شبکه های اجتماعی

آموزش بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون

نوشته شده در ۴ سال پیش | ۶۵۲ دیدگاه ارسال شده است

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

چگونه بکاپ واتساپ را برگردانیم؟ شاید این سوال شما نیز باشد، از این رو هدف این پست جواب دادن به سوال قبل و معرفی طریقه برگرداندن بکاپ واتساپ است. شما در واتساپ می توانید با روش های متنوعی اطلاعات خود را بازیابی کنید، از این رو در این پست به آموزش نحوه بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ در اندروید و آیفون و ریکاوری پیامهای واتساپ خواهیم پرداخت.

در این پست به موضوع ریکاوری پیام های واتساپ با وجود بکاپ و بازگرداندن بکاپ واتساپ خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است در این پست هدف آموزش بازیابی بکاپ واتساپ تحت دو سیستم عامل اندروید و iOS است، پس بدون اتلاف وقت آموزش ها را شروع می کنیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با راه حل های برطرف کردن مشکل تماس تصویری و صوتی واتساپ مبحث آموزش روش های حل مشکل تماس تصویری و صوتی در واتساپ در اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در اندروید با استفاده از Google Drive Backup

برای اجرای موفقیت آمیز ریستور بکاپ واتساپ در سیستم عامل اندروید، شما باید از همان حساب Google و شماره تلفنی که قبلاً برای ایجاد بکاپ استفاده کرده اید، استفاده کنید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

ابتدا واتساپ خود را حذف کنید. پس از حذف واتساپ، به سادگی آن را بر روی موبایل خود مجدداً نصب کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از نصب مجدد، باید واتس آپ را باز کرده و جزئیاتی مانند شماره تماس و غیره را تأیید کنید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

به صورت خودکار، یک صفحه که در آن شما باید روی دکمه Restore کلیک کنید باز می شود. سپس ریکاوری بکاپ واتساپ که شامل چت ها و فایل ها از Google Drive شروع می شود.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

روند بازیابی فایل ها ظرف چند دقیقه کامل خواهد شد. پس از آن، باید روی گزینه Next ضربه بزنید. پس از تکمیل مراحل اولیه، چت ها  نمایش داده می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

پس از اتمام مراحل فوق، WhatsApp به طور خودکار بازیابی بکاپ شما از Google Drive را آغاز می کند. پس از تهیه بکاپ از سابقه چت، تمام فایل ها نیز بازیابی می شوند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگردانی بکاپ واتساپ در اندروید با استفاده از Local Backup

برای استفاده از Local Backup برای بازیابی فایل ها و چت ها در واتساپ، باید فایل ها را از کامپیوتر یا کارت SD به یک دستگاه جدید منتقل کنید. در این روش بازیابی فایل ها و سابقه چت ها به شرح زیر بسیار ساده است.

برای تهیه بکاپ یا همان نسخه پشتیبان از WhatsApp در حافظه Local و با نصب برنامه File Manager یا File Explorer در موبایل خود می توانید نسخه پشتیان تهیه کنید. به حافظه موبایل خود بروید و روی WhatsApp را کلیک کنید. سپس به  بخش Databases در حافظه واتس آپ در کارت SD بروید. این مکانی است که از Backup شما آنجا ذخیره شده است.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اکنون، برای دسترسی آسان باید این فایل پشتیبان را تغییر نام دهید. انجام این کار اختیاری است. شما می توانید اسم فایل را از msgstore.db.crypt12 به msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt12 تغییر دهید. پسوند فایل یا فرمت فایل را تغییر ندهید.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

اگر واتس اپ از قبل نصب کرده اید، به سادگی آن را حذف و دوباره از طریق Google Play نصب کنید. پس از پایان نصب مجدد WhatsApp، به سادگی جزئیات مخاطبان خود را تأیید کنید، همانطور که در روند پشتیبان گیری Google Drive این روش وجود داشت، این کار فقط چند ثانیه طول می کشد تا مشخص شود که آیا نسخه پشتیبان موجود است یا خیر.

روی دکمه Restore کلیک کنید و مدتی صبر کنید تا همه دیتاها بازیابی شده از فایل های ذخیره شده بازگردند.

بازیابی و برگرداندن بکاپ واتساپ

 

بازگرداندن آرشیو پیام های واتس اپ در آیفون با استفاده از iCloud Backup

اول از همه، شما باید با تهیه بکاپ، از نسخه پشتیبان iCloud استفاده کنید. عملکرد آخرین نسخه پشتیبان را بررسی کنید. سپس واتساپ را حذف و دوباره نصب کنید. پس از تأیید شماره تماس، کافی است پیام های روی صفحه را دنبال کنید. با این روش می توانید سابقه چت را ریستور کنید.

اول از همه، با Apple ID وارد سیستم شوید تا به iCloud دسترسی داشته باشید و iCloud Drive را روشن کنید. سپس، شما باید فضای کافی در آیفون و iCloud خود داشته باشید. برای بازیابی یا پشتیبان گیری باید از همان شماره تلفن اصلی خود استفاده کنید زیرا نمی توانید از یک حساب WhatsApp و یک حساب دیگر برای ریستور کردن بکاپ استفاده کنید.

 

منبع

۶۵۲ دیدگاه را شما می توانید ببینید
1 2 10
  1. saeed گفت:
    با سلام . وقتی پیام هارو clear chat میکنی . و بعدش بکاپ میگیری آیا دیگه پیامی نشون داده میشه ؟
  2. محمد گفت:
    سلام وقت بخیر
    من واتساپ اصلی رو حذف کردم الان هم یو واتساپ پلاس رو نصب کردم ولی پیاما بکاپ نمیشه باید چکار کنم؟
  3. هلیا گفت:
    سلام گوشی من آیفونه و اپل ایدی که داخلشه رو دست من و پسرعمومه
    و برناممو دیلیت کردم و دوباره دانلود کردم ولی ری استور نکردم و قبلا این کارو نکردم و به این چت ها نیاز دارم چیکار کنم؟
  4. Ro.h83 گفت:
    سلام من گوشیمو فرمت کردم بعد که وارد واتساپ شدم اصلا گزینه بازیابی نیومد و همه پیام هام پاک شده بود
    راهی هست که برشون گردونم واقعا بهشون نیاز دارم خیلی مهم بودن
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      وقتی گوشی رو پاک کردین پوشه WhatsApp هم پاک شده که بکاپ شما اونجا بوده، تنها راه باقیمونده استفاده از گوگل بکاپه، موقع نصب دوباره برنامه از طرف گوگل پیام بازیابی اومده؟
    • Sohaib گفت:
      سلام من قبلا واتساب را دیلیت کردم و باک اپ نگرفتم حالی دوباره واتساب را دوملود کردم ایا پیام های قدیمی تر یعنی پیام های که از اول واستابم بود راهی است بخاطر بازیابی آنها؟ لطفا کمک کنین ضرور کار است
  5. مژگان گفت:
    سلام وقت بخیر
    من پوشه ی مدیای واتساپمو پاک کردم، پشتیبان گیری هم قبلا زده بودم هرگز، الان دیگه ویس ها و فیلم ها و عکسها قابل بازیابی نیست؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      احتمالش کمه که بازیابی بشه، در صورت اجبار یک بار برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید، ببینید گوگل بکاپ چه چیزهایی رو برای شما بازیابی میکنه.
    • نگار گفت:
      سلام خسته نباشید
      من از واتساپم بکاپ گرفتم بعد الان ک راه اندازی کردم واتساپمو همه پیام های قبل اومده فقط عکس ها و فیلم ها رو باز نمیکنه مینویسه این فایل در حافظه داخلی شما موجود نیست راهی نداره که بشه این عکس و فیلم باز بشن؟
      • کارشناس گفت:
        یلام و وقت بخیر
        اگه شما موقع بکاپ گرفتن گزینه بکاپ از مدیا رو نزده باشین، عکس ها و فیلم ها رو بالا نمیاره.
        • shadi گفت:
          سلام چجور میتونم چت های واتس آپم رو که قبلا نیازش داارم دوباره برگردونم ؟ هربار که واتس آپو نصب میکنم چتام حذف میشه لطفا راهنمایی کنید
  6. Key گفت:
    سلام خسته نباشید ، من امروز دستم خورد واتس اپمو ان ایستال کردم بعد که دوباره نصب کردم ری استور از گوگل درایو و زدم فقط برای امروز برگردوند ، ولی هفته پیش واتس اپمو پاک کردم ری استور از گوگل درایو و زدم کل چتاو پیامهای قدیمیمو برگردوند ، پوشه واتس اپمم دیلیت کردم ، حالا چرا از گوگل درایو هفته پیش بک اپ گرفت ولی الان چند بار حذف کردم و نصب کردم دیگه برنمیگرده ؟ چه کار کنم ؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      ای کاش پوشه رو پاک نمیکردین، به نظر راهی برای بازیابی بکاپ های قبلی شما وجود نداره.
      • تارا گفت:
        سلام‌وقت بخیر
        ببخشید من یک سری از مکالماتم رو در چت واتس اپ پاک کردم و الان نیاز به همان چتهای پاک شده دارم، چطورمیتونم‌ تمام مکالمات رو بازیابی کنم؟ به مکالمات اخیر در عرض دوهفته گذشته نیاز دارم. لطفا راهنمایی بفرمایید، موبایلم آیفونه
    • Saman گفت:
      سلام من گوشیم جا نداره مجبورم از قسمت دیتا واتساپ اون چیزایی رو که دانلود کردم رو پاک کنم
      ولی میخوام پیام ها حذف نشه و فقط عکس و فیلم هایی که دانلود کردم جا گرفته اونا بره
      ایا با بکاپ میشه بعداز پاک کردن دیتا دوباره اون پیاما برگرده؟ اگه میشه لطفا کامل راهنمایی کنید که چیکار کنم چه گزینه ای رو بزنم
      خیلی ممنون
      • کارشناس گفت:
        سلام و وقت بخیر
        بله امکانش هست، در قسمت Setting روی Chat setting رو لمس کنید. گزینه Backup رو انتخاب کنید. البته قبلش جی‌میل خودتون رو در سمت پایین وارد کنید. در این بخش از واتساپ شما بکاپ گرفته میشه.
  7. آلاله گفت:
    سلام
    من اکانت گوگلمو فعال نکردم و کلا بک آپهامو پاک کردم.ایا اگر واتساپم را حذف نصب کرده ودوباره نصب کنم بک آپ باز میگردد
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه فایل های پوشه whatsapp رو هم پاک کردین بکاپ شما برنمیگرده، البته اگه از بکاپ گوگل مطمئن هستین که از اطلاعات شما بکاپ نگرفته باشه.
  8. شروین گفت:
    باسلام؛بازیابی آرشیوبه حالت تعلیق درآمد یعنی چی؟قبلاازپاسخگوییتون تشکر.
  9. سیما گفت:
    سلام لطفا کمکم کنید من بکاپ گرفتم اطلاعاتم برگشت ولی برای این هفته که گذشته عکس و ویسها نیومده چیکار کنم خیلی مهم
  10. علیرضا گفت:
    سلام وقت بخیر ، ببخشید من واتساپم رو کلا دستم خورد پاک شد و الان اطلاعات مهمم هم پاک شده. چی کار کنم برگردن؟ بک آپ هم نگرفته بودم
  11. سارا گفت:
    من واتساپ رو پاک کردم ولی چت ماک شده برنگشت چیکار کنم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شما وقتی واتساپ رو پاک کردین، پوشه whatsapp رو هم پاک کردین؟
      وقتی دوباره واتساپ رو نصب کردین پیام بازیابی گوگل برای شما نیومد؟
  12. امیرعلی گفت:
    سلام من واتساپ رو نصب کردم بازیابی پیامم زدم پیاما بالا اومدن یه مشکل پیش اومد زدم حذف و نصب ولی این بار بازیابی پیام زدم پیامام حذف شدن مال ده روز پیش فقط هست مشکلش چیه چیکار کنم
  13. A.M گفت:
    سلام من واتساپم رو در گوشي قبليم ك شيائومي بود بكاپ گرفتم ولي تو گوشي جديدم ك ايفونه اطلاعاتم بر نميگرده چكار بايد كنم ؟ خيلي مهمه
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه گوشی اندروید شما هنوز موجوده و واتساپ روش نصبه، برای بازیابی اطلاعات در آیفون باید به قسمت تنظیمات گوشی اندروید برید، گزینه های Chat و Chat History و سپس گزینه Export Chat، مراحل رو انجام بدین و جیمیل خودتون رو وارد کنید تا در اونجا ثبت بشه. حالا با جیمیل می تونید اطلاعات خودتون رو رستور کنید.
  14. آلاله گفت:
    سلام من کلا بک آپهامو پاک کردم.ایا اگر واتساپم را حذف نصب کرده ودوباره نصب کنم بک آپ باز میگردد؟
  15. فاطمه گفت:
    سلام ببخشيد من بكاپ گرفتم قبلا حتي توي icloud نشون ميده ك گرفتم ولي هنگام ورود ب اكانتم دستم خورد و از صفحه بازگرداني رد شدم، واتس اپ پاك كردم دوباره نصب كردم ولي پياماي قبلمو نمياره گوشيم ايفونه
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شما گزینه های iCloude Drive و Chat backup رو روی گوشی خودتون فعال کردین؟
      اگه فعال هستند هر موقع که برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید بکاپ شما رستور میشه.
      برای راهنمایی لینک زیر رو مطالعه کنید:

      b2n.ir/185427

  16. محمد گفت:
    سلام خط واتساپ من خط خارج از ایران میباشد برای بکاپ کردن و بازگردانند تمام اطلاعات واتساپم نمیتونم ان را مجددا حذف و نصب کنم چون دسترسی به کد پیامکی برای نصب مجدد واتساپ برام نمیاد از طرفی بشدت به اطلاعات واتساپم نیاز دارم که همه پاک شدند لطفا راهنمایی بفرمایید
  17. سهیل گفت:
    سلام
    من یک اشتباهی کردم از تو تنظیمات واتساب تمام داده هاشو پاک کردم و الان همه ی پیامام رفته و الان تمام پیام های گروه هایی که عضو بودم پاک شده به طور کامل و پیام های مخاطبینم برگشته به چند وقت پیش باید چیکار کنم برگردن؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه از اطلاعاتتون از طریق گوگل بکاپ گرفته شده، یک بار برنامه رو پاک کنید و دوباره نصب کنید، بعد از بالا اومدن برنامه، از طرف گوگل پیام بازیابی میاد که میتونید با تایید اطلاعات خودتون رو بالا بیارین. در غیر این صورت راه وجود نداره.
      • کارشناس گفت:
        سلام و وقت بخیر
        دقیقا دکمه کم کردن صدا رو با دکمه پاور نگه داشته باشین تا اسکرین شات رو بگیره. امتحان کنید.
  18. حمید محمدی گفت:
    سلام من برای پشتیبان گیری هر چی سعی میکنیم انجام نمیشه هم با نت گوشی هم با وای فای امتحان کردم هر دفعه میگه اینترنت خود بررسی کنید ایراد چی هست؟
    لطفا راهنمایی کنید
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      از قسمت Setting وارد بخش Chats بشین و گزینه Chat backup رو انتخاب کنید و دکمه سبز Backup رو لمس کنید.
      • M گفت:
        سلام من تمامی عکس هام از واتساپ حذف شده و قبلا بکاپ رو انجام ندادم و الان عکس های خیلی مهمم نیست ممنون میشم من رو راهنمایی کنید.
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          اگه میتونید برنامه رو پاک کنید و نصب کنید ببینید در هنگام نصب بعد از دادن شماره تلفن پیام بکاپ گوگل براتون میاد؟
          در غیر اینصورت راهی برای یازیابی اطلاعات از دست زفته نیست.
  19. غزل گفت:
    من هرکاری کردم نشد ک
  20. ملیکا گفت:
    سلام ۴هفته پیش گوشیم عوض کردم از واتساپ رو گوشی قبلی بک اپ نگرفتم همون موقع و برنامه رو پاک کردم و روی گوشی جدید نصب کردم همه چت هام پاک شدند راهی هست ک برگرده چت ها
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه از گوگل درایو هم بکاپ ندارین و تمام فایل های گوشی قبلی رو از جمله پوشه واتساپ رو پاک کردین، نمی تونید چت های قبلی رو برگردونید.
  21. ستاره گفت:
    سلام. من چت یکی از مخاطبینم را پاک کردم. میخوام برگردونم.بک اپ واتساپ فعال بوده. ولی حواسم بعد از پاک کردن چت، باز بک اپ گرفتم، میشه راهنماییم کنین میخوام اون چت برگرده .
  22. Reyhane گفت:
    سلام ببخشید من میخاستم بدونم پیام هایی که تو واتساپ پشتبان گیری شده تا چه مدت میشه بازیابی کرد مثلا وقتی امروز پشتبان گیری میشه تا چندروز بعد میسه بازیابیش کرد؟
  23. شیوا گفت:
    سلام ببخشید من واتساپمو روی موبایل دیگه نصب کردم پیام ها حذف شده باید چی کار کنم که برگرده
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر،
      از همون سیم کارت قبلی استفاده می کنید؟ اگه اینطوره موقع نصب واتساپ روی گوشی جدید پیام میده که میخواین از گوگل بکاپ اطلاعاتتون رو رستور کنید.
      اگه باز هم نشد پوشه whatsapp رو از گوشی قدیمی روی گوشی جدید انتقال بدین.
  24. شهبازی گفت:
    سلام ببخشید من واتساپو حذف کردم دوباره نصبش کردم گزینه بازیابی‌ام زدم ولی هرچی پیام تو گروه‌ها اومده بود حذف شده و تو همه گروها زده “شما وارد این گروه شدید” انگاری که تازه عضو گروها شدم
    میشه راهنمایی کنید چجوری پیام‌هارو بر گردونم
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اگه احیانا پوشه Whatsapp شما هم پاک شده باشه، کل بکاپ شما هم از بین میره.
      • شهبازی گفت:
        آره پاک شده یعنی گوشیمو تنظیمات کارخانه زدم
        هیچ راهی نیست که پیام‌ها برگرده؟
        • کارشناس گفت:
          نه متاسفانه، چون پوشه اصلی بکاپ شما پاک شده و منبعی برای بازیابی چت های قبلی شما در دسترس نیست.
      • سحر گفت:
        سلام اگه بخوام واتساپمو رو یه موبایل دیگه نصب کنم چتام برمیگرده ؟؟؟
        گوشیمو میخوام عوض کنم نگران همینم میشه راهنمایی کنید
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          در قسمت setting روی chat setting رو لمس کنید. گزینه Backup رو انتخاب کنید. البته قبلش جی‌میل خودتون رو در سمت پایین وارد کنید. در این بخش از واتساپ شما بکاپ گرفته میشه.
          برای اطمینان پوشه whatsapp خودتون رو از فایل منجر گوشی پیدا کنید و اون رو به گوشی جدید منتقل کنید البته در صورتی که روش جیمیل جواب نداد از این روش استفاده کنید.
  25. کیوان گفت:
    اگه بار اول اشتباه ریستور نکرده باشی وارد شی دیگه راهی نداره پیام هارو برگردوند چون باز حذف کردم و نصب کردم و ریستور زدم برنگشت
  26. محمد حسن زاده گفت:
    سلام وقت بخیر من چجوری میتونم بکاپ های قدیمی از گوگل درایو ریستور کنم خود واتساپ اخرین بکاپ برمیگردونه داخل گوگل دریو هم نمیتونم پیدا کنم.
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      اول برنامه واتساپ خودتون رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و بعد وارد کردن شماره و طی مراحل، گزینه Restore برای شما نمایش داده میشه، با انتخاب این گزینه بکاپ شما برگردونده میشه.
      • محمد حسن زاده گفت:
        مراحل بکاپ میدونم من میخوام به طور مثال بکاپ فروردین ماه ریستور کنم نه آخرین بکاپی که خودش ریستور میکنه
        • کارشناس گفت:
          واتساپ تا ۷ روز قبل رو بکاپ میگیره مگر اینکه تنظیم کرده باشین هر بکاپ رو هفته ای یا ماهانه بگیره، در این صورت واتساپ رو پاک کنید و دوباره نصب کنید و اجازه به گوگل بکاپ ندین که در این حالت واتساپ خودکار از لوکال شما فایل بکاپ رو بالا میاره.
          • محمد حسن زاده گفت:
            فک کنم خیلی سخت سوالمو میپرسم
            من تنظیم کردم هر روز واتساپ بکاپ میگیره و ارسال میکنه به گوگل درایوم در جمیل
            به طور مثال امروز ۲۱ مهرماهه من میخام بکاپ ۱ مهرماه ریستور کنم اما واتساپ اخرین فایل یعنی ۲۰ مهر ریستور میکنه؟؟
          • کارشناس گفت:
            چون بکاپ رو روزانه تعیین کردین و واتساپ حداکثر ۸ بار بکاپ میگیره پس آخرین بکاپ شما برای ۸ یا ۹ روز قبل هستش پس بکاپ ۲۰ روز پیش رو نداره.
  27. آرمین گفت:
    جالبه که سوالها رو حذف میکنید!!! ممنون واقعا
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      سوالاتی که یک کاربر پشت سر هم تکرار میکنه و جواب یکسانی داره پاک میشه در غیر این صورت همه سوالاتی که موازین قانونی و اخلاقی رو حفظ می کنند، تایید میشن.
  28. آرمین گفت:
    سلام
    من واتساپ مجدد نصب کردم و ازم نپرسید میخاید ریستور بشه یا نه! بعد رفتم دیدم قسمت بک اپ روی گوگل درایوم هست به حجم ۳ گیگ. اما کلید ریستور وجود نداره. باید چیکار کنم؟
    • کارشناس گفت:
      سلام و وقت بخیر
      شما از فعال کردن بکاپ گوگل درایو، وقتی که داشتین اولین بار واتساپ خودتون رو نصب کردین مطمئن هستین؟
  29. Bahamin گفت:
    سلام خسته نباشید من بکاپ های قبل رو دارم ولی نمی دونم چجوری برگردونم ممنون میشم راهنمایی کنین
  30. Marziyeh گفت:
    من میخوام پیامای واتساپمو برگردونم از طریق حذف نصب کردن نشدش‌.میشه راهنماییم کنیدهرچی زودتر
    • کارشناس گفت:
      به آدرس زیر در کارت حافظه گوشیتان بروید:

      /sdcard/WhatsApp/Databases

      در این پوشه شما چندی فایل را خواهید دید که آن ها تاریخچه پیام های شما هستند. همانطور که می بینید نام آن ها به صورت msgstore-YYYY-MM-DD.1.db.crypt است که YYYY-MM-DD نمایانگر تاریخ فایل است.
      ابتدا فایلی که msgstore.db.crypt نام گذاری شده را در همان پوشه پیدا کنید و نام آن را به چیز دیگری تغییر دهید (برای مثال واژه old را به نام آن اضافه کنید). حالا در بین فایل های دیگر پوشه که بر حسب تاریخ مرتب شده اند بگردید و فایلی را که مورد نظر شما است را به msgstore.db.crypt تغییر نام دهید (به تاریخ فایل ها دقت کنید و فایلی را انتخاب کنید که تاریخ آن قبل از پاک کردن اشتباهی پیام های شما است. تاریخ ها میلادی هستند)

      حال واتس اپ خود را از گوشی پاک کنید و آن را دوباره نصب کنید. هنگامی که از شما برای بازگرداندن پیام های گذشته سوال می شود گزینه ی Restore را انتخاب کنید. حال پیام های گذشته ی شما بازگردانده شده اند!

      دقت کنید که بازگرداندن پیام های گذشته باعث جایگزینی آن ها با پیام های جدید شما خواهد شد و راهی برای ادغام کردن پیام های جدید و قدیمی وجود ندارد. ولی هر زمان که بخواهید می توانید به همین شیوه پیام های جدیدتان را با عوض کردن فایل msgstore.db.crypt با نسخه ای که به نام آن old اضافه کردید و تکرار این مراحل بازگردانید.

      • Sarsh گفت:
        سلام ببخشین من حساب واتساپ و پاک کردم بعد بکاب گرفته بودم دوباره که نصب کردم حواسم پرت شد رو بکاب جدید که واتساپ تمام چت ها پاک شده بود دوباره بکاب گرفتم الان اون بکاب گذشته را تو فایل گوشیم دارم هم تو گوگل درایور ولی اون بکاب خالی را بازیابی میکنه امکانش هس اون بکاب قبلی را بازیابی کنم
        • کارشناس گفت:
          سلام و وقت بخیر
          بخش بازگردانی بکاپ واتساپ در اندروید با استفاده از Local Backup رو در همین مبحث مطالعه کنید و مثل همون نوشته اسم فایل بکاپتون رو عوض کنید تا اون فایل فراخوانی بشه.
          • M.mahdi.zn.j گفت:
            سلام من واتساپ رو پاک کردم دوباره نصب کردنی هواس ام نبود بازیابی رو نزدم رفت داخل حساب ولی هیچ کدوم از پیام ها نیومد پوشه واتساپ ام توی مدیر فایل هست چی کار کنم برگرده
          • کارشناس گفت:
            سلام و وقت بخیر
            دوباره واتساپ رو پاک کنید و نصب کنید.
1 2 10