اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام

معرفی قابلیت نوت (Notes) در نرم افزار اینستاگرام و نحوه ی استفاده از آن

نرم افزار اینستاگرام یکی از آن دسته نرم افزار های امروزی است که افراد زیادی از آن جهت گذراندن اوقات فراغت خود استفاده می کنند و ساعات زیادی را در روز در محیط این برنامه می گذرانند. خواندن مطالب مرتبط با فالور هایتان و مشاهده پست های آن ها یکی از کارهایی می باشد که افراد در هنگام گشتن در این برنامه انجام می دهند. قابلیت نوت یکی از قابلیت هایی است که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است و توانسته در زمان بسیار کوتاهی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحو ی افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی فعال سازی قابلیت کوییک ریپلای (Quick Replies) در اینستاگرام ، مبحث آموزش فعال سازی قابلیت کوییک ریپلای (Quick Replies) در اینستاگرام  را مطالعه نمایید.

 

قابلیت نوت (Note) در نرم افزار اینستاگرام چیست؟

همان طور که گفتیم جدید ترین قابلیتی که نرم افزار اینستاگرام برای کاربران خود ارائه داده است، قابلیت Notes می باشد که در مدت کوتاهی توانست محبوبیت فراونی را بدست آورد. این قابلیت در واقع مانند قابلیت Status نرم افزار واتسا می باشد که در آن افراد می توانند وضعیت خود را در قالب متن های کوتاه با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نکته جالب درمورد این قابلیت این است که جمله شما باید حداکثر دارای ۶۰ کاراکتر باشد و امکان انتشار متن با بیشتر از این مقدار کلمه وجود ندارد. نکته حائز اهمیت دیگری که ممکن است برایتان جالب باشد این است که این وضعیت ها پس از گذشت ۲۴ ساعت همانند استوری ناپدید خواهند شد.

 

چگونگی افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی آیکون Home که در نوار پایین صفحه قرار دارد، وارد بخش اولیه اینستاگرام شوید.

۴. سپس با کلیک بر روی آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد وارد بخش دایرکت حساب کاربری خود شوید.

۵. همچنین می توانید با درگ کردن صفحه به سمت راست وارد منوی دایرکت شوید.

افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام

۶. اکنون بین قسمت جست جو ویندوز و پیام های خود بخش Notes را میتوانید مشاهده کنید.

۷. در این مرحله جهت افزودن نوت جدید باید آیکون Leave a note که به شکل + می باشد را انتخاب کنید.

مرحله 7

۸. در کادر مشخص شده به نام Share what’s on your mind که در ابتدای صفحه قرار دارد متن مورد نظر خود را تایپ کنید.

۹. در قسمت Share 2 گزینه برای شما نمایش داده می شود که در ادامه هر یک از آن ها را برای شما توضی خواهیم داد:

Followers you follow back: با انتخاب این گزینه، نوت شما برای تام مخاطبانتان ارسال می شود.

Close friends: با انتخاب این گزینه نوت شما تنها برای دوستان صمیمی یا به اصطلاح کلوز فرندز شما نمایش داده می شود.

۱۰. پس از انتخاب هریک از گزینه های مورد نظرتان، بر روی گزینه Share که در بالای صفحه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 10 بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در بخش دایرکت نرم افزار اینستاگرام، وضعیت خود را با افرادی که دوست دارید به اشتراک بگذارید.