اینترنتموبایل

آموزش استفاده از QR کد وای‌فای (Wifi)

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 استفاده از QR کد وای‌فای (Wifi)

چگونه می توانم رمز وایفای (Wifi) را به QR Code تبدیل و از ان استفاده کنم؟

گاهی اوقات ممکن است که رمز وای فای منزل یا محل کار را فراموش کرده باشید و در این زمان بخواهید گوشی دوست یا همکارتان را به وای فای متصل کنید و همین موضوع باعث ناراحتی شما شود. نگران نباشید در قابلیت جدیدی که امروزه در تلفن های هوشمند قرار دارد، کاربران  می توانند به راحتی و بدون نیاز به رمز وای فای، اینترنت خود را از طریق اسکن کردن کد QR که در تنظیمات گوشی قرار دارد، با افرادی که می خواهند به اشتراک بگذارند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی استفاده از QR کد وای‌فای (Wifi) را به شما اموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی ، مبحث آموزش آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی بدون Wifi – تازه کار را مطالعه نمایید.

 

چگونگی استفاده از QR کد وای‌فای (Wifi)

بدین ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید وارد منوی Settings یا تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. سپس گزینه Wifi را انتخاب نمایید تا وارد تنظیمات مربوط به آن شوید.

۳. همچنین می توانید باکشیدن صفحه نمایش به سمت پایین، در نوار ابزار موجود، گزینه ی Wifi را انتخاب نمایید.

 استفاده از QR کد وای‌فای (Wifi)

۴. در این مرحله در زیر نام وایفای که تلفن شما متصل به آن می باشد عبارت Tap to share password را مشاهده خواهید کرد که کافیست بر روی آن کلیک کنید.

۵. پس از انجام این کار، یک QR Code برایتان نمایان می شود.

مرحله 5

۶. در این مرحله برای اینکه شخص مقابل به اینترنت شما متصل شود باید از طریق دوربین تلفن همراهش کد را اسکن کرده و به اینترنت متصل شود.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید  در اموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات وای فای در تلفن همراهتان، QR کد مربوط به اشتراک گذاری وایفای خود را برای دیگران ارسال کنید.

 

منبع