آموزش iOS

آموزش آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی بدون Wifi – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

چگونگی آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی

به روزرسانی های آیفون از آنجا که با بسیاری از پیشرفت های امنیتی و ویژگی های اضافی همراه هستند، مهم اند. در مورد Minor Updates، اپل به شما امکان می دهد نرم افزار را با استفاده از Cellular Data خود به روز کنید. اما این برای Major Updates امکان پذیر نیست. اپل شما را مجبور می کند برای به روزرسانی iOS ، اتصال WiFi داشته باشید. ما در این مبحث شما را با آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی بدون اینکه به Wifi متصل شوید آشنا می کنیم.

این وضعیت دشوار برای کسانی است که از اتصال WiFi برخوردار نیستد. زیرا، نمی تواند آن را از طریق تلفن همراه خود به روز کند. در عوض، باید آیفون را با استفاده از iTunes به PC / Mac وصل کنید و سپس با استفاده از iTunes نرم افزار را به روز کنید. اما این کار هزینه زیادی از نظر زمان برای شما به همراه خواهد داشت! تقریباً ۳ برابر آنچه که هنگام به روزرسانی از طریق WiFi می گذرانید.

بنابراین استفاده از iTunes برای به روزرسانی iOS گزینه خوبی برای بسیاری از افراد نیست. بنابراین تصمیم گرفتیم این فوت و فن جالب را که هنگام به روزرسانی IOS تلفن همراه به ۱۳٫۴ برای ما جواب داد، به اشتراک بگذاریم!

در این ترفند، شما در واقع اپل و آیفون خود را فریب می دهید تا گزینه WiFi only را دور بزنید. فقط کافیست این مراحل را دنبال کنید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ذخیره و ضبط کردن تماس های خود در واتساپ در گوشی خود مبحث آموزش روش های ضبط تماس واتساپ روی گوشی اندروید و آیفون را مطالعه نمایید.

 

مراحل آپدیت گوشی آیفون با نت گوشی

Personal Hotspot .1 را در آیفون خود روشن کنید و USB Only را انتخاب کنید.

۲. اکنون، آیفون خود را به Windows یا Mac وصل کنید (در اینجا ما از Windows استفاده می کنیم، اما این روش می تواند در Mac نیز کار کند)

۲. سیستم شما اکنون یک اتصال اینترنتی دارد که از طریق آیفون شما است.

۳. اکنون، به Settings -> Network & Internet -> Mobile Hotspot در رایانه شخصی Windows (یا گزینه مشابه Internet Sharing در Mac) بروید.

۴. اکنون گزینه internet sharing را روشن کنید.

۵. اکنون WiFi را در آیفون خود روشن کرده و به Computer’s Hotspot که تازه ایجاد کرده اید متصل شوید.

۶. خودشه! اکنون آیفون شما فکر می کند که شما در اتصال WiFi هستید. اما در واقع این Cellular Data است که از طریق WiFi ساخته شده است.

۷. اکنون، به قسمت Software Update در آیفون خود بروید.

۸. خواهید دید که دکمه Download و Install اکنون برای فشار دادن در دسترس هستند.

۹. اکنون می توانید آیفون خود را از Cellular Data به روز کنید.

تمام شد، اکنون شما آیفون و Apple Server خود را فریب داده اید. با استفاده از این ترفند می توانید هر آیفونی را به روز کنید. ما شخصاً این ترفند را در آیفون ۷ و آیفون ۶s امتحان کردیم و موفق شدیم!

 

منبع