برنامه اندروید

دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید

معرفی ۴ برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید

گوشی های امروزی به واسطه کیفیت بالای دوربینشان، ویدیو ها را با حجم خیلی بالا ضبط می کنند به همین دلیل نگهداری آن ها در حافظه گوشی مشکل می شود زیرا ممکن است حافظه تلفن همراه شما حافظه کافی برای نگهداری آن ها نداشته باشد. گاهی اوقات نیز ممکن است شما قصد به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو های خود با دوستانتان را داشته باشید و حجم بالای آن ها موجب مصرف زیاد اینترنت شود. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا ۴ برنامه کاهش حجم ویدیو در اندروید را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها حجم ویدیو های خود را کم کنید و در مصرف اینترنت نیز صرفه جویی کنید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی و دانلود برنامه های کاهش حجم ویدئو در ویندوز، مبحث دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت روی کامپیوتر را مطالعه نمایید.

 

برنامه  Android Pixels Video Compressor

اولین اپلیکیشینی که قصد معرفی آن به شما را داریم اپلیکیشن Android Pixels Video Compressor است که کار با این اپلیکیشن بسیار آسان است و کاربران پس از نصب این برنامه می توانند فایل ویدیویی خود را در آن اجرا کنند و سپس با انتخاب گزینه Compress حجم ویدیو را بدون افت کیفیت کاهش دهید. در نهایت پس از اتمام فرآیند فشرده سازی، برای ذخیره سازی ویدیو کافیست گزینه Save را انتخاب کنید و برای به اشتراک گذاری ویدیو در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام ، واتساپ و… می توانید گزینه Share را انتخاب کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که این برنامه از فرمت های Mp4, 3gp و Avi  پشتیبانی میکند.

دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید

برنامه Video Trimmer Guru

اپلیکیشن Video Trimmer Guru یکی از بهترین اپ های کاهش حجم ویدیو می باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و از استفاده از آن راضی هستند. در این برنامه امکانات و ویژگی های بسیاری از جمله انتخاب محدوده ای از ویدیو ، فشرده سازی فایل فیلم های با کیفیت بالا ، رابط کاربری متریال ساده ، انتخاب میزان کیفیت ، نمایش مدت زمان انتخاب شده ، اضافه کردن موزیک و … وجود دارد. همچنین یکی از نکات مثبت این برنامه این است که از تمامی فرمت های MP4 ، MPEG-4 ، ۳GP ، webm ، wmv پشتیبانی می کند. اما از نقاط ضعف آن سرعت پایین تبدیل فیلم نسبت به بقیه برنامه های موجود می باشد.

 

برنامه Video Dieter 2

به گفته سازندگان این برنامه، با استفاده از اپلیکیشن Video Dieter 2 امکان کاهش حجم ویدیو بدون افت کیفیت و یا با حداقل افت کیفیت وجود دارد و کاربران می توانند فایل ویدیویی خود را در آن وارد کنند و سپس حجم آن را با کاهش یا برش فریم ها و کم کردن رزولوشن فشرده کنند. همچنین در هنگام ویرایش ویدیو، درصورت تمایل می توانید به ویدیوی خود موزیک اضافه کنید. در نهایت پس از اعمال تغییرات مد نظرتان می توانید ویدیوی جدید را ذخیره کنید و از آن استفاده کنید.

نکته: از نقاط ضعف این برنامه تاثیر گذاری کم بر روی ویدیوهایی که HD نیستند می باشند.

دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید

برنامه Video Compressor

اپلیکیشن Video Compressor که یکی از ساده ترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در اندروید می باشد که رابط کاربری این اپلیکیشن آنچنان که باید قوی نیست و در هنگام کاهش حجم ویدیو ممکن است شاهد افت کیفیت باشید اما در مواقعی که قصد دارید سریعا حجم ویدیوی خود را برای به اشتراک گذاری با دیگران و یا آپلود در اینستاگرام کاهش دهید، می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. برای انجام این کار تنها کافیست فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس نام جدیدی برای فایل خود انتخاب کنید، همچنین در این مرحله باید حجمی که برای ویدیو مد نظر دارید را تعیین کنید و در نهایت گزینه Compress را انتخاب کنید تا عمل فشرده سازی شروع شود.

دانلود برنامه های کاهش حجم ویدیو در اندروید

بدین ترتیب کاربران سیستم عامل اندروید با استفاده از یکی از نرم افزار های گفته شده که از بهترین نرم افزار های کاهش حجم ویدیو موجود در بازار هستند، ویدیو های خود را ادیت کنند. همچنین می توانند حجم آن هارا کاهش دهند و از به اشتراک گذاری راحت تر آن ها با دوستانشان لذت ببرند.