اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

چگونه می توانم از پخش خودکار ویدیو در نرم افزار اینستاگرام جلوگیری کنم؟

اینستاگرام یکی از آن دسته نرم افزار های محبوب در بین کاربران اینترنت می باشد که همواره به دنبال جذب مخاطبان بیشتر و راحتی کاربران خود می باشد. بدین طریق که توسعه دهندگان این نرم افزار در هر به روز رسانی که ارائه می دهند در تلاش هستند تا قابلیت ها و امکانات بیشتری را به این نرم افزار اضافه کنند تا استفاده کاربران از این نرم افزار راحت تر شود. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان جلوگیری از پخش خودکار ویدیو ها در این برنامه می باشد که ز این طریق در مصرف اینترنت نیز صرفه جویی خواهد شد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم که نحوه جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام، مبحث آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

 پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

همانطور که پیش تر گفتیم با استفاده از قابلیت جدید ارائه شده توسط تیم اینستاگرام، شما می توانید با استفاده از ایجاد نمودن یکسری تغییرات جزیی در منوی تنظیمات موجود در خود برنامه اینستاگرام، از پلی شدن ویدیو ها در این نرم افزار به صورت خودکار جلوگیری نمایید.

همچنین از این طریق می توانید در مصرف حجم بسته اینترنت خود نیز صرفه جویی نمایید. زیرا در این حالت، هنگامی که به ویدیو های اینستاگرام بر می خورید، برای پلی شدن ویدیو باید بر روی آن کلیک کنید. در این حالت اینستاگرام در صورت درخواست شما شروع به دانلود ویدیو می کند. از این رو از مصرف بی رویه حجم اینترنت شما جلوگیری خواهد شد.

 

چگونگی جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

بدین ترتیب باتوجه به مطالبی که ارائه دادیم، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم نیازی نیست نگران باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این مورد را به شما آموزش دهیم، تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل گفته شده در زیر پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و نسخه ی آخر آن را از طریق مارکت های موجود در بازار دانلود و نصب نمایید.

۲. در این مرحله باید برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

 جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Settings را انتخاب کنید.

 جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

۶. پس از ورود به تنظیمات حساب کاربری تان، گزینه Account را پیدا و انتخاب کنید.

 جلوگیری از پخش خودکار ویدیو در اینستاگرام

۷.  بعد از آن باید به دنبال گزینه Mobile Data Use بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 7

۸. در این بخش گزینه غلطکی Data Saver را در حالت فعال قرار دهید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که با انجام این کار ، علاوه بر کاهش مصرف اینترنت، دیگر ویدیو ها به صورت خودکار پخش نخواهند شد.

مرحله 8

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام و ایجاد نمودن یکسری تغییرات جزیی در آن، از پخش شدن خودکار ویدیو ها در اینستاگرام جلوگیری نموده و در مصرف اینترنت نیز صرفه جویی نمایید.