اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش بازگردانی رمز اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

 بازگردانی رمز اینستاگرام

آموزش روش های بازگردانی رمز اینستاگرام

شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به عضو جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده اند که اطلاعات بسیاری را همراه خود دارند. در بعضی مواقع کاربران پس از خروج از اکانت اینستاگرام و ورود مجدد با استفاده از دستگاه دیگری رمز عبور خود را فراموش می کنند و برای برگشت به حساب کاربری دچار مشکل می شوند. اما خبر خوش ما به شما این است که اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می دهد تا رمز عبور خود را بازیابی کنند، به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا روش های بازگردانی رمز اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل دایرکت اینستاگرام، مبحث آموزش رفع مشکل دایرکت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

جهت بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق آدرس ایمیل کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا باید در صفحه Log in ، به جای اینکه نام کاربری و رمز عبورخود را وارد کنید، بر روی گزینه Get help with signing in کلیک کنید.

 بازگردانی رمز اینستاگرام(مرحله 1)

۲. سپس در بخش بعدی در کادر مشخص شده آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام در اینستاگرام وارد نموده اید را وارد نمایید.

۳. سپس گزینه Next را انتخاب کنید.

 بازگردانی رمز اینستاگرام(مرحله 3)

۴. در مرحله جدید، بر روی گزینه Send an Email کلیک کنید تا یک ایمیل از طرف اینستاگرام برای شما ارسال شود.

مرحله 4

۵. در این مرحله شما باید به ایمیل خود مراجعه نموده و از طریق لینک ارسال شده برای ریست کردن پسورد خود اقدام کنید.

مرحله 5

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

در صورتی که اکانت اینستاگرام شما متصل به فیسبوک باشد به راحتی می توانید با استفاده از آن نسبت به بازیابی رمز اینستاگرام خود اقدام کنید. جهت انجام اینکار به جای  Get help with signing in گزینه ی log in with Facebook را انتخاب نمایید. سپس ایمیل و پسورد فیسبوک خود را وارد کنید. پس از احراز هویت می توانید پسورد اینستاگرام خود را ریست کنید.

 

بازگردانی رمز اینستاگرام از طریق شماره موبایل

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که پس از خروج از حساب کاربری اینستاگرام خود و ورود مجدد به آن، رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده اید به راحتی می توانید از طریق شماره تلفن همراه خود آن را بازگردانی کنید. جهت انجام این کار طبق مراحل زیر پیش بروید.

نکته: البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که  این کار تنها زمانی امکان پذیر است که شماره موبایل شما با اکانت ایستاگرام همگام سازی شده باشد.

۱. ابتدا باید در صفحه Log in ، به جای اینکه نام کاربری و رمز عبورخود را وارد کنید، بر روی گزینه Get help with signing in کلیک کنید.

 بازگردانی رمز اینستاگرام(مرحله 1)

۲. سپس در بخش بعدی و در کادر مشخص شده برای شما، آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام در اینستاگرام وارد نموده اید را وارد نمایید.

۳. سپس گزینه Next که به رنگ آب در آمده است را انتخاب کنید.

 بازگردانی رمز اینستاگرام(مرحله 3)۴. در مرحله جدید، بر روی گزینه Send an SMS را انتخاب نمایید.

۵. پس از انجام این کار یک پیامک حاوی لینک برای شما ارسال می شود که با کلیک کردن بر روی آن می توانید پسورد خود را ریست کرده و وارد اکانتتان شوید.

 

همانطور که مشاهده نمودید در مطلب بالا، روش های بازگردانی رمز عبور اینستاگرام را به شما آموزش دادیم. بدین ترتیب با یادگیری آموزش بالا می توانید به راحتی و با اسنفاده از یکی از روش های گفته شده، پسورد خود را بازیابی نموده و اکانت اینستاگرام خود را مجددا بالا بیاورید.

 

 

 

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Razieh گفت:
    میشه یه پسورد بدید لطفا