اینستاگرامشبکه های اجتماعیموبایل

آموزش مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

. مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

آموزش مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

اگر از کاربران قدیمی نرم افزار اینستاگرام باشید حتما تغییرات زیادی را در اطلاعات و یا حتی بیو اینستاگرام خود انجام داده اید که ممکن است خاطرتان نباشد. این تغییرات شامل اطلاعات مربوط به حساب کاربری مانند شماره تلفن، جیمیل و… باشد. همچنین ممکن است شامل تغییرات مربوط به بیو، پسورد و… نیز باشد. نکته ی جالب توجه نرم افزار اینستاگرام این است که کاربران می توانند پس از ورود به بخش Activity و با گذراندن چند مرحله ی ساده، این تغییرات را بر اساس یک تاریخ مشخص دسته بندی نمایند.به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی مشاهده تمام ریپلای استوری‌ها در اینستاگرام ، مبحث آموزش مشاهده تمام ریپلای استوری‌ها در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

همان طور که پیش تر گفتیم، با استفاده از قابیلت جدید نرم افزار اینستاگرام که Activity نام دارد، کاربران این نرم افزار محبوب می توانند تغییرات مربوط به حساب کاربری خود مانند بیو، پسورد، نام کاربری و … را مشاهده نمایند.

همچنین با استفاده از منوی همین بخش می توانند مشخص کنند که این تغییرات چگونه و با چه ترتیبی نمایش داده شوند تا پیدا کردن یک تغییر خاص که مد نظرشان است راحت تر باشد. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده، تغییرات مربوط به اکانت خود را در یک بازه زمانی مشخص و یا در یک تاریخ خاص پیدا کنید.

بدین ترتیب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار در نرم افزار اینستاگرام هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، نرم افزار اینستاگرام را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد پروفایل کاربری خود شوید.

۴. در مرحله ی بعدی باید بر روی آیکون به شکل سه خط افقی که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

۵. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد، گزینه Your activity را انتخاب کنید.

مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص۶. در این بخش می‌توانید تاریخچه‌ ای از تغییرات اکانت خود را مشاهده کنید.

۷. جهت مشاهده تاریخچه تمام چیز هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید، گزینه Account history را انتخاب کنید.

مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

۸. در نهایت، در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده خواهد شد می توانید هریک از مواردی که می خواهید را انتخاب و تمام تغییرات مربوط به آن را مشاهده نمایید.

۹. در این بخش، گزینه Sort & Filter را که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد انتخاب کنید.

۱۰. در این صفحه می توانید انتخاب نمایید تا تغییرات حساب کاربری شما با چه ترتیبی نمایش داده شوند.

مشاهده تغییرات اکانت اینستاگرام در یک تاریخ مشخص

۱۱. جهت مشاهده تغییرات حساب کاربریتان در یک بازه زمانی مشخص، ابتدا گزینه Start date را انتخاب نمایید.

مرحله 11

۱۲. سپس با تکان دادن غلطک، می توانید برای بازه زمانی مورد نظرتان تاریخ شروع را همانند تصویر زیر مشخص نموده و بر روی آیکون به شکل تیک در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک نمایید.

مرحله 12

۱۳. پس از انتخاب زمان شروع، به منوی قبلی برگردید و با انتخاب گزینه End date ،همین مراحل را برای پایان بازه زمانی مورد نظرتان طی نمایید.

۱۴. پس از انجام این کار، به منوی قبلی بازگردید و گزینه Apply که در پایین صفحه به رنگ آبی در آمده است انتخاب کنید.

مرحله 14

۱۵. در نهایت مشاهده می کنید که تغییراتی که برای حساب کاربریتان در بازه زمانی که مشخص نمودید، اعمال نموده بودید، برایتان نمایش داده می شوند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با طی کردن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام و با ورود به بخش activity اینستاگرام، تمام فعالیت های خود را از جمله مواردی که در حساب کاربری تان تغییر داده اید را به صورت جداگانه و دسته بندی شده مشاهده نمایید.