اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

معرفی پیام‌رسان های مشابه تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

نرم‌افزار های مشابه تلگرام

معرفی بهترین پیام رسان های ایرانی

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب نزد کابران اینترنت بوده که به کارهای روزانه افراد سرعت بخشیده است. اما با فیلتر شدن این اپلیکیشن در ایران بسیاری از افراد در استفاده از آن دچار یکسری مشکلاتی شدند. از این رو به دلیل محدودیت های اعمال شده بر روی این برنامه، کاربران تلگرام روی به استفاده از برنامه های مختلفی که در اصل آنرا جایگزین تلگرام کرده بودند، کردند. به همین دلیل ما تصمیم داریم در این مقاله به معرفی پیام‌رسان های مشابه تلگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل وصل نشدن تلگرام، مبحث آموزش رفع مشکل وصل نشدن تلگرام را مطالعه نمایید.

 

پیام رسان گپ

آی گپ یک پیامرسان موفق ایرانی است که امکانات زیادی از جمله ارسال پیام متنی و صوتی، ارسال عکس و ویدیو، برقراری تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل با فرمت‌‌های متفاوت، ایجاد گروه و کانال و ربات،سیستم کارت به کارت،کیف پول دیجیتال، استعلام قبوض، پرداخت قبوض، پیشبینی آب و هوا، دکتر و مشاورین تغذیه و… را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

این پیامرسان دارای سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی است که شما متناسب با سلیقه خود می‌توانید یکی از این زبان‌ها را استفاده کنید. آی گپ با امکانات گسترده‌ای که در اختیار کاربران خود قرار داده توانسته محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کند و روزانه به تعداد کاربران خود بیفزاید.

آی گپ برای سیسیتم عامل‌های عامل‌های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است و می‌توان آخرین نسخه آن را از لینک iGap دانلود کرد.

نرم‌افزار های مشابه تلگرام

 

پیام رسان بله

بله یک پیامرسان ایرانی با امکانات متنوع در زمینه انتقال و ارتباطات مالی و غیر مالی است . از این پیامرسان می‌توانید برای خرید شارژ، پرداخت عوارض خروج از کشور، مشاهده موجودی کارت بانکی، پرداخت قبض (آب، برق، گاز و تلفن)، استعلام قبض تلفن همراه و … استفاده کنید.

اپلیکیشن بله را می‌توانید از این لینک برای گوشی همراه (اندروید و ios)، سیستم عامل‌های ویندوز و لینوکس دانلود و نصب نمایید و همچنین می‌توانید از نسخه وب این پیامرسان بروی مرورگر خود استفاده کنید.

پیام رسان بله

 

پیام رسان سروش

سروش یک پیامرسان ایرانی محبوب است که در مقایسه با پیامرسان های خارجی تمام امکانات یک پیامرسان را دارا می‌باشد.این پیامرسان رایگان توانسته در اولین سال‌های تاسیس خود بیش از ۱۰ میلیون نصب فعال داشته باشد. سازندگان پیامرسان سروش معتقد‌ند که این نرم افزار جایگزین پیامرسان های خارجی مثل تلگرام و واتس اپ خواهد شد.

پیامرسان سروش برای سیستم عامل‌های اندروید، ios، ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب بوده که می‌توان آخرین نسخه آن را از این لینک دانلود کرد.

نرم‌افزار های مشابه تلگرام

همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به معرفی پیام‌رسان های مشابه تلگرام و نحوه عملکرد و کاربرد آن ها را برای شما پرداختیم تا شما با آگاهی کامل بهترین جایگزین را برای اپلیکیشن داشته باشید.

جایگزین تلگرام