اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

آموزش رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

یکی از کارهایی که اینستاگرام انجام می دهد این است که سابقه جستجو های قبلی شما را ذخیره می کند. اما خیلی از افراد از اینکار خوششان نمی آید و تمایل دارند که تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را مخفی کنند و هیچ ردی از خود باقی نگذارند. اما در بعضی مواقع بپاک کردن تاریخچه اینستاگرام دچار مشکل می شود. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام را آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با بازگردانی رمز اینستاگرام، مبحث آموزش بازگردانی رمز اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ری استارت کردن

اولین و ابتدایی ترین روشی که به دهن هرکسی می آید، ری استارت کردن دستگاه است، به همین دلیل ابتدا دستگاه را ری استارت کنید. و پس از روشن شدن دستگاه مجددا اقدام به پاک کردن هیستوری کنید اگر باز هم مشکل وجود داشت روش های بعدی را امتحان کنید.

رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

Log out کردن

سومین پیشنهاد خروج از اینستاگرام و وارد شدن دوباره به برنامه است برای انجام اینکار وارد صفحه پروفایل تان شوید و روی سه نقطه بالا سمت راست تپ کرده و اسکرول کنید تا به گزینه Log out برسید، پس از خروج از اینستاگرام مجددا وارد برنامه شده و دوباره هیستوری را پاک کنید.

رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

 

نصب مجدد برنامه اینستاگرام

اگر با انجام همه مراحل فوق باز هم مشکل پاک نشدن کامل تاریخچه اینستاگرام وجود داشت، مجبور به حذف برنامه و نصب مجدد آن هستیم، برای اینکار وارد صفحه App info شده و روی دکمهuninstall  کلیک کنید.

رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام

 

پاک کردن کش اینستاگرام

یکی از روش هایی که کاربران اینستاگرام با استفاده از آن می توانند تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنند، پاکسازی کش این برنامه می باشد. جهت انجام این کار طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا وارد تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. سپس گزینه Apps را پیدا و انتخاب کنید.

۳. در این مرحله لیست برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراهتان برای شما نمایش داده می شود. از بین برنامه ها برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید.

مرحله 3

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود گزینه Storage  را انتخاب نمایید.

(مرحله 4)

۵. سپس بر روی گزینه Clear cache کلیک کنید.

۶. در نهایت پس از انجام شدن عملیات ، روی دکمه Clear storage کلیک کنید.

مرحله 6

نکته: به این نکته نیز داشته باشید که عملیات Clear storage شما را از همه حساب های کاربری اینستاگرام تان خارج می کند، همچنین تمام عکس های ذخیره شده را چه در فولدر اینستاگرام باشد و چه در دستگاه پاک میکند. بنابراین قبل از پاک کردن از اطلاعات تان بکاپ تهیه فرمایید.

 

منبع