تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن حساب کاربری در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن حساب کاربری در تلگرام

جگونه می توانم از چندین اکانت به صورت همزمان در تلگرام استفاده کنم؟

استفاده از چندین اکانت در تلگرام خواسته ی بسیاری از کاربران این اپلیکیشن بوده است. این قابلیت پیش تر از این در اپلیکیشن اینستاگرام موجود بوده اما در تلگرام این قابلیت برای کاربران وجود نداشته است. از آنجایی که اپلیکیشن تلگرام اپلیکیشن بسیار محبوبی نزد کاربران اینترنت می باشد، توسعه دهندگان این نرم افزار نیز همواره در حال تلاش هستند تا قابلیت های این اپلیکیشن را بیشتر کنند و کاربران بیشتری را جذب آن کنند. یکی از قابلیت هایی که به تازگی به این نرم افزار افزوده شده است، استفاده همزمان از چند اکانت در تلگرام می باشد که توانسته در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری را جذب خود کند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم تا نحوه افزودن حساب کاربری در تلگرام را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون، مبحث آموزش ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزودن حساب کاربری در تلگرام و استفاده همزمان از آن ها

استفاده از چندین حساب کاربری در تلگرام به صورت همزمان برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که در تلفن همراه خود دو سیم کارت دارند. همچنین برای افرادی که یک شماره تلفن شخصی و یک شماره تلفن کاری دارند پر کاربرد می باشد. این دسته از افراد که نیاز دارند تا برای هر دو خط موجود در تلفن همراه خود تلگرام داشته باشند، می توانند با استفاده از این قابلیت تلگرام، به راحتی برای هر دو خط در یک گوشی تلگرلم را نصب و از آن استفاده کنند.

اگر شما هم از ان دسته کاربرانی هستید که دارای دو یا چن سیم کارت می باشید و بنا به شغلتان  تمایل دارید تا در اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه خود، حساب کاربری جدیدی در تلگرام بسازید و از هر دوی آن ها به صورت همزمان استفاده کنید، طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا کنید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ تصویر قرار دارد کلیک کنید.

۳. در منوی جدید بر روی تصویر پروفایل خود ضربه بزنید تا گزینه های دیگر نمایان شود.

۴. در زیر تصویر و شماره تلفن همراه خود گزینه Add Account را انتخاب کنید.

افزودن حساب کاربری در تلگرام

۵. در منوی جدید نمایش داده شده  و در کادر مشخص شده، شماره اکانت دوم خود را وارد نمایید.

افزودن حساب کاربری در تلگرام

۶. پس از وارد کردن شماره، بر روی تیک موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه ، کلیک کنید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید همگام سازی خودکاری مخاطبین گوشی با مخاطبین اکانت تلگرام متوقف شود، تیک گزینه Sync Contacts را بر دارید.

۷. کد احراز هویت که به شماره موبایل اکانت دوم شما ارسال می شود را در کادر مشخص وارد نمایید.

مرحله 7

۸. در صفحه جدید نمایان شده، اطلااعات خواسته شده را وارد کنید.

مرحله 8

۹. در نهایت آیکون به شکل تیک که گوشه بالا و سمت راست صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

همانطور که مشاهده می نمایید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه به آسانی می توانید اکانت دوم را برای تلگرام خود بسازید و از ان ها به صورت همزمان در یک گوشی استفاده نمایید. همچنین تنها با ورود به منوی اطلاعات تلگرام و کلیک بر روی تصویر پروفیال خود ، می توانید اکانت های وارد شده ای که از آن ها به صورت همزمان در تلگرام استفاده نمایید را مشاهده کنید.