برنامه کامپیوتر

آموزش کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager – تازه کار

نوشته شده در ۳ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager

کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager

یکی از مشکلاتی که همواره برای کابران شبکه های اجتماعی وجود دارد بالا بودن حجم تصاویری است که قصد به اشتراک گذاری آن ها را دارند. معمولا حجم تصاویری که توسط گوشی های امروزی ثبت می شوند چیزی حدود ۴ الی ۱۰ مگابایت می باشد که این موضوع زمانی مشکل ساز خواهد شد که شما قصد ارسال این تصاویر برای دوستان و یا آشنایان خود را دارید. به همین دلیل کاربران شبکه های اجتماعی همواره به دنبال راهی هستند که حجم تصاویر خود را کم کنند، برای پایین آوردن حجم تصاویر روش های متعددی وجود دارد که ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager را به شما آموزش دهیم.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی تشخیص عکس های تقلبی و دست کاری شده با برنامه فتوشاپ ، مبحث آموزش روش های تشخیص عکس های فتوشاپی را مطالعه نمایید.

 

نحوه کاهش حجم عکس در آفیس

همانطور که گفته شد روش های متعددی برای کاهش حجم تصاویر شما وجود دارد که یکی از آن ها تغییر ابعاد عکس می باشد که برای این کار نیاز است تا مجموعه برنامه‌های آفیس را نصب کرده باشید. برای کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager مراحل زیر را به ترتیب طی نمایید.

۱. ابتدا تصویر مد نظر خود را با برنامه Microsoft office picture manager باز کنید برای این کار کافیست بر روی تصویر راست کلیک نموده و گزینه Open With را انتخاب کنید.

۲. سپس از منوی باز شده برنامه Microsoft office picture manager را انتخاب نمایید.

۳. پس از اینکه عکس مورد نظرتان در برنامه باز شد،در بالای صفحه بر روی گزینه Edit Picture کلیک کنید و یا می توانید از منوی Picture گزینه Resize را انتخاب نمایید.

۴. پس از اینکه منوی جدید برای شما نمایان شد، کافیست بر روی گزینه Resize کلیک کنید.

۵. در پنجره جدیدی که برای شما نمایان می شود ابعاد تصویر به صورت پیش فرض بر روی Original Size قرار دارد.

آموزش کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager

۶. برای تغییر ابعاد تصاویر می توانید از ابعادی که از قبل وجود داشته اند استفاده کنید. این اندازه ها در ۶ قالب و برای محیط های متفاوتی وجود دارند که شما می توانید مطابق میلتان یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آموزش کاهش حجم عکس در Microsoft office picture manager

۷. در صورتی که ابعاد تعریف شده در Microsoft office picture manager مورد قبول شما نبودند می توانید با استفاده از گزینه Custom Width * height اندازه تصویر را کنترل و تغییرات را اعمال کنید.