آموزش iOS

آموزش صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ

صدا زدن سیری جهت گوش دادن به شما در اپل واچ بدون نیاز به گفتن Hey siri

کاربران از طریق برقراری ارتباط کلامی با سیری، درخواست ها و انجام یک‌سری کارهای روتین خود را به او می سپارند تا سیری در سریع ترین زمان نسبت به انجام آن ها اقدام نماید. به طور کلی سیری یک دستیار صوتی می باشد که از دستورات شما پیروی می کند و تلاش می کند که انجام کارها و درخواست های شما راحت تر و سریع تر باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تنظیم کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت در محیط های خصوصی و یا در یک جلسه کاری مبحث آموزش کم و زیاد کردن صدای سیری روی اپل واچ را مطالعه نمایید.

 

دستیار صوتی آیفون و یا سیری چیست؟

اگر بگوییم سیری یکی از پر کاربرد ترین برنامه های محصولات اپل هست اغراق نکرده ایم. سیری دستیار شخصی و هوشمند سیستم عامل IOS می باشد که قابل استفاده در محصولات شرکت اپل می باشد و فقط کاربران آیفون ،آی پد ، اپل واچ ، مک بوک و آی مک می توانند از آن استفاده کنند.

دستیار صوتی سیری یک دستیار شخصی و یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های هوش مصنوعی دنیاست که به عنوان یک نرم‌افزار کاربردی برای آی‌اواس اپل کار می‌کند. این نرم‌افزار کاربردی از رابط کاربری به زبان طبیعی برای پاسخ دادن به سوالات و توصیه دادن به کاربران استفاده می‌کند.

 

اپل واچ چیست؟

اپل واچ ها یکی از جدید ترین محصولات اپل می باشند که تنها مختص دارندگان آیفون نیست و کابران اندروید نیز می توانند از ان استفاده نمایند. همانطور که از اسم این محصول مشخص است، ساعت های هوشمندی هستند که کاربرد های بسیار جالبی دارد که باعث شده تا افراد زیادی جذب این محصول شوند. از اپل واچ های جهت پخش موسیقی، دریافت اعلان ها، برقراری تماس، ارسال پیام متنی، تنظیم اعلان، اجرای اپلیکیشن ها و … استفاده می شود . همچنین اگر از گوشی آیفون استفاده می کنید می توانید اپل واچ خود را به آیفون متصل نموده و تا قابلیت کاراکتر برای شما عمل نماید و بوسیله آن بتوانید بهتر ورزش نمایید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید.

اپل واچ برخلاف روال معمول اپل، از حرف i در ابتداي نام خود بهره نمي‌برد و شباهتي نيز به آيپادهاي کوچک اين شرکت نخواهد داشت. با اين وجود از هم‌اکنون مشخص است که اپل واچ به يکي از پايه‌هاي صنعت ابزارهاي پوشيدني بدل شده و برخي رقبا در تلاش براي مطابقت دادن محصول خود با آن به منظور رقابت هستند.

آموزش صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ

نحوه صدا زدن سیری جهت گوش دادن به شما در اپل واچ

اگر شما از طرفداران دستیار شخصی اپل یعنی سیری هستید و از اپل واچ نیز استفاده می کنید باید به شما بگوییم که خوشبختانه شرکت اپل امکان استفاده از سیری بر روی اپل واچ ها و هماهنگ کردن آن با سیری آیفون را فراهم نموده است. مراحل صدا زدن سیری بدون نیاز به گفتن Hey siri در اپل واچ به صورت زیر می باشد تا کاربران اپل واچ نیز به راحتی بتوانند امور روزانه خود را به سیری بسپارند.

۱. ابتدا بر روی دکمه Digital crown کلیک کنید و برای چند ثانیه بر روی آن نگه دارید.

۲. پس از انجام این کار می توانید درخواست ها و کارهای خود را به سیری اعلام کنید و منتظر بمانید تا سیری در سریع ترین زمان ممکن کارهای شما را برایتان انجام دهد.

نکته: استفاده از روش بالا زمانی که شما تمایلی به گفتن عبارت hey siri ندارید، کاربرد دارد.