کامپیوتر

آموزش منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار

چگونه می توانم پس از انتشار استوری در نرم افزار اینستاگرام افراد را منشن کنم؟

همه ی شما با نرم افزار محبوب اینستاگرام آشنایی دارید و از قابلیت های بی نظیر آن آگاه هستید و می دانید که دلیل محبوبیت این برنامه، قابلیت ها و امکانات منحصر به فردی است که در هر به روز رسانی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. بخش استوری نرم افزار اینستاگرام با توجه به قابلیت هایی که دارد تواسته در بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کند. پیش از این امکان منشن کردن افراد در هنگام به اشتراک گذاری استوری وجود داشت اما با توجه به درخواست بسیاری از افراد، تیم توسعه دهندگان نرم افزار اینستاگرام در نسخه های جدیدی که ارائه داده اند این قابلیت را نیز به الگوریتم این نرم افزار افزوده اند تا کاربران بتوانند پس از انتشار استوری نیز افراد را منشن کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار آن را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی محدود کردن زمان استفاده از اینستاگرام، مبحث آموزش محدود کردن زمان استفاده از اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی به اشتراک گذاری استوری

استوری اینستاگرام همان طور که از اسم آن مشخص می باشد درحقیقت داستان های کوتاهی است که در طول روز برای شما اتفاق می افتد و شما علاقه مند هستید آن هارا با دوستان و فالوور های خود به اشتراک بگذارید.

جهت به اشتراک گذاری استوری در نرم افزار اینستاگرام تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه مطلب پیش بروید:

۱. ابتدا باید وارد بخش استوری اینستاگرام خود شوید.

۲. برای انجام این کار ساده ترین رروش این است که در صفحه خودتان، گوشه سمت راست عکس پروفایلتان بر روی آیکون + کلیک کرده، با این کار مستقیم وارد بخش استوری می شوید.

۳. روش دیگر نیز این است که در صفحه Home خود با Swipe کردن به سمت راست می توانید وارد بخش استوری شوید، یک روش دیگر نیز در اینجا وجود دارد که در صفحه Home خود می توانید با تپ بر روی آیکون دوربین در بالای صفحه نیز وارد استوری شوید.

۴. در مرحله بعدی باید تصویر یا ویدئویی را منتشر کنید که می توانید آن هارا یا از گالری خود انتخاب کنید که برای این کار کافیست صفحه را به بالا هدایت کنید و یا اینکه بر روی پنجره کوچک سمت چپ کلیک کنید.

۵. بعد از انتخاب عکس یا ویدئو مورد نظرتان می توانید با استفاده از امکانات اینستاگرام آن را ویرایش کنید، بر روی آن متنی بنویسید و یا افکت بر روی آن قرار دهید.

۶. بر روی گزینه Your Story کلیک کرده و استوری خودتان را منتشر کنید.

 

چگونگی منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار

بدین ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. پس از به اشتراک گذاری استوری خود، با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود وارد استوری شوید.

۲. در این مرحله باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

منشن کردن افراد در استوری پس از انتشار

۳. در منوی جدیدی که برایتان نمایش داده خواهد شد، از بین گزینه های موجود به دنبال گزینه ی Add mentions بگردید و آن را انتخاب کنید.

مرحله 3

۴. در بخش جدید باید نام شخص یا اشخاصی که قصد منشن کردن آن ها در استوری خود را دارید جستجو نموده و آن ها را انتخاب کنید.

۵. در نهایت بر روی گزینه آبی  رنگ Add کلیک کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید تا افرادی که آن ها را منشن می کنید توانایی به اشتراک گذاری مجدد استوری شما را داشته باشند، می توانید گزینه غلطکی Let people you mention add this to their story? را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 5

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی نرم افزار اینستاگرام، برخی از کاربران را در استوری های خود پس از انتشار آن ها منشن کنید.