آموزش اندرویدموبایل

آموزش رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها در سامسونگ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها در سامسونگ

چگونه می توانم مشکل بزرگ شدن اندازه آیکون برنامه ها در گوشی های سامسونگ را حل کنم؟

بزرگ شدن اندازه آیکون برنامه ها در تلفن های همراه سامسونگ یکی از آن دسته مشکلاتی است که برای بسیاری از افراد رخ داده است و کمتر کسی می داند که چگونه می توان این مشکل را حل کرد. قابلیت Easy mode در گوشی های سامسونگ دلیل تمام این اتفاقات است ، درواقع این قابلیت برای استفاده راحت تر افراد مسن از گوشی های هوشمند می باشد که با فعال بودن آن، آیکون برنامه ها بزرگتر از حالت عادی نمایش داده می شوند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها در سامسونگ را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی حذف و ساخت یک اکانت سامسونگ جدید روی گوشی خود مبحث آموزش ساخت اکانت سامسونگ و چگونگی حذف آن را مطالعه نمایید.

 

چگونگی رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها در سامسونگ

همان طور که پیش تر گفتیم، علت بروز این مشکل در گوشی های سامسونگ فعال بودن قابلیت Easy mode می باشد که عموما برای افراد سالمند قابل استفاده است و موجب بزرگتر شدن آیکون برنامه ها می باشد.

اما در برخی مواقع ممکن است روشن بودن این قابلیت بموجب ناراحتی برخی افراد شود و بزگ شدن آیکون ها برایشان ناخوشایند باشد. جای نگرانی نیست شما می توانید به راحتی با ورورد به بخش تنظیمات تلفن های همراه سامسونگ و گذارندن چند مرحله ی ساده در آن، این قابلیت را در حالت غیرفعال قرار دهید.

بدین ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید وارد منوی Settings یا تنظیمات تلفن همراه خود شوید.

۲. در مرحله ی بعد، در منوی جدیدی که برایتان نمایش داده خواهد شد، به دنبال گزینه ی Display بگردید و آن را انتخاب کنید.

رفع مشکل تغییر اندازه آیکون برنامه‌ها در سامسونگ

۳. سپس در این بخش بر روی گزینه ی Easy mode در میانه صفحه کلیک کنید.

مرحله 3

۴. در منوی این بخش تنظیمات این قابلیت قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

۵. جهت غیرفعال کردن این قابلیت باید آن را در حالت  Standard Mode قرار داده و سپس گزینه apply را انتخاب کنید تا تغییرات مورد نظرتان اعمال شود.

مرحله 5

بدین ترتیب، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات تلفن همراه خود، قابلیت Easy mode را غیرفعال کرده و از بزرگ شدن آیکون برنامه ها جلوگیری کنید.