اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام

چگونه می توانم برخی از اعضای گروه های اینستاگرام را ریپورت کنم؟

از قابیلت ها و امکانات فوق العاده ای که نرم افزار محبوب و پر طرفدار اینستاگرام داراست، امکان ایجاد گروه از طریق دایرکت (Direct) می باشد که به وسیله آن می توانید گروه های چند نفره تشکیل داده و با دیگران به گفتگو بپردازید. درواقع این قابلیت مانند گروه های شبکه های اجتماعی و پیام رسان های دیگر می باشد و اکثر امکانات آن ها را دارد. به عنوان مثال مدیر گروه می تواند افرادی را به گروه اضافه کند و یا از آن خارج نماید و یا حتی برخی از اعضای مزاحم را ریپورت کنند. قابلیت ها و امکانات گروه های نرم افزار اینستاگرام بسیار زیاد است و باعث جلب رضایت کاربران خود شده است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا به شما نحوه ی ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام را آموزش دهیم. با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی اتصال پیج اینستاگرام به نرم افزار تیک‌تاک ، مبحث آموزش اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک را مطالعه نمایید.

 

چگونگی ساخت گروه در دایرکت اینستاگرام

۱. ابتدا جدید ترین نسخه اینستاگرام را از پلی استور یا اپ استور دانلود کنید.

۲. سپس برنامه اینستاگرام را اجرا کنید.

۳. در صفحه اصلی اینستاگرام گزینه‌ی سمت راست و بالای صفحه را انتخاب کنید تا وارد قسمت دایرکت و پیام‌ های اینستاگرام شوید.

۴. در صفحه جدید اولین گزینه در سمت راست و بالای صفحه را برای ایجاد گروه و چت جدید انتخاب کنید.

۵. در این مرحله برای تشکیل گروه نیاز است ۲ یا تعداد بیشتری از دوستان خود را از لیست ظاهر شده انتخاب کنید.

۶. پس از انتخاب لیست، گزینه Chat در سمت راست بالای صفحه  را انتخاب کنید تا گروه شما تشکیل شود.

۷. اکنون گروه شما تشکیل خواهد شد و شما و آن اعضایی که انتخاب کردید  این گروه خواهید بود.

 

چگونگی ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام

گاهی اوقات ممکن است برخی از اعضای گروه های اینستاگرامی که صاحب آن ها هستید برای دیگر اعضای گروه ایجاد مزاحمت نمایند و یا مطالب نامناسبی را انتشار دهند و به همین دلیل شما به عنوان مدیر گروه قصد دارید تا این افراد را از گروه خارج نمایید و یا حتی آن ها را ریپورت کنند. خوشبختانه باید بگوییم نرم افزار محبوب اینستاگرام این قابلیت را به کاربران خود ارائه داده است تا بتوانند پس از تشکیل گروه نیز برخی از افراد مورد نظرشان در گروه را ریپورت نمایند.

نکته: به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که تنها افرادی که ادمین گروه هستند توانایی انجام این کار را دارند.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله، باید نرم افزار اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ی موجود به روز رسانی نمایید تا تمام قابلیت های این برنامه برایتان نمایان شود.

۲. پس از دانلود نسخه ی جدید این برنامه، اقدام به نصب آن کنید.

۳. در این مرحله باید نرم افزار اینستاگرام را از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود انتخاب و اجرا کنید.

۴. سپس در منوی اولیه این برنامه، با کلیک بر روی آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، وارد بخش دایرکت خود شوید.

ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام

۵. در این صفحه باید به دنبال گروه مورد نظر خود که قصد ریپورت کردن اعضای آن را دارید، جستجو کنید.

۶. پس از انتخاب گروه و ورود به آن، بر روی نام گروه که بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.

ریپورت اعضای گروه در اینستاگرام

۷. در منوی جدیدی که برایتات نمایش داده می شود، باید بر روی آیکون به شکل سه نقطه ی عمودی که در کنار نام شخص مورد نظرتان قرار دارد کلیک کنید.

مرحله 7

۸. در صفحه ی جدید، در بین گزینه های موجود به دنبال گزینه ی Report را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.

مرحله 8

۹. در نهایت شخص یا اشخاص مورد نظر شما ریپورت می شوند.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات گروه های اینستاگرام، افراد مورد نظر خود را ریپورت کنید.