اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

حذف موقت اکانت اینستاگرام

چگونه می توانم حساب کاربری خود را در نرم افزار اینستاگرام به صورت موقت حذف کنم؟

حذف کردن یا دیلیت اکانت کردن حساب کاربری در نرم افزار اینستاگرام یکی از قابلیت های پیشین این برنامه بوده که با استفاده از آن کاربران می توانستند در صورت تمایل حساب های کاربری خود را حذف کنند تا دیگر قابل مشاهده برای کاربران نباشد.در صورت انجام این کار و جذف اکانت اینستاگرام، اطلاعات، رمز عبور و نام کاربری شما از سرور های اینستاگرام حذف خواهد شد و دیگر قابل دسترسی نمی باشد. اما یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است، امکان حذف موقت اکانت اینستاگرام و بازگردانی آن در صورت تمایل می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه حذف موقت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف چندتایی پست های اینستاگرام، مبحث آموزش حذف چندتایی پست های اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی حذف موقت اکانت اینستاگرام

همانطور که پیش تر گفتیم با استفاده از قابلیت جدید ارائه شده توسط تیم اینستاگرام، شما می توانید حساب های کاربری خود را در این برنامه ه صورت موقت غیر فعال نمایید و پس از گذشت مدت مورد نظرتان، آن ها را بازگردانید. در واقع در صورت استفاده از این قابلیت، اطلاعات و مشخصات حساب کاربری شما در سرور های نرم افزار اینستاگرام باقی می ماند اما از دید بقیه پنهان می شوند.

بنابراین، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار می باشید اما نمی دانید چگونه؟ نگران نباشید تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. قبل از هرچیزی باید به شما بگوییم که جهت غیرفعال نمودن موقت اکانت خود باید از طریق کامپیوتر و یا لپ تاپ ، وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

۲. بنابراین، از طریق مرورگر های موجود در سیستم خود وارد وبسایت اینستاگرام شوید.

۳. پس از وارد نمودن اطلاعات خود از قبیل نام کاربری، ایمیل یا شماره تلفن وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

۴. سپس رمز اکانت خود را وارد کنید و بر روی گزینه Log in کلیک کنید.

۵. اکنون که وارد حساب کاربریتان شدید، بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید.

۶. در  بخش جدیدی که برای شما نمایان می شود باید گزینه Profile را انتخاب کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

۷. در منوی جدید نمایش داده شده، بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

۸. حال برای حذف موقت اینستاگرام از سمت راست و پایین صفحه روی لینک حذف موقت اینستاگرام یعنی Temporarily Disable My Account کلیک کنید.

مرحله 8

۹. اکنون در کادر Select ، یکی از گزینه های مشخص شده را وارد کنید.

۱۰. از دلایل مشخص شده اگر دلیل مرتبطی را پیدا نکردید می توانید گزینه Something Else را انتخاب کنید.

۱۱. سپس در کادر بعدی باید پسورد خود را وارد نمایید.

۱۲. در نهایت گزینه Temporarily Disable Account را انتخاب کنید.


مرحله 12

۱۳. پس از کلیک بر روی گزینه  Temporarily Disable Account ، اینستاگرام بار دیگر از شما می‌پرسد که آیا از انجام این کار مطمئن هستید یا خیر. در صورت اطمینان، گزینه Yes را انتخاب کنید.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما می توانید پس از غیرفعال نمودن موقت اکانت اینستاگرام خود آن را بازیابی کنید و مجددا راه اندازی نمایید.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده در سریع ترین زمان ممکن حساب کاربری خود را در نرم افزار اینستاگرام به صورت موقت غیرفعال نمایید.