شبکه های اجتماعی

آموزش بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۶۵۲ دیدگاه ارسال شده است

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

چگونه بکاپ واتساپ را برگردانیم؟ شاید این سوال شما نیز باشد، از این رو هدف این پست جواب دادن به سوال قبل و معرفی طریقه برگرداندن بکاپ واتساپ است. شما در واتساپ می توانید با روش های متنوعی اطلاعات خود را بازیابی کنید، از این رو در این پست به آموزش نحوه بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون و ریکاوری پیامهای واتساپ خواهیم پرداخت.

در این پست به موضوع ریکاوری پیام های واتساپ با وجود بکاپ و بازگرداندن بکاپ واتساپ خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در این پست هدف آموزش بازیابی بکاپ واتساپ تحت دو سیستم عامل اندروید و iOS است، پس بدون اتلاف وقت آموزش ها را شروع می کنیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با راه حل های برطرف کردن مشکل تماس تصویری و صوتی واتساپ مبحث آموزش روش های حل مشکل تماس تصویری و صوتی در واتساپ در اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در اندروید با استفاده از Google Drive Backup

برای اجرای موفقیت آمیز ریستور بکاپ واتساپ در سیستم عامل اندروید، شما باید از همان حساب Google و شماره تلفنی که قبلاً برای ایجاد بکاپ استفاده کرده اید، استفاده کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا واتساپ خود را حذف کنید. پس از حذف واتساپ، به سادگی آن را بر روی موبایل خود مجدداً نصب کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از نصب مجدد، باید واتس آپ را باز کرده و جزئیاتی مانند شماره تماس و غیره را تأیید کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

به صورت خودکار، یک صفحه که در آن شما باید روی دکمه Restore کلیک کنید باز می شود. سپس ریکاوری بکاپ واتساپ که شامل چت ها و فایل ها از Google Drive شروع می شود.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

روند بازیابی فایل ها ظرف چند دقیقه کامل خواهد شد. پس از آن، باید روی گزینه Next ضربه بزنید. پس از تکمیل مراحل اولیه، چت ها  نمایش داده می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از اتمام مراحل فوق، WhatsApp به طور خودکار بازیابی بکاپ شما از Google Drive را آغاز می کند. پس از تهیه بکاپ از سابقه چت، تمام فایل ها نیز بازیابی می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگردانی بکاپ واتساپ در اندروید با استفاده از Local Backup

برای استفاده از Local Backup برای بازیابی فایل ها و چت ها در واتساپ، باید فایل ها را از کامپیوتر یا کارت SD به یک دستگاه جدید منتقل کنید. در این روش بازیابی فایل ها و سابقه چت ها به شرح زیر بسیار ساده است.

برای تهیه بکاپ یا همان نسخه پشتیبان از WhatsApp در حافظه Local و با نصب برنامه File Manager یا File Explorer در موبایل خود می توانید نسخه پشتیان تهیه کنید. به حافظه موبایل خود بروید و روی WhatsApp را کلیک کنید. سپس به  بخش Databases در حافظه واتس آپ در کارت SD بروید. این مکانی است که از Backup شما آنجا ذخیره شده است.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اکنون، برای دسترسی آسان باید این فایل پشتیبان را تغییر نام دهید. انجام این کار اختیاری است. شما می توانید اسم فایل را از msgstore.db.crypt12 به msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 تغییر دهید. پسوند فایل یا فرمت فایل را تغییر ندهید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اگر واتس اپ از قبل نصب کرده اید، به سادگی آن را حذف و دوباره از طریق Google Play نصب کنید. پس از پایان نصب مجدد WhatsApp، به سادگی جزئیات مخاطبان خود را تأیید کنید، همانطور که در روند پشتیبان گیری Google Drive این روش وجود داشت، این کار فقط چند ثانیه طول می کشد تا مشخص شود که آیا نسخه پشتیبان موجود است یا خیر.

روی دکمه Restore کلیک کنید و مدتی صبر کنید تا همه دیتاها بازیابی شده از فایل های ذخیره شده بازگردند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در آیفون با استفاده از iCloud Backup

اول از همه، شما باید با تهیه بکاپ، از نسخه پشتیبان iCloud استفاده کنید. عملکرد آخرین نسخه پشتیبان را بررسی کنید. سپس واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید. پس از تأیید شماره تماس، کافی است پیام های روی صفحه را دنبال کنید. با این روش می توانید سابقه چت را ریستور کنید.

اول از همه، با Apple ID وارد سیستم شوید تا به iCloud دسترسی داشته باشید و iCloud Drive را روشن کنید. سپس، شما باید فضای کافی در آیفون و iCloud خود داشته باشید. برای بازیابی یا پشتیبان گیری باید از همان شماره تلفن اصلی خود استفاده کنید زیرا نمی توانید از یک حساب WhatsApp و یک حساب دیگر برای ریستور کردن بکاپ استفاده کنید.

 

منبع

۶۵۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
1 6 7 8 10
  1. Mohamad گفت:
    سلام
    آیا راهی هست که بتونم تمام پیام های واتساپ‌ رو از روز اولی که واتساپ ساختی برگردونی؟
    بدون در نظر گرفتن بک آپ
    منظور کل تاریخچه واتساپ برامون ریکاوری بشه؟
  2. Najafpour گفت:
    سلام وقت بخیر
    آیا ممکنه تو گوشیه سامسونگ وقتی بک‌ اپ گرفتی پیامهایه
    یه شخصی همش بیاد جز پیامایی که اخیرا داده(واتس اپ)
  3. حجت گفت:
    سلام وقت بخیر من یه‌گروه داشتم مدیر گروه هم بودم اما گروه رو‌حذف کردم الان میخام دوباره گروه رو برگردونم و اینکه من کلا پشتیبان گیری رو غیر فعال کرده بودم چطوری میتونم گروه رو برگردونم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر،
      اگه گروه تو واتساپ باشه و خودتون لفت بدین یکی از اعضا میشه مدیر گروه. اما اگه کلا گروه کسی نبود و پاکش کردین که هیچ
  4. محمد علی محسنی گفت:
    سلام روز بخیر
    برای اینکه بتونم چتای پاک سده از گوسیم رو برگردونم از یه سایتی راه حلی رو پیدا کردم ک به اصطلاح میشد چتای قدیمی رو برگردوند . اما تو اون روش باید حافظه رو از گوگل درایو پاک میکردم . منم طبق دستور فایل بک اپ رو از گوگل درایو پاک کردم . اما نه تنها چتای قبلی برنگشت بلکه کل چت های موجودم هم پاک شد . راه حلی وجود داره که بتونم چتای قبریم رو برگردونم ؟ به اطلاعات واتس اپم احتیاج دارم لطفا اگر راهی هست واهنمایی بفرمایید .
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      الان شما میتونید از روش بازیابی اطلاعات ذخیره شده توی حافظه گوشی و پوشه Whatsapp استفاده کنید چون عملا بکاپ گوگل درایوتون پاک شده.
      اگه مطمئن به پاک شدن اطلاعات روی گوگل درایو هستین باید از روش دوم که تو پست گذاشته شده استفاده کنید یکم پیچیده هستش آموزش سایت واتساپ فارسی رو براتون میذارم بخش بازیابی نسخه پشتیبانی داخلی کمی قدیمی‌تر رو مطالعه کنید:

      b2n.ir/m15474

    • محمد علی محسنی گفت:
      متاسفانه موفق نشدم . توی غرب تهران جایی هست ببرم نشون بدم گوشیو ببینیم کاری میشه کرد یا نه ؟
  5. علی گفت:
    سلام من بکاپ تو گوگل درایو ندارم ولی تو حافظه دارم ولی وقتی واتساپ رو نصب میکنم‌‌از طرف گوگل درایو برای بکاپ‌ پیام میاد ولی بکاپ اصلی من تو حافظه داخلی چطور این مشکل و برطرف کنم؟!
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      بکاپ گوگل درایو بکاپ اصلی شماست که طی زمان پیش فرض یا زمانی که شما معین می کنید مثلا هر هفته یا هر ماه از چت های شما بکاپ میگیره.
      اگه بکاپ گوگل درایو مناسب شما نیست از روش دوم معرفی شده برای بازیابی اطلاعات از حافظه داخلی گوشی هستش استفاده کنید.
  6. داریوش گفت:
    سلام من واتساپ تو گوشی قدیمی دارم میخوام ببرم تو گوشی جدید چتهام و اطلاعاتم توی واتساپ برام مهمه که تو گوشی جدید هم باشه. الان دوتا گوشی همرام هست که واتساپ هم تو گوشی قدیمی فعاله. چیکار کنم که مطمئن باشم تو گوشی جدید واتساپم اطلاعاتم باشه؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      در کل سیستم بکاپ و بازیابی اطلاعات واتساپ ضعیف هستش و احتمال از دست رفتن قسمتی از چت ها وجود داره.
      شما اول واتساپ خودتون بکاپ بگیرین و بعد پوشه whatsapp رو از گوشی قدیم به گوشی جدید منتقل کنید.
      روی گوشی جدید واتساپ رو نصب کنید، تا پیام گوگل درایو برای بازیابی براتون بیاد، اگه اومد رستور کنید و اگه نیومد واتساپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.
      اگه باز هم بکاپ رستور نشد از روش دوم معرفی شده توی پست استفاده کنید.
  7. مریم گفت:
    سلام ، من خیلی وقت پیش از واتساپ بکاپ گرفتم و همه اطلاعات و گروهامو وارد گوشی جدید کردم ، الان گوشیم سوخته و دیگه روشن نمیشه ، حالا سوال من اینکه باید یه بکاپ جدید می‌گرفتم ؟ الان با بکاپ قبلی که خیلی وقت پیش گرفته بودم میشه گروهامو برگردوند ؟
    اینم بگم که برام مهم نیست چت ها یا پیام ها بیاد ، فقط این برام مهمه که گروه هام بیاد
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه به اطلاعات یا بکاپ قدیمی خودتون با سوختن گوشی دیگه دسترسی ندارین، باید واتساپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.
      تا موقع نصب دوباره پیام گوگل درایو براتون بیاد، گرچه امکان داره بکاپ خودکار گرفته شده باشه و بکاپ قدیمی شما پاک شده باشه.
      کلا سیستم بکاپ گیری واتساپ بسیار ضعیف تر از تلگرام هستش. اگه براتون بازیابی اطلاعات خیلی مهمه یا فکر می کنید خودتون نمی تونید انجامش بدین با متخصص یا تعمیرکار نرم افزار گوشی مشورت کنید.
  8. حسین رضایی گفت:
    سلام ببخشیدمن بخاطر اینکه رو گوشیم واگذار کردم حساب واتساپم رو پاک کردم الان که واتساپ جدید روی یه گوشی دیگه نصب کردم تمام گروههام که داخلش عضو بودم حذف شدن میخاستم ببینم آیا امکان بازگرداندن گروههام هست اگر هست لطفا راهنمایی کنید متشکرم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      واتساپ رو گوشی جدید نصب کردین پیام از طرف گوگل درایو براتون نیومد؟
      • حسین رضایی گفت:
        خیرقربان نیومد تمام گروههایی هم که درش عضو بودم همگی پاک شدن ونتونستم برشون گردونم
        • کارشناس گفت:
          شما بکاپ واتساپ رو قبل از نصب روی گوشی جدید فعال کرده بودین؟ اگه الان واتساپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید شاید دوباره پیام گوگل درایو بیاد ولی احتمال پاک شدن چت ها و گروههای جدید شما هست.
          در صورت نیاز مبرم به متخصص نرم افزار گوشی مراجعه کنید.
  9. ملودی گفت:
    سلام من واتساپمو حذف کردم بعد که نصب کردم استیکرام پریدن لطفا راهنماییم کنین چطوری برشون کردونم
  10. فرهاد گفت:
    سلام خسته نباشید
    من واتساپمو نصب کردم دیدم یکی پیام داده ولی نوشتش نبود و انگلیسی نوشته بود خوده واتساپ بعد پاک کردم دوباره نصب کردم دیگه اصلا اون نیومد و بکاپ های خیلی قدیم اومد که بدردم نمیخورد
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه بکاپ جدید گرفتین شاید با نصب دوباره بالا بیاد، البته دیگه پیام رو رد نکنید. اگه با نصب دوباره چت های جدید شما نیومدند باید از روش دوم که معرفی شده استفاده کنید که باز هم امکان بازیابی ناقص اطلاعات وجود داره.
  11. محدثه زینالی گفت:
    سلام خسته نباشید.من یه سوال دارم.شخصی بهم عکسی فرستاده و من دانلود کردم و دیدم .و بعد از گذشت چند مدت چون حافظه واتساپ رو از تو خود گوشی که تو تنظیمات هست پاک کردم و الان من اون عکس رو میخوام و وقتی داخل پی وی اون شخص میرم واتس آپ بهم هشدار میده که این از حافظه پاک شده و از اون شخص بخواهید دوباره براتون re_send بکنه.ایا راه حل دیگه ای غیر از این هست؟چون من نمیخوام بگم به اون شخص و میخوام خودم دوباره عکس رو برگردونم.چیکار باید بکنم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      راهی نداره، باید دوباره براتون بفرسته.
    • سارا گفت:
      سلام من داخل گوشیم واتساپ داشتم و مجبور شدم که خطی که باهاش واتساپ دارم رو در بیارم و داخل تبلت بندازم و باهاش واتساپ نصب کنم متاسفانه به چت های ولتساپ قبلیم نیاز دارم و دیدم که واتساپم کلا پاک شده و از من ساخت اکانت جدید رو میخواد
      • کارشناس گفت:
        سلام و وقت بخیر
        موقع نصب واتساپ جدید پیام بکاپ براتون اومد؟ اگه نیومد واتساپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید.
        اگه باز هم پیام بکاپ از گوگل درایو نیومد باید پوشه Whatsapp رو از گوشی به تبلت منتقل کنید تا بتونید اطلاعات رو بازیابی کنید.
      • Rapounzel گفت:
        سلام ادمین محترم وقتتون بخیر
        پیشاپیش از پاسختون ممنونم
        من دوتا اکانت واتس اپ داشتم
        جفتشونم بک اپ میگرفتم همیشه
        اما گوشیم مشکل پیدا کردو سوخت
        طبیعتا نتونستم دگ وارد اکانتام بشم
        ۴ ماه گذشت و متوجه شدم ک هردو حسابم کلا دیلیت اکانت شدن از طرف خود واتس اپ
        من اطلاعات خیلی مهمی داشتم
        واقعا ینی دگ‌نمیتونم اطلاعاتمو ب هیچ عنوان برگردونم؟
        با اینک بک اپم داشتم نمیشه؟
        لطفااا بهم بگید چ کنم
        ممنونم
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          بعد از ۴ ماه یا ۱۲۰ روز کلیه اطلاعات حساب واتساپ توسط خود واتساپ به طور کامل و غیرقابل بازگشت پاک میشه.
  12. زهرا عیس گفت:
    سلام وقتتون بخیر
    من واتساپ رسمی دارم و و از تمام چت هام تو گوگل درایو بکاپ گرفتم
    منتهی الان بعد از نصب واتساپ جی بی کلا پیامی ک میگه پیاماتون رو بازیابی کنید نمیاد
    چکار باید کنم
    کلا امکان انتقال پیامها از واتساپ رسمی به جی بی هست؟
  13. زهرا گفت:
    سلام من حساب واتساپم پاک کردم ولی از اطلاعات قبل هم روی گوشیم دارم، میشه اون اطلاعات و چت ها و تصاویر رو دوباره بیارم رو این واتساپم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر،
      این مشکل رو کاربر قبل از شما هم داشتند:
      اگه وویس ها و ویدئو ها روی گوشی قدیمی موجوده اونا رو به گوشی جدید منتقل کنید، اگه از چت ها بکاپ گرفتین با گوگل درایو و پیامی که قبل از نصب تو گوشی جدید میاد رستور کنید، اگه بالا نیومد پوشه واتساپ رو از گوشی قدیم به جدید منتقل کنید و با روش دوم معرفی شده اطلاعات رو بالا بیارین.
      کلا سیستم ریستور واتساپ بسیار ضعیف تر از تلگرام هستش و احتمال ناقص ریکاور شدن اطلاعات زیاده.
      اگه براتون خیلی مهم هستتش به تعمیرکار متخصص نرم افزار مراجعه کنید.
  14. سیما گفت:
    سلام من گوشیم را عوض کردم وواتساپ را با همون شماره آوردم روی گوشی جدید، الان اطلاعات واتساپم پاک شده …رفتم دیدم توی حافظه گوشی قدیمی ویس ها وتصاویر هستن ..لطفا راهنمایی می کنین چکار کنم اگر سیم کارت را بذارم روی گوشی قبلی و واتساپ را نصب کنم اطلاعات بالا میان؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      وویس ها و ویدئو ها رو به گوشی جدید منتقل کنید، اگه از چت ها بکاپ گرفتین با گوگل درایو و پیامی که قبل از نصب تو گوشی جدید میاد رستور کنید، اگه بالا نیومد پوشه واتساپ رو از گوشی قدیم به جدید منتقل کنید و با روش دوم معرفی شده اطلاعات رو بالا بیارین.
      کلا سیستم ریستور واتساپ بسیار ضعیف تر از تلگرام هستش و احتمال ناقص ریکاور شدن اطلاعات زیاده.
      اگه براتون خیلی مهم هستتش به تعمیرکار متخصص نرم افزار مراجعه کنید.
  15. عاطفه گفت:
    سلام ببخشید من دیشب واتس آپم به مشکل خورد، اول تمام اطلاعات رو لک آپ گفتم سیو گوگل درایوه، الان که حذف کردم و نصب کردم restore نمیکنه میگه اینترنت اوکی نیست، در حالیکه من از دو منبع اینترنت استفاده کردم بازم همبنو گفت
  16. آیناز گفت:
    سلام من یو واتساپ داشتم حذفش کردم بعدا حواسم نبود اطلاعاتش رو ذخیره نکردم ک وقتی باز نصب کنم بیان و الان هم یو واتساپ نصب کردم ولی نمیدونن چیکار کنم که پیامام و همه چیم بیاد میشه راهنمایی کنید؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      وقتی دوباره نصب کردین از طرف گوگل درایو یراتون پیام نیومد؟
      پوشه یو واتساپ قدیمی رو هم پاک کردین؟
  17. Zeinab گفت:
    سلام من میخوام واتساپمو تو گوشیه جدید نصب کنم ولی حساب گوگلم گذرواشو یادم نیس چی گذاشتم ولی باز میشع بازیابی کرد حساب گوگل ولی اسمه خودمه شمارم همینطور میشه بگید خیلی مهم هست
  18. Zeinab گفت:
    اینستا هم انجام میدید
  19. Zeinab گفت:
    سلام من گوشیمو میخوام عوض کنم و واتساپمو تو گوشیه جدید نصب کنم امکان بازیابی داره خیلی مهم هستن
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      همون سیم کارت رو وارد گوشی جدید کنید و اگه با گوگل درایو بکاپ تهیه کرده باشین روی این گوشی شما بالا میاد.
  20. امیرعلی گفت:
    من یک گوشی اندرویدی داشتم که قبل از پاک کردن اطلاعاتش ، فولدر دیتابیس واتس اپ رو روی کامپیوتر خودم ریختم .
    گوشی جدید که خریدم ، واتس اپ رو نصب کردم ولی باز نکردم . داخل فایل منیجر گوشی جدید رفتم ولی هیچ فولدری به اسم واتس اپ نبود که اطلاعات دیتابیس رو توش پیست ( جایگذاری ) کنم . مجبور شدم واتس اپ رو باز کنم و خودکار از گوگل درایو بازیابی شد در صورتی که میخواستم از لوکال این اتفاق بیفته چون بخشی از پیام های من در گوگل درایو ذخیره نشده بود و عملا من چت هام الان ناقصه .
    من در حال حاضر همون فایل دیتا بیس رو دارم . ایا میشه ازش استفاده کرد ؟؟
    ممنون میشم کمک کنید
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      میتونید از روش دوم که استفاده از بکاپ لوکال هستش استفاده کنید. باید به جای پوشه دیتابیس جدید از پوشه قدیمی استفاده کنید.
  21. قادرزاده گفت:
    سلام امکان بازیابی چت های نزدیک به یک سال پیش و بیشتر هست؟؟
  22. قربانی گفت:
    سلام من از یک گروه در واتساپ لفت دادم میشه دوباره عضوش بشم؟
  23. سارا گفت:
    یه سوال داشتم اگه فایل دیتا بیس واتساپ رو حذف کنیم آیا امکانش هست دوباره برگردونیم ؟
  24. IRツDarkMERC گفت:
    من همه کار هارو کردم ولی در مرحله Looking for backups گیر میکنه و دایره لودینگ میچرخه و پیش نمیره اصلا
  25. کاوان گفت:
    سلام و وقت بخیر
    من اشتباهی کل چت هامو حذف کردم و clear chat زدم چت های ۳ ماه پیش و الان همه حذف شده برای من …می خوام بر گردونم هر کاری میکنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید خیلی واجبه
  26. پریا ابراهیمی گفت:
    سلام وقتتون بخیر .
    من جی بی واتساپ دارم بعد امروز صبح برام پیام اپدیت اومد روی دکمه دانلود زدم ولی لینک برام باز نمیشه
    میخام دوباره جی بی واتساپ داشته باشم ، و اینکه نمیخام پیامهام از بین بره چون واقعا به پیام هام نیاز دارم
    و اینکه اصلا نمیتونم وارد واتساپ بشم که بخام پیام هام رو ذخیره کنم
    لطفا ی راه حلی بهم بگین که پیامام پاک نشه ??
  27. سلین گفت:
    سلام من از واتساپ که ایمیل میخواست چشم پوشی کردم و بعد اطلاعاتم پاک شده همه چت هام بدبخت شدم میشه برگردونده بشه چتهام یا نه؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      این آموزش از سایت رسمی واتساپ فارسی گرفته شده، اگه اطلاعتی که میخواین خیلی حساسه بهتره این مراحل رو با کمک متخصص نرم افزار انجام بدین:
      ۱. یک برنامه مدیر فایل دانلود کنید.
      ۲. در برنامه مدیر فایل به مسیر sdcard/WhatsApp/Databases بروید. اگر اطلاعات شما در کارت حافظه ذخیره نشده باشد، ممکن است «حافظه ذخیره‌سازی داخلی» یا «حافظه ذخیره‌سازی اصلی» را به جای sdcard ببینید.
      ۳. اسم فایل پشتیبانی را که می‌خواهید بازیابی کنید از msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 به msgstore.db.crypt12 تغییر دهید. امکان دارد نسخه پشتیبان قبلی روی پروتکل قدیمی‌تری مانند crypt9 یا crypt10 باشد. مقادیر نسخه رمزگذاری را تغییر ندهید.
      ۴. واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید.
      ۵. وقتی پرسیده شد، بازیابی را بزنید.
  28. امیر گفت:
    سلام من واتساپ جی بی داشتم که خود گوشی بهم گفت این برنامه ویروس داره پاکش کن، و منم قبل از پاک کردنش رفتم تو تنظیمات تو بخش گفتگو زدم پشتیبان گیری و پشتیبان گیری انجام شد و بعد پاکش کردم، بعد از اینکه واتساپ اصلی رو نصب کردم و بکاپ گیری رو که انجام داد، چت های چندماه پیش من رو آورد،و چت های جدیدم رو نیاورد،
    لطفا میشه بگید که چیکار چت های جدیدم هم بیاین؟
  29. زینب گفت:
    سلام.
    من از اطلاعات واتس‌آپم به صورت دستی بک آپ گرفتم و ذخیره کردم ولی الان که میخام تغییر بدهم فایلی به نام msgstore در بک اپ من موجود نیست و پسوند‌ها هم crypt 14 هست.مشکل چیه؟
  30. زارعی گفت:
    سلام من ایفون دارم و واتس آپمو پاک کردم، نمیدونم چطوذی میشه اطلاعاتش رو برگردوند
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      این آموزش رو مطالعه کنید:

      بازگرداندن آرشیو پیام های واتساپ در آیفون با استفاده از iCloud Backup

      اول از همه، شما باید با تهیه بکاپ، از نسخه پشتیبان iCloud استفاده کنید. عملکرد آخرین نسخه پشتیبان را بررسی کنید. سپس واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید. پس از تأیید شماره تماس، کافی است پیام های روی صفحه را دنبال کنید. با این روش می توانید سابقه چت را ریستور کنید.

      اول از همه، با Apple ID وارد سیستم شوید تا به iCloud دسترسی داشته باشید و iCloud Drive را روشن کنید. سپس، شما باید فضای کافی در آیفون و iCloud خود داشته باشید. برای بازیابی یا پشتیبان گیری باید از همان شماره تلفن اصلی خود استفاده کنید زیرا نمی توانید از یک حساب WhatsApp و یک حساب دیگر برای ریستور کردن بکاپ استفاده کنید

1 6 7 8 10