اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش استفاده از آواتار در استوری اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

استفاده از آواتار در استوری

چگونه می توانم در استوری اینستاگرام از آواتار استفاده کنم؟

امروزه شبکه های اجتماعی محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارند. یکی از این شبکه های اجتماعی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد که باتوجه به محبوبیت آن توسعه دهندگان این برنامه سعی دارند تا در هر به روز رسانی قابلیت های جدیدی را به اینستاگارم اضافه کنند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر نرم افزار اینستاگرام به آن افزوده شده است، امکان ساخت آواتار در این نرم افزار می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از آواتار در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه با این آموزش همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حل مشکل سن در اینستاگرام ، مبحث آموزش حل مشکل سن در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

آواتار در نرم افزار اینستاگرام چیست؟

قابلیت آواتار اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که یک استیکر ایجاد کنید و از آن در این پلتفرم استفاده کنید. شما این امکان را دارید که ایموجی خود را طوری تنظیم کنید که شبیه به شما شود. پس از ساخت آواتار شما میتوانید از آن در استوری ها، دایرکت و… استفاده کنید.

 

چگونگی ساخت آواتار در اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری نحوه استفاده از آواتار در استوری اینستاگرام می باشید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. با کشیدن صفحه به سمت چپ و یا کلیک بر روی تصویر پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه وارد بخش استوری شوید.

۵. در این مرحله کافیست تصویر اولیه برای استوری خود را از گالری خود انتخاب کنید.

۶. همچنین می توانید با استفاده از دوربین، تصویر و یا ویدیوی جدیدی را ثبت کنید.

۷. سپس، بر روی آیکون به شکل آدمک در بالای صفحه کلیک کنید.

استفاده از آواتار در استوری

۸ در منوی جدید مشاهده می کنید که انواع ایموجی ها، استیکر ها و قابلیت های متعدد نرم افزار اینستاگرام برای شما نمایان می شود.

۹. در لیست باز شده Avatar را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید تا به آواتار ساخته شده خود دسترسی داشته باشید.

مرحله 9

۱۰. اکنون شما میتوانید حالت های مختلف آواتار خود را ببینید. مکان آواتار خود را درست کنید. بعد از تمام شدن تغییرات استوری روی Your story ضربه بزنید تا استوری شما منتشر شود.

 

منبع