اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعیکامپیوتر

آموزش فعالسازی میانبر کیبورد برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی میانبر کیبورد

چگونه می توانم با استفاده از میانبر های کیبورد در تلگرام دسکتاپ پیام ارسال کنم؟

با توجه به موفقیت روز افزون نسخه ی اندروید و ios نرم افزار تلگرام که بر روی تلفن همراه نصب می شود، توسعه دهندگان این برنامه در اقدامی باور نکردنی نسخه ی دسکتاپ آن را ارائه دادند تا کاربران این نرم افزار توانایی استفاده از آن را بر روی لپتاپ یا کامپیوتر خود داشته باشند. اکنون این نسخه ی دسکتاپ این برنامه نیز همانند نسخه ی تلفن همراه آن دارای قابلیت ها و امکانات ویژه ای می باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی فعالسازی میانبر کیبورد برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ را به شما آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه تلگرام دسکتاپ را برای لپتاپ یا کامپیوتر خود از طریق لینک Telegram desktop دانلود نمایید.

نکته: همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه فعال سازی تاخیر زمانی ارسال پیام در کانال و گروه تلگرام، مبحث آموزش فعالسازی تاخیر زمانی ارسال پیام در کانال و گروه تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعالسازی میانبر کیبورد برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ

همان طور که پیش تر گفتیم، نرم افزار تلگرام دسکتاپ نیز همانند نسخه ی اندروید و ios این برنامه دارای قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی می باشد که در اختیار کاربران قرار می گیرد و استفاده  از این نرم افزار را برای آن ها راحت تر می کند. یکی از قابلیت هایی که در نسخه ی دسکتاپ این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد و انجام کار ها را سریع تر می کند ، استفاده از میانبر های موجود کیبورد می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم تا نحوه ی فعالسازی و استفاده از میانبر های موجود برای ارسال پیام در تلگرام دسکتاپ را به شما آموزش دهیم.

بنابراین اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری نحوه انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در ادامه پیش بروید:

۱. ابتدا و در اولین مرحله باید نرم افزار تلگرام دسکتاپ خود را به روز رسانی نمایید.

۲. سپس آن را از بین برنامه های موجود در دسکتاپ خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. پس از اجرا شدن نرم افزار تلگرام، بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

فعالسازی میانبر کیبورد

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، گزینه Settings را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید.

فعالسازی میانبر کیبورد

۵. سپس در بخش جدید وارد منوی تنظیمات نرم افزار تلگرام دسکتاپ می شوید، در این قسمت گزینه Chat Settings را انتخاب نمایید تا وارد منوی تنظیمات صفحه چت نرم افزار تلگرام شوید.

مرحله 5

۶. در این مرحله به انتهای این بخش رفته و از بین گزینه های موجود، گزینه Send with enter و گزینه Send with ctrl+enter  را انتخاب کنید.

Send with enter: با انتخاب این گزینه، در صورت کلیک بر روی کلید Enter بر روی کیبورد لپ تاپ و یا کامپیوتر خود، پیام های شما ارسال می شود.

Send with ctrl+enter: همچنین با انتخاب این گزینه، در صورت فشردن کلید های ctrl+enter به صورت هم زمان، بر روی کیبورد لپ تاپ و یا کامپیوتر خود، پیام های شما ارسال می شود.

مرحله 6

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار تلگرام دسکتاپ، میانبر های موجود در کیبورد خود را جهت ارسال پیام در نسخه ی دسکتاپ فعال نموده و با انجام این کار، به کار های روزانه خود سرعت داده و استفاده از این برنامه را برای خود آسان نمایید.