شبکه های اجتماعیکلاب هاوس

آموزش فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران

چگونگی دریافت و ارسال دعوت نامه کلاب هاوس

احتمالا تاکنون نام اپلیکیشن کلاب هوس به گوشتان خورده است، کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی جدید است که به سرعت توانسته محبوبیت فراوانی را در بین کاربران اینترنت به دست بیاورد. ارتباط و هم فکری در این برنامه به وسیله صدا و صوت می باشد که به هیچ عنوان امکان ذخیره کردن آن ها وجود ندارد. به همین دلیل افراد در این شبکه اجتماعی احساس امنیت بیشتری می کنند. از محدودیت های این شبکه اجتماعی این است که برای ورود به این برنامه حتما نیاز به دعوت نامه دارید اما پیدا کردن این دعوت نامه برای همه کار آسانی نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران را به شما آموزش دهیم.

نکته مهم : نسخه رسمی کلاب هاوس هنوز برای مشترکین اندروید منتشر نشده است و نسخه های معرفی شده در آدرس زیر غیر رسمی بوده و مسئولیت استفاده از آن به عهده کاربر می باشد.

آخرین نسخه برنامه کلاب هاوس را برای اندروید و ios از لینک دانلود کلاب هاوس دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با بخش های مختلف برنامه کلاب هاوس مبحث کلاب هاوس چیست و چگونه کار می کند؟ را مطالعه نمایید.

 

دریافت رایگان دعوت نامه کلاب هاوس

در صورتی که برای ورود به برنامه کلاب هاوس و دریافت دعوت نامه ورود به آن شخصی را نمی شناسید که برای شما به صورت مستقیم دعوت نامه ارسال کند کافیست در لیست انتظار دریافت خودکار دعوت نامه ثبت نام کنید. اما باید بدانید که زمان پردازش و بررسی به درخواست شما مشخص نیست.

توسعه دهندگان و سازندگان کلاب هاوس اعلام کردند که در سال ۲۰۲۱ قصد دارند با نهایی کردن نسخه بتا اپلیکیشن، دسترسی به کلاب هاوس را برای عموم مردم آزاد کنند. پس از انجام این کار، افراد برای ورود به این اپلیکیشن نیازی به دعوت نامه نخواهند داشت و به راحتی می توانند به روم های مختلف کلاب هاوس بپیوندند و از استفاده از آن لذت ببرند.

 

نحوه فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران

در اپلیکیشن کلاب هاوس هر فرد دارای تعداد مشخصی دعوت نامه برای فرستادن به دیگران است. برای فرستادن دعوتنامه برای دیگران طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. پس از ورود به اپلیکیشن کلاب هاوس در منو اولیه، آیکون دعوت نامه را انتخاب کنید.

نحوه فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران

۲. سپس در صورتی که به کلاب هاوس اجازه دسترسی به مخاطبان خود را داده باشید، وارد لیست مخاطبان خود می شوید و با انتخاب گزینه Invite در کنار نام فرد مورد نظرتان که قصد ارسال دعوت نامه برای او را دارید، دعوتنامه برای آن فرد ارسال می شود. و با انجام این کار یکی از تعداد دعوت نامه های شما کم می شود.

نحوه فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس برای دیگران

۳. پس از انجام مراحل بالا وارد imessage می شوید و پیام آماده ای که از سوی کلاب هاوس تنظیم شده است.  در بخش چت شما با آن فرد درج می شود. با انتخاب گزینه ارسال، دعوت نامه برای آن فرد ارسال خواهد شد. پیش از ارسال هم می توانید پیام دعوت نامه را ویرایش کنید.