اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب

چگونه می توانم قابلیت ریپلای و کوییک ریپلای را در دایرکت اینستاگرام وب فعال کنم؟

اینستاگرام یکی از آن دسته نرم افزار های محبوب در بین کاربران اینترنت می باشد که همواره به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و راحتی کاربران خود می باشد. بدین طریق که توسعه دهندگان این نرم افزار در هر به روز رسانی که ارائه می دهند در تلاش هستند تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنند تا استفاده کاربران از این نرم افزار راحت تر شود. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان ریپلای کردن پیام ها و ویس های بخش دایرکت اینستاگرام می باشد. اما خبر خوب این است که افرادی که از نسخه وب این برنامه در کامپیوتر خود استفاده می کنند نیز می توانن از این قابلیت بسیار کاربرید استفاده کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب را به شما آموزش دهیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی منشن کردن افراد در استوری اینستاگرام پس از انتشار، مبحث آموزش منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب (Instagram web)

قابلیت ریپلای کردن پیام های بخش دایرکت در نرم افزار اینستاگرام پیش از این وجود نداشت و همین موضوع موجب نارضایتی برخی کاربران شده است و درخواست های زیادی را جهت افزودن امکان ریپلای کردن پیام های دایرکت به تیم توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام ارائه دادند.

در نسخه های اخیر این نرم افزار باتوجه به درخواست های مکرر افراد، قابلیت ریپلای پیام های دایرکت به اینستاگرام افزوده شده است. همچنین کاربرانی که از نسخه ی وب این نرم افزار استفاده می کنند نیز می توانند از این قابلیت منحصر به فرد استفاده کنند.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. قبل از هرچیزی ابتدا از طریق مرورگر های موجود در سیستم خود وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

۲. در صورتی که قبلا از طریق اینستا وب وارد حساب کابری خود شده باشید نیازی به وارد کزدن مشخصات نمی باشد اما در صورتی که برای اولین بار از طریق مرورگر وارد اینستاگرام می شوید باید مشخصات خود از جمله نام کاربری و پسورد حساب کاربری تان را وارد نمایید.

نکته: قبل از هرچیزی باید به این نکته توجه داشته باشید که در صورت فعال سازی ویژگی کراس پلت فرم Messenger را در حساب کاربری خود می توانید از قابلیت ریپلای کردن پیام ها استفاده کنید.

۳. پس از ورود به حساب کاربری خود بر روی آیکون به شکل موشک که در نوار بالای صفحه سمت راست قرار دارد مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب

۴. در بین گفتگو های خود در این قسمت باید بر روی یکی از آن ها کلیک نموده و وارد آن شوید.

فعالسازی قابلیت ریپلای پیام در اینستاگرام وب

۵. در گفتگویی که باز کردید بر روی پیام مورد نظر خود که قصد ریپلای کردن آن را دارید کلیک کنید.

۶. در گزینه هایی که برای شما نمایان خواهد شد، آیکون ریپلای را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 6

۷. در بخش مشخص شده ، متن مورد نظر خود را به عنوان پاسخ تایپ نموده و گزینه Send را جهت ارسال انتخاب کنید.

مرحله 7

۸. در نهایت مشاهده می کنید که پاسخ مورد نظرتان به عنوان ریپلای در زیر پیام اصلی قابل نمایش است.

مرحله 8

بدین ترتیب، هملن طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در بخش دایرکت اینستاگرام وب، در مرورگر خود از قابلیت ریپلای پیام استفاده نمایید.