اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

آموزش روش های رفع مشکل دایرکت اینستاگرام

امروزه نرم افزار اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است که روزانه افراد زیادی با آن سر و کار دارند. با این وجود این نرم افزار بدون نقص نمی باشد و گاهی اوقات دارای خطا نیز می باشد. یکی از نقص های این مشکل باز نشدن دایرکت می باشد که به یکی از مشکلات اساسی کاربران این اپلیکیشن تبدیل شده است. در ادامه با آموزش روش های رفع مشکل دایرکت اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت نیم تگ در اینستاگرام، مبحث آموزش ساخت نیم تگ در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

دلایل بروز مشکلات دایرکت اینستاگرام

عوامل متعددی می توانند موجب باز نشدن دایرکت اینستاگرام و بروز مشکل در این سرویس شوند. کندی و یا اشکال در اتصال اینترنت،بلاک شدن در اینستاگرام،بروز خطا در اپلیکیشن و موارد بسیار دیگری می توانند دایرکت شما را دچار اختلال کنند. اگر با مشکل ارسال دایرکت روبرو شدید پیشنهاد می کنیم یک به یک تمامی این عوامل را بررسی کرده و برای رفع ایراد آن ها اقدام نمایید.

 

ریستارت کردن دستگاه

اولبن و ساده ترین کاری در هنگام بروز مشکل در دایرکت اینستاگرام باید انجام دهید ریستارت کردن گوشی می باشد که در موارد زیادی می تواند مشکلات جزئی موجود در گوشی شما را برطرف نماید. پس در ابتدا پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدامی برای رفع مشکل دایرکت ، یک بار گوشی خود را ریستارت کنید.

 

حذف و نصب دوباره اپلیکیشن

یکی دیگر از کارهایی که در هنگام مواجهه با مشکل کار نکردن دایرکت و بالا نیامدن پیام ها می توانید انجام دهید حذف برنامه اینستاگرام و نصب مجدد آن می باشد. چنین مشکلاتی پس از بروزرسانی برنامه به وجود می آیند و بروز خطا در زمان آپدیت موجب می شود. شما همچنین می توانید از گوشی خود با یک اکانت دیگر برای ارسال دایرکت اقدام کنید تا مشخص شود ایراد از گوشی شما است یا اکانت اینستاگرامتان دچار مشکل شده. اگر از اکانت های دیگر هم نمی توانید به درستی از دایرکت استفاده کنید می توانید موقتا از نسخه ی کامپیوتری دایرکت استفاده نمایید.

 

اتصال اینترنت

اگر اتصال به اینترنت شما کند باشد می تواند عملکرد اپلیکیشن اینستاگرام شما را با مشکلاتی از جمله باز نشدن دایرکت ها روبرو کند. بنابر این ابتدا یک بار وای فای گوشی خود را خاموش کرده و پس از چند لحظه دوباره به آن متصل شوید اگر با این کار مشکل برطرف نشد در ادامه می توانید تنظیم dns را در گوشی خود تغییر دهید.

 

پاک کردن حافظه کش اینستاگرام

هنگامی که تصاویر مختلف توسط کاربران متفاوت در اینستا ارسال میشود، آنها در حافظه پنهان اینستاگرام جمع خواهند شد. در دستگاه های Android و ( iOS) iPhone برای عدم بارگیری مجدد تصاویری که یک بار دیده ایم و صرفه جویی در اینترنت و افزایش سرعت در حافظه پنهان اینستاگرام ذخیره می شوند که باعث افزایش عملکرد آن می شود. با این حال، اگر مدت زمان بسیار طولانی است که در حال استفاده از اینستاگرام هستید، در حال حاضر مقدار زیادی فایل در حافظه پنهان اضافه شده است که فضای ذخیره سازی زیادی از یک دستگاه اشغال می کند. به همین جهت پاکسازی حافظه پنهان و حذف کش برنامه اینستاگرام یکی از راه هایی است که شما به کمک آن می توانید مشکل دایرکت اینستاگرام خود را حل کنید.