرا نموده اند که از اسکرین شات و ذخیره تصاویر جلوگیری می کند. برای رفع ارور couldn’t capture screenshot اندروید شما بایستی با مسئول IT در این زمینه صحبت کرده و یا اگر حساب کاربری در بخش Accounts در تنظیمات تلفن همراه شما ذخیره شده است آن را حذف کنید.

معمولا سیاست های اعمال شده یک شرکت بر روی تلفن همراه به دلایل امنیتی اجرا می شود. به همین دلیل بسیاری از کارمندان با خطی مشی و قوانین آن شرکت کاملا آشنا بوده و آن را پذیرفته اند.

از طرفی تنظیم خطی مشی امنیتی خصوصا در شرکت های مالی و حسابداری و شرکت های امور بانکی به دلیل جلوگیری از اجرای کد مخرب در پس زمینه دستگاه ارائه شده توسط هر شرکتی، معمولا دسترسی یک هکر را محدود خواهد کرد.

 

تنظیمات اسکرین شات با استفاده از دستیار Google

برنامه دستیار Google به طور پیش فرض برای نسخه اندروید ۶ یا نسخه ۷ فعال است. معمولا دستیار گوگل یا Google Assistant هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS به صورت پیشفرض فعال می شود. از طرفی می توانید این برنامه را از طریق اپلیکیشن Google Allo ( گوگل الو ) امتحان کنید. لازم به ذکر است تنظیمات اسکرین شات سامسونگ و رفع مشکل اسکرین شات در گوشی هواوی و سایر برندهایی که از نسخه اندروید ۶ به بالا استفاده می کنند با تکنیک های ذکر شده در پایین قابل حل خواهد بود.

برای حل مشکل ذخیره نشدن اسکرین شات در اندروید با استفاده از Google Assistant مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول دستیار Google را راه اندازی کنید و روی نماد Explore در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

مرحله دوم روی تصویر چرخ دنده در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و Settings را انتخاب کنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

مرحله سوم از منو ناوبری بالا Assistant را انتخاب کرده و به پایین صفحه به بخش Assistant devices رفته و بر روی Phone و یا Tablet کلیک کنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

مرحله چهارم پس از کلیک بر روی مراحل قبلی اسکرول را به پایین کشیده و به بخش General بروید و گزینه Use screen context را روشن نمایید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

بعد از این مراحل شما می بایست تنظیمات دیگری بر روی تلفن همراه خود اجرا کنید تا بتوانید از روی صفحات محدود شده عکس بگیرید.

 

گرفتن اسکرین شات از صفحه محدود شده

برای حل مشکل نگرفتن اسکرین شات از صفحات محدود شده توسط برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه پس از اینکه تنظیمات خطی مشی امنیتی را در تلفن همراه خود طبق مراحل ذکر شده قبلی انجام دادید. حال بایستی مراحل ذیل را به ترتیب برای رفع مشکل دنبال کنید.

مرحله ۱. برنامه ای را اجرا کنید که محدودیت تصویر گرفتن از صفحه برنامه را اعمال کرده است.

مرحله ۲. بر روی دکمه صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید تا Google Assistant را راه اندازی کنید.

مرحله ۳. روی What’s on my screen? ضربه بزنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

مرحله ۴. روی دکمه اشتراک تصویر ضربه بزنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

مرحله ۵. مکانی را برای ذخیره تصویر صفحه یا اشتراک گذاری آن تصویر برای یک برنامه ثانویه انتخاب کنید.

حل مشکل نگرفتن اسکرین شات در اندروید

شما با این روش ها به راحتی می توانید محدودیت های اعمال شده توسط برنامه ها در تلفن همراه و یا تنظیماتی که خطی مشی امنیتی برای تلفن همراه ایجاد کرده است را دور بزنید. رفع این محدودیت ها از جمله رفع مشکل اسکرین شات در گوشی هواوی و تنظیمات اسکرین شات سامسونگ  و خلاصه در تمامی گوشی های اندروید با تغییر در این خطی مشی تقریبا قابل حل خواهند بود.

 

منبع

۲۳۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. امیر گفت:
    سلام من امیر هستم و ۱۳ سالمه تبلت من اسکرسن شات نمیگره چیکار کنم اگه برنانه ای هست بگید که نصب کنم .
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از آدرس زیر استفاده کنید:

      b2n.ir/a54276

      • امیرحسین گفت:
        سلام وقت بخیر
        گوشی من مدلش j7 2016 هستش.
        برای اسکیرین شات تو خیلی از برنامه ها مثل روبیکا میزنه به دلیل سیاست های امنیتی عکس گرفتن مجاز نیست.
        میشه راهنمایی کنید .ممنوک
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          این جوابیه پشتیبانی روبیکا هستش:

          «برای رفع این خطا و گرفتن اسکرین شات باید به قسمت تنظیمات روبیکا وارد بشید. سپس به بخش امنیت وارد بشید. اگه گزینه اجازه گرفتن اسکرین شات از صفحه در این قسمت وجود داشته باشه، اون رو فعال کنید. اگه هم این گزینه وجود نداشته باشه، پس دلیل مسائل امنیتی اجازه در این برنامه وجود نداره و مشکل ممکنه از خود گوشیتون باشه. در صورتی که مشکل فقط برای این برنامه وجود داشته باشه می تونید با پشتیبانی این برنامه ارتباط برقرار کنید و مشکلتون را مطرح کنید.»

  2. نرگس گفت:
    سلام من گوشیم a11 هستش و گزینه پلام رو نداره گزینه هایی که شما گفتین حرکات دست و اینارو نداره کلا تو گوشی و اینکه فق باید از دکم استفاده کنی و حالت تغییری نداره
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اول از قسمت Advanced features و مطمئن شین که تیک Palm swipe to capture روشنه.
      دوم اینکه باید لبه دست خودتون رو از راست به چپ یا چپ به راست بکشید و لبه دست شما باید حتما صفحه نمایش رو لمس کنه.
      • سعید گفت:
        خسته نباشید من شیائومی دارم نوت ده لایت ، تنظیمات گوشیم روی سه انگشت هستش ولی هرچی سه انگشت میکشم نمیگیره اسکرین شات فکر کنم بعد این که به اندروید ۱۱ آپدیت کردم اینطوری شد ،ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
  3. ناشناس گفت:
    سلام خسته نباشید
    من نمیتونم از برنامه شاد شات بگیرم ولی اولای مهر چند بار شات گرفته بودم
    حتی برنامه هم نصب کردم که به کمک اون بتونم این کار رو بکنم،برنامه شات میگرفت ولی کلا سیاه بود عکس
    چیکار میتونم بکنم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      مسیر زیر رو طی کنید:
      گفتگوها تنظیمات حریم خصوصی و امنیت گذرواژه
      در این قسمت پسورد رو وارد کنید در صفحه بعد پایین صفحه، تیک گزینه نمایش محتوا برنامه در مدیریت برنامه را فعال کنید.
  4. H گفت:
    سلام گوشی من مدل ایسوس هست در بعضی قسمت اسکرین میگیره ولی بعضی برنامه ها که میرم وقتی اسکرین میگیرم عکس کلا سیاه در میاد چکار باید بکنم؟
  5. فاطمه گفت:
    سلام خسته نباشید من گوشیم a6 2018 هست اسکرین شات که میگیرم توی نوار اعلاناتم نشون نمیده عکس رو باید چیکار کنم از عصر تا الان اینجور شده
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه منظورتون نوتیفیکیشن بعد از گرفتن اسکرین شات هستش مسیر زیر رو طی کنید تا نوتیفیکیشن اسکرین شات رو فعال کنید:

      از تنظیمات یا setting وارد Apps بشین، از سه نقطه بالا سمت راست گزینه Show System رو انتخاب کنید، پر آخر لیست گزینه System UI و بعد گزینه گزینه Notifications رو لمس کنید و screenshot رو انتخاب کنید و واردش بشین و گزینه نوتیفیکیشنش رو فعال کنید.

  6. Shadi گفت:
    سلام من گوشیم a71 هست تازه خریدم اما اسکرین شات نمیگیره اگر هم بگیره با تاخیر و با فشردن سه تا کلید که نشان دهنده ولوم صدا هم توی عکس میوفته توی تنظیمات رفتم از راهی که شما گفتین و گزینه هارو فعال کردم اما باز هم اسکرین شات نمیگیره
  7. بیتا گفت:
    سلام گوشی من a11 هست و تازه گرفتم و گزینه شات گرفتن با کشیدن دست نداره باید چی کار کنم
  8. Ary گفت:
    سلام و خسته نباشید من جوشیم شیاومی نوت هشت هست و تو بعضی بازی‌ها که میخوام عکس از صفحه بگیرم مینویسه couldn’t take screenshot و یا اگر هم میگیره سیاه میشه راه حل های بالا رو هم امتحان کردم اما نتونستم… ممنون میشم کمکم کنید
  9. Nadi گفت:
    سلام وقتتون بخیر.گوشی من a71هست و جدیدا گرفتم.تا دیروز اسکرین شات رو با palm swipe میگرفت.اما الان نمیگیره.ریستارتم کردم.آپدیت کردم.باز فایده نداشت.چیکار میتونم انجام بدم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شاید روی دکمه پاور شما حالت بیکسبی فعال شده، دکمه بیکسبی رو به دکمه پاور تغییر کاربری بدین.
      برای این کار دکمه کم کردن صدا و بیکسبی رو با هم فشار بدین تا سه تنظیم خاموش و ریستارت گوشی ظاهر بشه، در پایین دکمه Slide key Setting رو لمس کنید و از روی حالت Wake Bixby روی حالت Power Off Menu قرار بدین.

      از مسیر زیر هم ببینید اسکرین شات گرفتن با کف دست فعاله؟
      گزینه Palm Swipe to Capture رو از مسیر زیر فعال کنید:

      Settings Advanced Features Motions and Gestures

  10. Yasamin گفت:
    سلام من گوشیم SUMSUNG A5 هست.
    از هر صفحه ای حتی از والپیپر میخوام شات بگیرم پیام میاد unable to capture screenshot usb storage may be in use
    trash cleaner هم کردم، از قسمت storage فایل های catch هم پاک کردم.
    دیگه نمیدونم چیکار کنم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      به ترتیب مراحل زیر رو انجام بدین:

      ۱. گوشی خود را ریستارت کنید و دوباره امتحان کنید.

      ۲. کش گوشی رو پاک کنید که گفتین اینکار رو انجام دادین.

      ۳. وارد پوشه DCIM یا Picture بشین و اسم پوشه Screenshots رو عوض کنید مثلا به Screenshots_old و یه پوشه جدید به اسم Screenshots درست کنید. در این حالت بیشتر این مشکل حل میشه.

      ۴. اگه از روش های بالا به جواب نرسیدین گوشی رو پیش تعمیرکار معتبر ببرین یا بعد از گرفتن بکاپ از کل اطلاعات گوشی اون رو ریست فکتوری کنید.

  11. Atefeh گفت:
    سلام این مشکل اسکرین شات و فقط بعضی از گوشیا دارن من گوشیم a2 و اجیم a30 اون گوشیش از روبیکا اسکرین شات میگیرہ ولی من نہ??
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      مسیر زیر رو طی کنید:
      گفتگوها تنظیمات حریم خصوصی و امنیت گذرواژه
      در این قسمت پسورد رو وارد کنید در صفحه بعد پایین صفحه، تیک گزینه نمایش محتوا برنامه در مدیریت برنامه را فعال کنید.
      موفق باشید
  12. صبا گفت:
    سلام ببخشیدمن گوشیمA11هست روبیکام شات نمیگیره مینویسه به دلیل سیاست امنیتی عکس گرفتن ازصفحه ممکن نمی باشدبایدچیکارکنم؟؟؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      مسیر زیر رو طی کنید:
      گفتگوها تنظیمات حریم خصوصی و امنیت گذرواژه
      در این قسمت پسورد رو وارد کنید در صفحه بعد پایین صفحه، تیک گزینه نمایش محتوا برنامه در مدیریت برنامه را فعال کنید.
      موفق باشید
  13. Samaneh گفت:
    سلام تو برنامه روبیکا مینویسع عکس گرفتن از صفحه به دلیل سیاست امنیتی امکان پذیر نمی باشد دلیلش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      مسیر زیر رو طی کنید:
      گفتگوها تنظیمات حریم خصوصی و امنیت گذرواژه
      در این قسمت پسورد رو وارد کنید در صفحه بعد پایین صفحه، تیک گزینه نمایش محتوا برنامه در مدیریت برنامه را فعال کنید.
  14. محدثه گفت:
    سلام من گوشیم a5۰s هستش اما با دکمه های جانبیش اسکرین شات‌نمیگیره چی‌کار باید بکنم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شاید روی دکمه پاور شما حالت بیکسبی فعال شده، دکمه بیکسبی رو به دکمه پاور تغییر کاربری بدین.
      برای این کار دکمه کم کردن صدا و بیکسبی رو با هم فشار بدین تا سه تنظیم خاموش و ریستارت گوشی ظاهر بشه، در پایین دکمه Slide key Setting رو لمس کنید و از روی حالت Wake Bixby روی حالت Power Off Menu قرار بدین.
  15. مازرونی ریکا گفت:
    سلام،موبایل من a50s هست ولی میخواهم در برنامه از صفحه چت اسکرین شات بگیرم میگه به دلایل امنیتی عکس گرفتن از صفحه موجود نمیباشد لطفا بگید،راهنماییم کنید?
    • طاها حسین زاده گفت:
      سلام م ن گوشیم a11هست اما نمیدونم جرا داخل روبیکا که میره عکس نمیگیره از صفحه مینویسه به دلایل امنیتی عکس گرفتن از صفحه ممکن نیست …
      باید چیکار کنم اخه جالبه فقط تو روبیکا اینحوریه جاهای دیگه درسته لطفا کمک کنید
      • کارشناس گفت:
        سلام و وقت بخیر
        مسیر زیر رو طی کنید:
        گفتگوها تنظیمات حریم خصوصی و امنیت گذرواژه
        در این قسمت پسورد رو وارد کنید در صفحه بعد پایین صفحه، تیک گزینه نمایش محتوا برنامه در مدیریت برنامه را فعال کنید.
  16. امیر گفت:
    سلام
    من وقتی میخوام از روی صفحه ای مثلا برنامه شاد عکس نمیگیره و میزنه نمایش عکس صفحه ها در این صفحه نمایش مجاز نیست ولی با گوشی دیگه جفت گوشی ها هواوی هست امتحان کردم عکس گرفت مشگل چیه یا میشه حل کرد
  17. مبینا گفت:
    من گوشیم امروز شات نمیگرفت و نوتیف میداد که توسط سیاست امنیتی نمیشه همچنین عکسا باز نمیشه تو شاد و واتساپ
  18. Sahar گفت:
    سلام خسته نباشین
    راستش گوشی من تو برنامه شاد که برادرم با اون کار میکنه اسکرین شات نمیگیره
    اوایل میگرفت ولی الان مینویسه به دلیل سیاست امنیتی ممکن نیس فقط هم تو این برنامه اینطوری میشه
    لطفا راهنمایی کنید.
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از این دست برنامه ها برای رعایت مسائل امنیتی اجازه عکس گرفتن از صفحه نمایش رو نمیدن، ما هم به خاطر رعایت قوانین موجود سایبری اجازه معرفی روش های گرفتن اسکرین شات از این برنامه ها رو نداریم.
    • ناشناس گفت:
      من هم همین مشکل رو دارم
  19. Sorri گفت:
    من وقتی اسکرین شات میگیرم مگه فضا ذخیره سازی نداری ولی گوشی من ۳۲گیگ حافظه داره
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      گوشی شما ۳۲ گیگ حافظه جانبی (رم) داره یا حافظه داخلی برای خود گوشی؟
      اگه خافظه داخلی داره فایل های اضافه، کش گوشی و برنامه های غیر ضروری رو پاک کنید.
  20. MMAAMM گفت:
    من وقتی از صفحه برنامه روبیکا شات بگبرم…میگه برنامه یا سازمان اجازه نمیدهد از صفحه نمایش عکس بگیرید.
    چیکار کنم من میشه راهنمایی کنید
  21. باران گفت:
    سلام ببخشید گوشی من a10 هست
    وقتی میخوام از روبیکا اسکرین شات بگیرم میگه به دلایل سیاسی نمیشه
    میشه بگید چطوری این مشکلو حل کنم؟
    مچکرم
  22. مینا گفت:
    سلام من گوشیم a31هست ولی با دکمه پاور و ولوم اسکرین نمیگیره و در تنظیماتی که گفتین در side key setting برم رفتم اما فقط گزینه double press داره
    باید چیکار کنم؟
  23. Masoumeh گفت:
    سلام وقت بخیر گوشی من a31 هستش اما جدیدا اسکرین شات نمیگیره و میزنه به دلایل امنیتی امکانش نیس . قبلا خیلی راحت میگرفت . هیچکدوم از مواردی هم که فرمودین نداره .
    چه کنم؟؟
  24. sama_nikroo گفت:
    سلام

    چجوری از روبیکا اسکرین بگیرم؟؟

    وقتی اسکرین میگیرم مینویسه به دلیل سیاست امنیتی عکس گرفتن از صفحه ممکن نیست

  25. ... گفت:
    من گوشیم A30s و با کم و زیاد کردن صدا و دکمه پاور اسکرین نمی گیره . حتی تو اکن قسمت تنظیمات کلید جانبی هم رفتم ولی حالت پاور اف منو رو نداره فقط دوتا گزینس یکی راه اندازی سریع دوربین یکی رفتن به برنامه
  26. Mohammad گفت:
    سلام . وقت بخیر ،
    ببخشید بنده گوشیم A11 هستش و هیچ کدوم از مواردی رو که فرمودین نداره و با دکمه پاور و ولوم هم اسکرین نمیگیره .. چه کنم ؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شاید روی دکمه پاور شما حالت بیکسبی فعال شده، دکمه بیکسبی رو به دکمه پاور تغییر کاربری بدین.
      برای این کار دکمه کم کردن صدا و بیکسبی رو با هم فشار بدین تا سه تنظیم خاموش و ریستارت گوشی ظاهر بشه، در پایین دکمه Slide key Setting رو لمس کنید و از روی حالت Wake Bixby روی حالت Power Off Menu قرار بدین.
  27. روژان گفت:
    سلام.گوشی من a31هست و با دکمه پاور و کم کردن صدا اسکرین شات میگیره اما با دست از روی صفحه نه حتی عکس سلفی هم که با کف دست باید بگیره نمیگیره تنظیماتشم فعاله.
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر،
      تنظیمات زیر رو چک کنید:

      Settings Advanced Features Motions and
      Palm Swipe to Capture Gesturess

      تیک رو بزنید تا برنامه فعال بشه. دقت داشته باشین در بعضی از برنامه ها گرفتن اسکرین شات کلا میسر نیست. این هم شکل درست حرکت دادن دست برای گرفتن اسکرین شات:

      b2n.ir/212746

  28. Sina گفت:
    سلام من گوشیم A70 هست ولی جدیدا وقتی دکمه خاموش و روشن و کم و زیاد کردن صدا رو باهم فشار میدم اسکرین شات نمیگیره . به نظرتون دلیلش چیه؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      درستش دکمه پاور با دکمه کم کردن صدا هستش. دوباره امتحان کنید.
      اگه باز هم جواب نداد، شاید روی دکمه پاور شما حالت بیکسبی فعال شده، دکمه بیکسبی رو به دکمه پاور تغییر کاربری بدین.
      برای این کار دکمه کم کردن صدا و بیکسبی رو با هم فشار بدین تا سه تنظیم خاموش و ریستارت گوشی ظاهر بشه، در پایین دکمه Slide key Setting رو لمس کنید و از روی حالت Wake Bixby روی حالت Power Off Menu قرار بدین.
      • سارینا گفت:
        سلام وقتتون بخیر
        گوشی من A6+ هستش و از وقتی اندروید گوشیم رو بروز رسانی کردم نمیتونم با فشاردادن همزمان دکمه پاور و کم کردن صدا اسکرین شات بگیرم و گزینهside key setting رو برام میاره مشکل از کجاست؟
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          وقتی اون گزینه رو میاره واردش بشین و دکمه پاور رو از روی حالت بیکسبی به حالت power قرار بدین.
  29. میترا گفت:
    سلام من گوشیم سامسونگ a71 هست
    گوشیم با منوی دستیار میگیره با اون روشم که دستمو میکشم رو گوشی میگیره
    اما با روش دکمه پاور و کم کردن صدا نمیگیره و میاد تنظیمات کلید عملکرد
    در صورتی که هر دو دکمه سالم هستند و کار میکنند
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      به نظر میاد دکمه پاور شما روی حالت بیکسبی فعال شده، برای همین این روش کار نمیکنه.
      دکمه بیکسبی رو به دکمه پاور تغییر کاربری بدین. برای این کار
      دکمه کم کردن صدا و بیکسبی رو با هم فشار بدین تا سه تنظیم خاموش و ریستارت گوشی ظاهر بشه، در پایین دکمه Slide key Setting رو لمس کنید و از روی حالت Wake Bixby روی حالت Power Off Menu قرار بدین.
  30. qamdax گفت:
    به نظرم ساخت نرم افزار مناسب بهترین راهه چون کلیدهای تبلت داغون میشه الان هم نرم افزارهای مختلف میخریم اما هنگام نصب میگه مشکل تجزیه بسته خوب این نرم افزارها سازگاری ندارن