اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حل مشکل سن در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 حل مشکل سن در اینستاگرام

آموزش حل مشکل سن در اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یکی از پر طرفدار ترین شبکه های اجتماعی در دنیای مدرن امروز می باشد که در بین کاربران اینترنت محبوبیت فراوانی دارد. اما باید به شما بگوییم که این شبکه اجتماعی دارای یکسری مشکلات می باشد که کاربران زیادی در هنگام استفاده از این برنامه با آن ها رو به رو می شوند. اما خوشبختانه کاربران می توانند با استفاده از روش هایی، این مشکل نرم افزار اینستاگرام را حل کنند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه حل مشکل سن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی برداشتن پین پست اینستاگرام ، مبحث آموزش برداشتن پین پست اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه رفع ارور Not Old Enough Instagram

درصورت مشاهده ارور Not old enough instagram در هنگام استفاده از نرم افزار اینستاگرام، سریعا باید اقدام به رفع آن کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای رفع مشکل سن در اینستاگرام و ارور Not old enough instagram هستید اما نمی دانید چگونه؟ کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. سپس برای رفع محدودیت سن در اینستاگرام مرورگر را باز کنید.

۳. در بخش جستجوی مرورگر، عبارت Help Us Verify Your Age را وارد و آیکون جستجو را بزنید.

 حل مشکل سن در اینستاگرام

۴.  روش دیگری که می توانید انجام دهید این است که وارد اکانت خود شوید.

۵. سپس زمانی که پیام ارور برای شما نمایش داده شد بر روی گزینه Appeal کلیک کنید تا وارد فرم درخواست رفع خطای سن در اینستاگرام شوید.

۶. در مرحله ششم و در صفحه جدید نمایش داده شده، کافیست اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

۷.در این مرحله باید در بخش Full name نام کامل خود را وارد کنید.

۸. در بخش Email address آدرس ایمیل خود را که برای همان اکانت است، وارد کنید.

۹. در بخش Instagram username نام کاربری اینستاگرام خود را وارد کنید.

۱۰. در بخش Date of birth تاریخ تولد خود را وارد کنید.

مرحله 10۱۱. پس از اتمام مراحل بالا، باید جهت اطمینان از کارت ملی خود عکس گرفته و در بخش your ID بر روی گزینه Choose File کلیک کنید و آن را ارسال کنید.

 حل مشکل سن در اینستاگرام

۱۲. در بخش Any additional info هم می‌ توانید اطلاعات لازم دیگر را وارد کنید. اگر مورد خاصی نیست نیازی نیست این بخش را پر کنید. در نهایت گزینه Send را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که نیازی نیست نگران اطلاعات کارت ملی خود باشید، زیرا این اطلاعات پس از گذشت مدت ۳۰ روز پاک خواهند شد.

۱۳. در نهایت برای رفع مشکل سن در اینستاگرامنیاز است تا کمی صبور باشید تا درخواست شما توسط کارشناسان نرم افزار اینستاگرام بررسی شود.

۱۴. اگر مشکل رفع شود، اینستاگرام ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد که اکانت شما دوباره فعال شده است.

۱۵. باید به این نکته توجه داشته باشید که معمولا باید بین ۳ الی ۵ روز صبر کنید تا مشکل سن در اینستاگرام رفع شود.

 

مرحله 15

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده و در زمان کوتاهی، مشکلات مربوط به کافی نبودن سن در نرم افزا اینستاگرام را حل نموده و از گشت و گذار در محیط این نرم افزار بدون نمایش ارور Not old enough instagram ، لذت ببرید.

 

منبع