آموزش اندرویدموبایل

آموزش فعالسازی قابلیت روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن آن

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

 فعالسازی قابلیت روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن آن

چگونه می توانم به وسیله برداشتن تلفن همراهف صفحه نمایش آن را فعال کنیم؟

امروزه تقریبا می توان گفت تمام افراد دارای گوشی های هوشمند هستند و برخی از این افراد از قابلیت ها و امکاناتی که این تلفن های همراه دارند آشنا نیستند و نمی دانند چگونه می توان از آن ها استفاده کرد. به عنوان مثال روشن شدن صفحه گوشی به وسیله ی برداشتن آن می تواند بسیار لذت بخش باشد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی آموزش فعالسازی قابلیت روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن آن را در تلفن های همراه اندروید به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ ها در سامسونگ، مبحث آموزش رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ ها در سامسونگ را مطالعه نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی فعال سازی قابلیت دو‌ضربه برای روشن شدن صفحه گوشی‌ های سامسونگ، مبحث آموزش فعال سازی قابلیت دو‌ضربه برای روشن شدن صفحه گوشی‌ های سامسونگ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی فعال سازی قابلیت روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن آن

بدین ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید وارد منوی Settings یا تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. در مرحله ی بعد، در منوی جدیدی که برایتان نمایش داده خواهد شد، به دنبال گزینه ی Advanced Features بگردید و آن را انتخاب کنید.

 فعالسازی قابلیت روشن شدن صفحه گوشی با برداشتن آن

۳. سپس بر روی گزینه Motions and gestures کلیک کنید.

مرحله 3

۴. جهت فعالسازی قابلیت دو‌ضربه برای روشن شدن صفحه گوشی‌های سامسونگ، گزینه غلطکی Lift to Wake را در حالت فعال قرار دهید.

۵. در نهایت با گذراندن تمامی مراحل ارائه شده در مطلب بالا، می توانید قابلیت روشن شدن صفحه نمایش گوشی های سامسونگ از طریق برداشتن  آن را فعال نموده و از استفاده از این قابلیت جذاب که در اکثر گوشی های اندروید و سامسونگ موجود می باشد، لذت ببرید.