کامپیوتر

آموزش فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام

چگونه می توانم قابلیت کوییک ریپلای (Quick Replies) در نرم افزار اینستاگرام را فعال کنم؟

قابلیت کوییک ریپلای (Quick Replies) در نرم افزار اینستاگرام، همان طور که از نامش مشخص است درواقع راهی برای پاسخ دهی سریع به افراد در نرم افزار اینستاگرام می باشد که با استفاده از آن می توان در زمان  صرفه جویی کرد. به عنوان مثال این قابلیت برای کاربرانی که دارای حساب های کاربری فروش محصولات می باشند کاربرد دارد. همچنی افراد بلاگر نیز با استفاده از این قابلیت می توانند برای مخاطبان خود پیام های محبت آمیز ارسال کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی فعال سازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب (Instagram web) ، مبحث آموزش فعال سازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب (Instagram web)  را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام (Quick Replies)

همان طور که پیش تر گفتیم این قابلیت برای افرادی کاربرد دارد که دارای پیج های فروش محصولات در محیط این نرم افزار هستند و یا نوع حساب کاربری خود را به اینستاگرام بیزینس تغییر داده اند. این افراد با استفاده از قابلیت کوییک ریپلای (Quick Replies) در نرم افزار اینتستاگرام می توانند متن مورد نظر خود را به عنوان پاسخ سریع در بخش تنظیمات این برنامه مشخص نمایند و در صورت نیاز و با انتخاب گزینه Quick Reply در بخش دایرکت می توانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن پیام مورد نظر را برای افراد ارسال کنند.

نکته: همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که جهت استفاده از این قابلیت باید اکانت اینستاگرام شما از نوع بیزینس باشد تا این قابلیت در تنظیمات اینستاگرام برای شما نمایش داده شود. در غیر این صورت این گزینه برای شما نمایان نخواهد شد.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در گوشه سمت راست پایین صفحه قرار دارد، وارد پروفایل کاربری خود در این برنامه شوید.

۴. سپس در حساب کاربری تان بر روی آیکون به شکل سه خط که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام

۵. در موی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، به دنبال گزینه  Quick Replies در زیر شاخه Business settings بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

فعالسازی قابلیت کوییک ریپلای در اینستاگرام

۶. در صفحه جدید باز شده، بر روی آیکون + که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، همانند تصویر زیر کلیک کنید.

مرحله 6

۷. در این بخش می توانید در باکس Shortcut کلمه کلیدی خود را و در بخش Message  نیز جایگزینه کلمه کلیدی و یا متن پیام خود را تایپ کنید. مرحله 7

۸. در نهایت پس از گذارندن تمامی مراحل بالا، بر روی گزینه ی Save  که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید تا تغییراتی که ایجاد نمودید ذخیره شوند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید ، در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، برای حساب کاربری بیزینس خود قابلیت Quick Replies را فعال نموده و از آن استفاده کنید.