اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ساخت نیم تگ در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش ساخت نیم تگ در اینستاگرام

آشنایی با قابلیت نیم تگ(NameTag) در اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یک نرم افزار کاربردی و پر طرفدار نزد کاربران اینترنت می باشد و کمتر کسی پیدا می شود که با این اپلیکیشن جذاب آشنایی نداشته باشد زیرا این اپلیکیشن در هر نسخه جدید که ارائه می دهد ویژگی های خارق العاده ای را به آن می افزاید. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است قابلیت نیم تگ(NameTag) می باشد که برای موارد مختلفی کاربرد دارند. ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ساخت نیم تگ در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی پروموت (Promote) در اینستاگرام، مبحث آموزش پروموت (Promote) در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

قابلیت nametag یا نشان نام در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد ؟

همانطور که می دانید بعضی کاربران اینستاگرام،برای نام کاربری خود عبارت های طولانی انتخاب می کنند و یا از عبارت های مخفف و ترکیبی از اعداد و حروف استفاده می کنند که به خاطر سپردن و تایپ کردن نام کاربری آنها برای دیگران دشوار است، قابلیت nametags،یک کارت شناسایی سفارشی می سازد و به دیگران اجازه می دهد که به راحتی و با اسکن کردن Nametag،شما را پیدا و فالو کنند.

در ساخت این نشان نام در اینستاگرام،می توان ترکیبی از رنگ های مختلف، Emoji ها، سلفی و استیکر استفاده کرد. این قابلیت در سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و … هم وجود دارد. 

آموزش ساخت نیم تگ در اینستاگرام

نحوه ساخت نیم تگ در اینستاگرام

حال که با کاربرد name tag در اینستاگرام ، آشنا شدیم، می خواهیم در این بخش در خصوص ساخت نیم تگ در اینستاگرام صحبت کنیم.

برای استفاده از قابلیت Nametag و ساخت آن اقدامات زیر را انجام دهید:

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد بخش پروفایل کاربری خود شوید.

۲. سپس آیکون به شکل سه خط که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

۳. در این قسمت شما می توانید به منوی ویرایشگر Nametag دسترسی پیدا کنید.

ساخت نیم تگ در اینستاگرام(مرحله 3)۴. با کلیک بر روی گزینه Nametag ، می توانید نیم تگ خود را بسازید.

۵. در اولین صفحه نیم تگی به شکل زیر برای شما ساخته می شود. در قسمت color شما با هر بار تپ کردن روی صفحه ، می توانید رنگ بک گراند نیم تگ خود را تغییر دهید. با تپ کردن روی دکمه color در قسمت بالا و وسط صفحه به ایموجی و سلفی تغییر پیدا می کند.

مرحله 5

۶. در قسمت ایموجی از یک ایموجی برای بک گراند استفاده می کند که با تپ کردن روی صفحه لیست ایموجی ها برای شما نمایش داده می شود و می توانید یکی از ایموجی های دلخواه را انتخاب کرده و به عنوان عکس بک گراند تان تنظیم کنید.

مرحله 6

۷. همچنین در بخش سلفی، می توانید از خود عکس بگیرید و آن را به عنوان  پس زمینه Nametag استفاده خود استفاده نمایید.

۸. در این قسمت یک تصویر به صورت پیش فرض بر روی صفحه قرار دارد که با کلیک بر روی آن به راحتی می توانید آن را به قلب ، سبیل ، اسب تک شاخ ، یا مدل عینک دیگری تغییر دهید.

 ساخت نیم تگ در اینستاگرام(مرحله 8)

بدین ترتیب با یادگیری آموزش بالا به راحتی می توانید از قابلیت نیم تگ اینستاگرام استفاده نمایید و نسبت به ساخت نیم تگ خود در این برنامه اقدام نمایید.