اینترنت

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر

معرفی بهترین سایت های کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین

باتوجه به کیفیت بالای دوربین های امروزی، حجم فیلم ها نیز باتوجه به زمان آن ها بالا خواهد بود  و این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی از جمله کمبود حافظه برای نگهداری فایل های تصویری و ویدیویی شده است. به همین دلیل افراد زیادی در سراسر جهان به فکر ره چاره برای کاهش حجم ویدیو های خود بدون اینکه تغییری در کیفیت آن ها ایجاد شود افتادند. روش های متعددی برای کااهش حجم ویدیو ها وجود دارند که ما در این مطلب قصد داریم تا بهترین سایت های کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین را به شما معرفی کنیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های کاهش حجم ویدئو روی گوشی اندروید، مبحث دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید را مطالعه نمایید.

 

وبسایت VideoSmaller

با استفاده از این وبسایت این امکان برای شما وجود دارد که ویدیو های خود را تا حجم حداکثر ۵۰۰ مگابایت کاهش دهید، همچنین از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این سرویس آنلاین این است که از فرمت های ویدیویی مانند MPEG ، MP4 ، AVl و … پشتیبانی می کند. جهت کاهش حجم ویدیو های خود از طریق این وبسایت تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا وارد سایت VideoSmaller شوید و ویدیوی مورد نظر خود را از طریق گزینه Browse انتخاب کنید.

۲. سپس به یاد داشته باشید که برای فشرده سازی کمتر ولی با کیفیت بهتر، حتما تیک گزینه Use low compression level (best quality) را فعال کنید.

نکته: توجه داشته باشید که با فعالسازی گزینه Use low compression level (best quality) زمان بیشتری صرف فشرده سازی ویدیو می شود.

۳. با استفاده از گزینه Scale (reduce) video width نیز می توانید مقیاس جدیدی برای عرض ویدیوی خود انتخاب کنید.

۴. با فعالسازی تیک گزینه Remove audio from video درصورت تمایل می توانید صدای ویدیو خود را حذف کنید.

۵. در نهایت پس از اتمام کارتان، برای شروع فرآیند فشرده سازی کافیست گزینه Uploade Video را انتخاب کنید.

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر
 

وبسایت  MP4Compress

این وبسایت آنلاین تنها برای کاهش حجم ویدیو هایی با فرمت MP4 هستند و تا حداکثر ۵۰۰ مگابایت برای کاهش حجم ویدیو ها می توان از آن استفاده نمود. فضا و کار با این سرویس بسیار آسان است و کاربران به راحتی می توانند با استفاده از آن حجم ویدیو های MP4 خود را کاهش دهند. برای اینکار تنها کافیست با کلیک بر روی گزینه Select File، فایل ویدیویی مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نهایت گزینه Uploade Video را انتخاب کنند.

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر
 

وبسایت YouCompressor

این وبسایت یکی از وبسایت های محبوب نزد کاربران می باشد که از نکات مثبت آن این است که از تمام فرمت های ویدیویی مانند MP4, MOV, MP3, PDF, PNG, JPG, JPEG, GIF vh پشتیبانی می کند. همچنین باید گفت استفاده کردن از این سرویس بسیار آسان و رایگان است و کاربران خیلی راحت با انتخاب گزینه Select File می توانند فایل ویدیویی مد نظر خودان را انتخاب کنند و با کلیک بر روی گزینه Uploade File & Compress فرآیند فشرده سازی انجام می شود.

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر
 

وبسایت AConvert 

باید به شما بگوییم که این سرویس آنلاین بیشتر برای تغییر فرمت ویدیو ها کاربرد دارد اما شما می توانید با استفاده از آن حجم ویدیو خود را نیز تغییر دهید. برای انجام این کار کافیست مراحل زیر را به ترتیب طی کنید.

۱. ابتدا از منوی سمت چپ تصویر، بر روی گزینه Video کلیک کنید.

۲. سپس با انتخاب گزینه Choose File فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. در این مرحله کافیست از بخش Target format، فرمت خروجی خود را مشخص کنید.

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر

۴. پس از انجام مراحل بالا باید از منوی کشویی مقابل گزینه Options، گزینه Change Size ,Bitrate or Frame rate را انتخاب کنید تا گزینه های بیشتری برای شما نمایش داده شوند.

آموزش کاهش حجم ویدیو به صورت آنلاین با استفاده از سایت های معتبر

۵. حالا شما می توانید تغییرات مورد نظرتان از جمله کاهش سایز، فریم، Bitrate و … را اعمال کنید.

۶. در نهایت با انتخاب گزینه Convert Now، عمل فشرده سازی ویدیو شما شروع می شود.

بدین ترتیب شما با استفاده از یکی از روش های گفته شده در بالا می توانید حجم ویدیو های خود را به صورت آنلاین کاهش دهید و از استفاده از آن ها لذت ببرید.