پی دی افکامپیوتر

آموزش تبدیل پی‌دی‌اف به عکس با نرم افزار ادوبی آکروبات

نوشته شده در ۱۲ ماه پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

تبدیل پی‌دی‌اف به عکس با نرم افزار ادوبی آکروبات

چگونه می توانم با استفاده از نرم افزار  ادوبی آکروبات یک فایل پی دی اف (PDF) را به عکس (JPG) تبدیل کنم؟

تبدیل فایل های پی دی اف به تصویر یکی از آن دسته کارهایی است که افراد زیادی به دنبال چگونگی انجام آن بوده اند اما با نحوه ی انجام آن آشنایی نداشته باشند. فرمت PDF یکی از رایج ترین فرمت های موجود جهت انتقال فایل ها و ذخیره آن ها می باشد. گاهی اوقات ممکن است در برخی از سیستم ها فرمت پی دی اف پشتیبانی نشود و افراد مجبور به تغییر فرمت فایل هایشان شوند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی تبدیل پی‌دی‌اف به عکس با نرم افزار ادوبی آکروبات را به شما آموزش دهیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تبدیل فایل پاورپوینت (Powerpoint) به پی‌ دی‌ اف (PDF)، مبحث آموزش تبدیل فایل پاورپوینت (Powerpoint) به پی‌ دی‌ اف (PDF) را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تبدیل پی‌دی‌اف به عکس با نرم افزار ادوبی آکروبات

نرم افزار Adobe Acrobat یکی از محبوب‌ ترین ابزار ها برای باز کردن و مدیریت فایل‌ های PDF در نظر کاربران است. خوشبختانه این برنامه امکان تبدیل چنین فایل‌ هایی را به تصویر در اختیار علاقه‌ مندان می‌ گذارد و کاربران هر دو سیستم عامل ویندوز و مک می‌ توانند از امکانات آن استفاده نمایند.

بنابر این، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای چگونگی انجام این کار هسیتد اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست و برای انجام این کار پروسه سختی را پیش رو ندارید. تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. قبل از هرچیزی بایدب ه شما بگوییم برای استفاده از این قابلیت نسخه پرو نرم افزار ادوبی آکروبات را نصب کنید که یک عنوان پولی به شمار می‌ رود. البته می‌ توانید لینک دانلود نسخه کرک شده آن را از سایت‌ های داخلی دریافت نمایید.

۲. سپس فایل پی‌دی‌اف مورد نظر را در برنامه ادوبی آکروبات باز نموده و بر روی گزینه File که در نوار بالایی صفحه قرار دارد کلیک کنید.

۳. از بین گزینه‌ هایی که برای شما نمایان می شود، در منوی File روی Save As کنید نمایید.

تبدیل پی‌دی‌اف به عکس با نرم افزار ادوبی آکروبات

۴. در پنجره باز شده روی کادر روبه‌روی عبارت Save as type کلیک کرده و فرمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۵. سپس مسیر ذخیره سازی فایل خروجی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

۶. همچنین در قسمت File name می‌ توانید یک نام دلخواه برای خروجی در نظر بگیرید.

مرحله 6

۷. در نهایت روی گزینه Save کلیک کنید. اکنون فایل خروجی با فرمت انتخاب شده در مسیر در نظر گرفته شده، ذخیره می‌ شود.

بدین ترتیب ، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در کامپیوتر و با استفاده از برنامه ادوبی آکروبات، فایل های پی دی اف خود را به تصویر تبدیل نمایید.

 

منبع

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. امیرعلی جون گفت:
    خوبست داداااا