اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ترفندهایی برای تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام

چگونه می توانم ویدیو های پر بازدید تری در نرم افزار اینستاگرام داشته باشم؟

کاربران نرم افزار محبوب اینستاگرام ممکن است در حساب کاربری خود جهت بهتر نمودن فضای پیج خو، ویدیو، ریلز و یا استوری های متفاوتی داشته باشند. هرچه ویدیو های جذاب تری بسازید امکان بالا رفتن پیج شما بیشتر می شود و می توانید بازدید از ویدیو های خود را نیز بیشتر کنید. برای اینکه ویدیو های حرفه‌ ای و تاثیرگذار برای اینستاگرام تولید کنید، باید چندین ترفند حرفه‌ ای را مدنظر قرار دهید. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا ترفندهایی برای تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام را به شما اموزش دهیم. بنابراین اگر به این موضوع علاقه مند هستید، در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی خروج از پست مشترک اینستاگرام ، مبحث آموزش خروج از پست مشترک اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

انتخاب موضوع مناسب

انتخاب موضوع مناسب برای ودیو های اینستاگرام  می تواند یکی از ترفندهای تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام می باشد. کاربران می توانند طیف گسترده ای از موضوعات را برای ویدیو ها و پست های خود انتخاب کنند اما قبل از انتخاب آن باید به این موضوع نیز توجه داشته باشند که موضوعات انتخابی آن ها برای فالور ها و مخاطبانشان جالب و مورد پسند آن ها باشد. به همین دلیل انتخاب موضوع می تواند مسئله مهم و تاثیرگذاری در بالا بردن بازدید ویدیو های اینستاگرام داشته باشد.

ز آنجایی که اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی را برای شما فراهم می‌کند، باید از این فرصت استفاده کنید تا ویدیوهای جذاب‌تری بسازید. برای ساخت این ویدیوها نگاهی به هشتگ‌های اینستاگرام و همچنین گوگل ترند داشته باشید تا موضوعی جذاب و پرطرفدار را پیدا کنید.

تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام

 

از دیگران کپی نکنید!

به یاد داشته باشید که برای جذاب تر کردن ویدیو های خود نیازی به تقلید و کپی برداری از دیگران نیست و می توانید از ایده های خودتان استفاده کنید. اگر ویدیویی به تقلید از یک کلیپ پرطرفدار در اینستاگرام بسازید، شاید فالوورها یا دوستان‌تان شروع به مشاهده آن کنند، اما تا پایان آن را نخواهند دید. شما می‌توانید از دیگران الهام بگیرید و از موضوعات پرطرفدار یکی را انتخاب کنید، اما ویدیو باید برای خودتان باشد.

همچنین باید به پیامی که در ویدیوهایتان برای دیگران ارسال می کنید توجه نمایید،  ویدیوی شما شاید حاوی محتوایی باشد که چندان منجر به محبوبیتش نشود، اما از ارائه اطلاعات اشتباه و گمراه‌کننده جلوگیری کنید.

 

افزودن عنوان و هشتگ

هنگامی که در پست های اینستاگرام خود از هشتگ استفاده می کنید ، محتوای شما در میان سایر پست هایی که با موضوع پست شما یکسان هستند، درج می شود. این کار کاربران را قادر می سازد که حساب شما را دنبال نکنند ولی محتوای شما را ببینند. همچنین دستیابی به مخاطب هدف و ایجاد جامعه آنلاین را برای برند شما آسانتر می کند. شاید دلیل کم شدن ویو اینستاگرام استفاده نادرست شما از این قابلیت در اینستاگرام باشد. در ادامه علت کار نکردن هشتگ در اینستاگرام را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

 

استفاده از تامبنیل

تامنبیا درواقع یک پیش نمایش از ویدیو هی شما می باشد که کاربران قبل از پخش شدن ویدیو آن را مشاهده می کنند. در بسیاری از مواقع، کاربران از همین تصویر درباره مشاهده یا عدم مشاهده ویدیو تصمیم می‌گیرند. شما نمی‌توانید پس از آپلود ویدیو و انتشارش، تامبنیل را ویرایش کنید. بنابراین پیش از این کار، برای ساخت یک تصویر کاور مناسب وقت بگذارید.

تامبنیل باید جذاب باشد و نورپردازی و رنگ‌های مناسب را به نمایش بگذارد. شما می‌توانید هر فریم از ویدیو را به عنوان تصویر شاخص انتخاب کنید، با این حال اگر می‌خواهید ویدیو شما طبیعی به نظر برسد، یک فریم از بخش ابتدایی ویدیو بردارید.

استفاده از تامبنیل 

 

افزودن تیزر به ویدیو های اینستاگرام

پیش از اینکه ویدیو را آپلود کنید، گزینه‌ای برای پست یک پیش نمایش در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر چنین گزینه‌ای را انتخاب کنید، کاربر یک ییش نمایش ۶۰ ثانیه‌ای را حتی اگر ویدیو را اجرا نکند، درون فید خود می‌بیند. با این کار می‌توانید افراد را ترغیب به مشاهده ویدیو کنید و از اسکرول آن‌ها جلوگیری به عمل آورید.

 

توجه به کفیت ویدیو

توجه به ویژگی ها و مشخصات فنی ویدیو های اینستاگرام از آن دسته مواردی است که حتما قبل از آپلود فایل ها باید به آن توجه شود. اول از همه مطمئن شوید که فرمت ویدیو MP4 است و حداقل رزولوشن ۷۲۰p دارد. علاوه بر این، مدت ویدیو باید حداقل ۶۰ ثانیه تا یک ساعت باشد.  برای آپلود ویدیو های ۱۵ دقیقه ای می توانید از یک تلفن هوشمند استفاده نمایید اما جهت آپلود ویدیو های بیشتر از آن تا یک ساعت بهتر از از لپتاپ یا کامپوتر استفاده نمایید.

به این مسئله نیز توجه داشته باشید که حجم فایل با توجه به زمان ویدیو می‌ تواند متفاوت باشد. برای مثال ویدیو های ۶۰ دقیقه‌ ای می‌ توانند حداکثر ۳.۶ گیگابایت حجم داشته باشند، در حالی که حداکثر حجم یک ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای می‌تواند ۶۵۰ مگابایت باشد.

توجه به کفیت ویدیو

 

افزودن زیرنویس به ویدیو

افرودن زیرنویس به ویدیو های اینستاگرام نیز یکی دیگر از راه های تاثیرگذار کردن ویدیوهای اینستاگرام می باشد زیرا بسیاری از کاربران در وسایل حمل و نقل عمومی یا محیط‌ های آرام در فید اینستاگرام گشت‌ و گذار می‌ کنند. بنابراین اگر با خودشان هدفون یا ایرباد به همراه نداشته باشند، نمی‌ توانند ویدیو را ببینند و به سراغ محتوای بعدی می‌ روند. شما باید حواستان به چنین افرادی باشد و به همین دلیل به ویدیوی خودتان زیرنویس اضافه کنید.

زیرنویس باعث می‌ شود کاربران حتی بدون صدا هم بتوانند ویدیو های شما را ببینند. بنابراین با افزودن زیرنویس به ویدیو های اینستاگرام می‌ توانید افراد بیشتری را درگیر آن‌ ها کنید.

 

منبع