اینترنتاینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام

چگونه می توانم درخواست پست مشترک از سوی افراد را قبول کنم؟

امروزه کسی نیست که با نرم افزار اینستاگرام آشنایی نداشته باشد و در محیط آن فعالیت نکند زیرا این نرم افزار توانسته به راحتی در بین کاربران به خصوص کاربران ایرانی محبوبیت پیدا کند. محبوبیت روز افزون این نرم افزار به این دلیل است که در نسخه های جدید خود به قابلیت ها و امکانات بخش های مختلف افزوده می شود و کاربران آن همواره به دنبال یادگیری چگونگی استفاده از قابلیت های جدید آن می باشند. قابلیت Collabs یا امکان به اشتراک گذاری پست به صورت مشترک در این برنامه نیز یکی از همین قابلیت هاست که به تازگی به الگوریتم این برنامه افزوده شده است و هنوز کمتر کسی درباره چگونگی کار با آن اطلاع دارد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام ، مبحث آموزش افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام

با توجه به این قابلیت جدید نرم افزار تلگرام، ممکن است شما هم از سوی کاربران دیگر درخواست درخواست انتشار پست به صورت مشترک و هم زمان دریافت نمایید اما از چگونگی انجام ان اطلاعی نداشته باشید.

پس از دریافت چنین درخواستی،  در صورتی که تمایل به انتشار پست به صورت دو نفره دارید، ابتدا باید درخواست شخص مقابل را قبول کنید. بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی آیکون Home که در نوار پایین صفحه قرار دارد، وارد بخش اولیه اینستاگرام شوید.

۴. سپس با کلیک بر روی آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد وارد بخش دایرکت حساب کاربری خود شوید.

۵. همچنین می توانید با درگ کردن صفحه به سمت راست وارد منوی دایرکت شوید.

قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام

۶. پیامی که از سوی شخص را دریافت نمودید باز کنید.

۷. بر روی گزینه ی آبی رنگ View Invite در پایین صفحه و مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

قبول کردن درخواست پست مشترک در اینستاگرام

۸. در صفحه ی جدیدی که برایتان نمایش داده خواهد شد گزینه‌ی Review را انتخاب کنید.

مرحله 8

۹. در این بخش سه گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد که در ادامه هریک از آن ها را به صورت جداگانه برایتان توضیح خواهیم داد:

Accept: در صورتی که تمایل به قبول کردن درخواست و انتشار پست در پروفایل خود دارید، باید این گزینه را انتخاب نمایید.

Decline: در صورتی که قصد رد کردن این درخواست را دارید، باید این گزینه را انتخاب نمایید.

Cancel: در صورتی که قصد خروج از این صفحه را دارید می توانید این گزینه را انتخاب نمایید.

۱۰. در صورت انتخاب گزینه Accept ، پست مورد نظر به صورت مشترک و هم زمان در خر دو حساب کاربری منتشر خواهد شد و در هر دوی آن ها قابل مشاهده است.

مرحله 10

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذارندن چند مرحله ی ساده در محیط این برنامه، درخواست انتشار پست مشترک از سوی سایر کاربران را قبول و یا رد نمایید.