اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک

چگونه می توانم اکانت اینستاگرام خود را به اکانت تیک تاک متصل کنم؟

اینستاگرام در قابلیت جدیدی که ارائه داده است، کاربران می توانند حساب های کاربری خود را در نرم افزار اینستاگرام به اکانت فعال خود در نرم افزار تیک تاک متصل نمایند. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند به دنبال کنندگان خود در اینستاگرام به راحتی دسترسی داشته باشند و از سوی دیگر باعث رشدد حساب کاربری شان خواهد شد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف تصویر پروفایل گروه در اینستاگرام ، مبحث آموزش حذف تصویر پروفایل گروه در اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین مرحله، باید نرم افزار اینستاگرام خود را به آخرین نسخه ی موجود به روز رسانی نمایید تا تمام قابلیت های این برنامه برایتان نمایان شود.

۲. سپس گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

اتصال پیج اینستاگرام به تیک‌تاک

۳. در این مرحله باید به انتهاب صفحه جدید اسکرول کنید و گزینه ی Instagram را انتخاب کنید.

مرحله 3

۴. سپس نام کاربری و رمز عبور حساب خود را وارد کرده تا حساب اینستاگرام شما به برنامه تیک تاک متصل شود.

مرحله 4

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که متاسفانه امکان اتصال صفحه یوتیوب به برنامه تیک تاک وجود ندارد و این قابلیت برای کاربران ایرانی و بسیاری از کشورهای دیگر غیرفعال می باشد .

نکته: همچنین امکان اتصال حساب گوگل نیز وجود ندارد و تنها قابلیتی که فعال میباشد اجازه اضافه کردن پیج اینستاگرام را به شما می دهد.

 

منبع