اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش پین کردن کامنت در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | ۱ دیدگاه ارسال شده است

پین کردن کامنت در اینستاگرام

چگونه می توانم یک کامنت را از بین کامنت های یک پست در نرم افزار اینستاگرام پین کنم؟

محبوبیت نرم افزار اینستاگرام در دنیای اینترنت به حدی رسیده است که تمامی توجهات را به خودش جلب نموده. این نرم افزار با قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. روزانه افراد زیادی از طریق همین شبکه های اجتماعی کارهای روزانه ی خود را انجام می دهند، نرم افزار اینستاگرام نیز یکی از همین شبکه های اجتماعی می باشد که طرفداران خود را دارد. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی پین کردن کامنت در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده جدیدترین و قدیمی‌ترین تغییرات اکانت خود در اینستاگرام، مبحث آموزش مشاهده جدیدترین و قدیمی‌ترین تغییرات اکانت خود در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی پین کردن کامنت در اینستاگرام

همان طور که پیش تر گفتیم نرم افزار اینستاگرام همواره در حال به روز رسانی خود و ارائه قابلیت های منحصر به فرد می باشد. یکی از قابلیت هایی که به تازگی و در به روز رسانی های اخیر این برنامه به آن افزوده شده است، امکان پین کردن یک کامنت به خصوص از بین کامنت های یک پست در حساب کاربری افراد می باشد.

این قابلیت برای افرادی کاربرد دارد که فالور های زیادی دارند و به همان نسبت نیز کامنت پست هایشان زیاد می باشد و ممکن است پیدا کردن یک کامنت به خصوص برای آن ها زمان بر باشد. به عنوان مثال بلاگر ها و یا افرادی که در این نرم افزار تولید محتوا می کنند می توانند از طریق این قابلیت، کامنت های مهم خود را پین نمایند.

استفاده از این قابلیت زمانی کاربرد دارد که کاربران بخواهند از بین کامنت های یک پست خود در اینستاگرام که تعداد آن زیاد می باشد، یک کامنت به خصوص را که قصد دارند تا افراد دیگر نیز آن را مشاهده کنند را پین یا سنجاق نموده تا در ابتدای کامنت ها قرار گرفته و برای همگان قابل مشاهده باشد.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار در نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی چهارم باید پست مورد نظر خود را که قصدا پین کردن یک کامنت آن را دارید انتخاب نمایید.

۵. در این مرحله نیز بر روی آیکون کامنت که در سمت چپ و پایین تصویر قرار دارد کلیک کنید.

۶. در این صفحه، تمامی کامنت های پست برایتان نمایش داده می شود.

۷. از بین کامنت های موجود، کامنت مورد نظر خود را که قصد پین کردن آن را دارید، از بین کامنت های موجود انتخاب کنید.

۸. سپس آن را به سمت چپ بکشید.

۹. در این مرحله سه گزینه برای شما نمایان می شود که جهت استفاده از قابلیت پین کردن کامنت ها باید بر روی آیکون به شکل سنجاق همانند تصویر زیر کلیک کنید.

مرحله 9

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده در تنظیمات نرم افزار اینستاگرام و ورود به پروفایل کاربری خود، با باز نمودن کامنت ها، کامنت مورد نظر خود را پین کنید تا برای همه ی افرادی که شما را فالو کرده اند قابل مشاهده باشد.

۰ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. Pejman گفت:
    لطفا نصب شود