تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش فعالسازی تغییر خودکار تم تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر خودکار تم تلگرام

چگونه می توانم حالت شب تلگرام را به صورت اتوماتیک فعال کنم؟

استفاده از حالت شب یا حالت تاریک در تلگرام خواسته ی بسیاری از کاربران این اپلیکیشن بوده است. این قابلیت پیش تر از این در اپلیکیشن اینستاگرام موجود بوده اما در تلگرام این قابلیت برای کاربران وجود نداشته است. از آنجایی که اپلیکیشن تلگرام اپلیکیشن بسیار محبوبی نزد کاربران اینترنت می باشد، توسعه دهندگان این نرم افزار نیز همواره در حال تلاش هستند تا قابلیت های این اپلیکیشن را بیشتر کنند و کاربران بیشتری را جذب آن کنند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است، فعالسازی خودکار حالت شب در تلگرام می باشد که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را جذب خود کند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم تا نحوه تغییر خودکار تم تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی افزودن حساب کاربری در تلگرام، مبحث آموزش افزودن حساب کاربری در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر خودکار تم تلگرام

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که تمایل دارید در هنگام تاریکی، قابلیت حالت شب تلگرام به صورت خودکار فعال شود، به ترتیب طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱.در مرحله اول، ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. پس از ورود به منوی اولیه آن،بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

تغییر خودکار تم تلگرام(مرحله 2)

۳.در مرحله ی سوم برای اینکه وارد منوی تنظیمات اپلیکیشن تلگرام شوید کافیست گزینه Settings را انتخاب کنید.

تغییر خودکار تم تلگرام(مرحله 3)

۴. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود ، گزینه Chat Settings  را انتخاب کنید.

مرحله 4

۵.  در این مرحله در زیر بخش Settings به دنبال گزینه Auto-Night Mode بگردید و آن را در حالت فعال قرار دهید.

مرحله 5

بدین ترتیب همانطور که مشاهده می نمایید به راحتی و تنها با طی نمودن چند مرحله ساده می توانید تغییر خودکار تم تلگرام خود را فعال نمایید .