شبکه های اجتماعیکامپیوترلینکدینموبایل

آموزش فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق اپلیکیشن

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

چگونه ورود دو مرحله‌ ای در لینکدین (Linkedin) را فعال کنیم؟

یکی از شبکه‌ های اجتماعی که روز به روز مهم‌ تر می‌ شود، لینکدین است. چرا که لینکدین ارتباط حرفه‌ ای و کاری میان افراد را راحت‌ تر از هر زمان دیگری کرده است. ورود دو مرحله‌ ای یا به اختصار ۲FA، ابزار امنیتی مناسبی است که می‌ توانید از آن در بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی استفاده کنید. بیشتر اپلیکیشن‌ ها فعال سازی آن را به سادگی در اختیار کاربرانشان قرار می‌ دهند. لینکدین نیز از این قافله عقب نمانده است و امکان ورود به وسیله تایید دو مرحله ای را در خود قرار داده است. به همین دلیل در ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق اپلیکیشن را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای ورود به وبسایت شبکه اجتماعی لینکدین از این لینک استفاده کنید.

نکته: همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی ساخت صفحه شرکتی در لینکدین (Linkedin)، مطلب آموزش ساخت صفحه شرکتی در لینکدین (Linkedin) را مطالعه فرمایید.

 

لینکدین چیست؟

لینکدین شبکه اجتماعی محبوبی است که با هدف خاصی ایجاد شده. هدف لینکدین برخلاف توییتر یا اینستاگرام که برای اشتراک گذاشتن لحظات زندگی شخصیمان است، اشتراک گذاشتن مسائل مربوط به زندگی حرفه‌ ای و شغلی است. در لیندکین کاربران برای ایجاد ارتباط با همکارانشان و پیشرفت در مسیر شغلی خود فعالیت می‌ کنند.

لینکدین هم برای برندهای شخصی و هم برای کسب و کارها، بسیار مفید است. کسب و کارها می‌ توانند افراد متخصص مورد نیاز خود را با دردسر کمتری در این فضا پیدا کنند. به همین دلیل هم داشتن یک اکانت لینکدین به شما کمک می‌ کند تا موقعیت‌ های شغلی بیشتری پیش رویتان قرار بگیرد.

علاوه بر آن در پروفایل لینکدین شما، خلاصه‌ ای از مهارت‌ ها و دستاورد های شغلیتان وجود دارد و بدین ترتیب با ساختن اکانت لینکدین، در واقع یک رزومه آنلاین برای خود می‌ سازید.

بنابراین برای دنبال کردن اخبار حوزه کاری خود، پیدا کردن شغل‌ های جدید و بهتر و ارائه توانایی‌ های شغلی و حرفه‌ ای خود می‌ توانید از لینکدین استفاده کنید.

 

چگونگی فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین (Linkedin) از طریق اپلیکیشن

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. فعال سازی ورود دو مرحله‌ ای از طریق اپلیکیشن در گوشی‌ های آیفون، آیپد و اندروید یکسان است. کافیست اپلیکیشن را اجرا کرده و روی تصویر پروفایل خود بزنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۲. در این بخش گزینه View Profile را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۳. در بخش پروفایل خود، بر روی آیکون چرخ دنده Settings کلیک کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۴. در منوی تنظیمات پروفایل خود، وارد تب شده و به دنبال گزینه ی Two Step Verification بگردید و آن را انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۵. سپس گزینه ی آبی رنگ Setup Up را که در پایین صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

فعالسازی تایید دو مرحله‌ای لینکدین

۶. در این قسمت باید مشخص کنید تا اپلیکیشن ورود به لینکدین یک کد برایتان تولید کند یا قصد دارید از طریق SMS پیام‌ها را دریافت کنید.

۷. روش مد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت Continue را بزنید.

مرحله 7

۸. در این مرحله نیاز است تا بر روی گزینه ی Submit کلیک کنید.

مرحله 8

۹. در مرحله ی بعدی، فرآیند افزودن حساب کاربری شما به نرم افزار نمایش داده می شود.

۱۰. اکانت جدید را به آن اضافه کنید و در نهایت گزینه Continue را بزنید.

مرحله 10

۱۱. کد شش رقمی را از اپلیکیشن دریافت کرده و سپس آن را در پنجره مشخص شده وارد کنید.

مرحله 11

۱۲. اکنون ورود دو مرحله ای به نرم افزار لینکدین برای شما فعال شده است و برای استفاده از آن نیازی به خروج از برنامه ندارید.

بدین ترتیب، در اموزش بالا به شما اموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات برنامه لینکدین، ورود دو مرحله ای را برای حساب کاربری خود در اپلیکیشن فعال نمایید.

 

منبع