اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش خروج از پست مشترک اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

خروج از پست مشترک اینستاگرام

چگونه می توانم از پست های مشترک در اینستاگرام خارج شوم؟

نرم افزار محبوب اینستاگرام در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد که هر روزه از این نرم افزار استفاده می کنند و زمان زیادی را با گشت و گذار در آن می گذرانند. با این حال، این برنامه همواره به دنبال جذب مخاطبان بیشتر می باشد و در همین راستا در تلاش ایت تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به الگوریتم خود اضافه کند. قابلیت Collabs یا امکان به اشتراک گذاری پست به صورت مشترک در این برنامه نیز یکی از همین قابلیت هاست که به تازگی به الگوریتم این برنامه افزوده شده است و هنوز کمتر کسی درباره چگونگی کار با آن اطلاع دارد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی خروج از پست مشترک اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام ، مبحث آموزش افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی خروج از پست مشترک اینستاگرام

اینستاگرام عاشق افزودن قابلیت‌ های جدید به پلتفرم خود است. این قابلیت‌ ها برای کاربران اینستاگرام جذاب هستند و باعث می‌ شوند که کاربران زمان بیشتری در اینستاگرام سپری کنند. قابلیت پست دو نفره اینستاگرام یا همان پست مشترک در اینستاگرام، امکان گذاشتن یک پست مشترک را به صورت هم زمان در دو اکانت مختلف برای کاربران فراهم می‌ کند.

در واقع ، قابلیت پست دو نفره یا پست مشترک بدین معناست که کاربران می توانند یک پست را به صورت هم زمان و در دو حساب کاربری متفاوت به اشتراک بگذارند. همچنین با انجام چنین کاری، به جای نمایش یک عکس پروفایل به عنوان منتشرکننده‌ ی پست، عکس پروفایل هر دو پیج نمایش داده می‌شود.

پس از دریافت چنین درخواستی،  در صورتی که تمایل به انتشار پست به صورت دو نفره دارید، ابتدا باید درخواست شخص مقابل را قبول کنید. اما در بعضی مواقع ممکن است پس از قبول درخواست انتشار پست مشترک در حساب کاربری تان، پس از گذشت مدتی، از انجام آن پشیمان شده باشید و تمایل به خروج از آن را دارید.

خوشبختانه باید به شما بگوییم که این قابلیت در نرم افزار اینستاگرام وجود دارد که افراد می توانند از پست های مشترکی که قبلا آن را قبول نمودند، خارج شوند.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی تصویر پروفایل خود که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در پروفایل کاربری خود، بر روی پستی که تمایلی به شناخته شدن به عنوان منتشر کننده آن ندارید، کلیک کنید.

۵. بر روی آیکون به شکل سه نقطه عمودی که در گوشه سمت راست و بالای صفحه مطابق تصویر زیر قرار دارد کلیک کنید.

۶. در منوی جدیدی که برایتان در پایین صفحه نمایش داده خواهد شد، گزینه ی Stop Sharing را انتخاب کنید.

مرحله 6

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذارندن چند مرحله ی ساده در محیط این برنامه، درخواست انتشار پست مشترک از سوی سایر کاربران را قبول و یا رد نمایید.