آموزش iOSبرنامه iOSتکنولوژی

آموزش رفع مشکل نصب نشدن سیب‌اپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | ۱۶ دیدگاه ارسال شده است

مشکل نصب نشدن سیب‌اپ

چرا نمی توانم سیب‌اپ را نصب کنم؟

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در ایران از آیفون استفاده می کنند اما یکی از مشکلاتی که برای کاربران ایرانی این گوشی ها به وجود آمده این است که آنها نمی توانند به راحتی از اپ استور برنامه های مورد نیازشان دریافت کرده و اپلیکیشن ها را بروز رسانی کنند.علاوه بر آن نیاز به استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی و دریافت ارور در زمان دانلود آپدیت ها هم موجب شده تا بسیاری از کاربران ترجیح دهند که از نسخه های ایرانی اپ استور استنفاده کنند. سیب‌اپ یک اپ‌استور (یا فروشگاه برنامه) است که به کاربران دستگاه‌های آیفون و آیپد امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف از سیستمی مجزا از اپ‌استور اپل را می‌دهد. در این مقاله فصد داریم تا به شما نحوه رفع مشکل نصب نشدن سیب‌اپ را در آیفون آموزش دهیم.

آخرین نسخه برنامه سیب‌اپ را برای آیفون از لینک SibApp دانلود نمایید.

نکته: برای آشنایی با نحوه نصب اپ‌ استور ایرانی سیب اپ،  مبحث آموزش نصب اپ‌ استور ایرانی سیب اپ را مطالعه نمایید.

 

رفع مشکل نصب نشدن سیب‌اپ

این امکان وجود دارد که هنگام نصب و راه اندازی این برنامه با مشکل مواجه شده و یا پیغام خطا دریافت کنید. در ادامه قصد داریم دلایل نصب نشدن سیب اپرا بررسی کرده و روش های برطرف کردن چنین مشکلاتی را معرفی کنیم.

 

مشکل عدم دریافت کد

اگر هنگام نصب سیب اپ کد برایتان ارسال نمی شود پیشنهاد می کنیم از صحیح بودن شماره اطمینان حاصل کنید و دقت داشته باشید که شماره موبایلی که وارد می کنید باید با ۰۹ شروع شود. همچنین اگر به طور متوالی چندین بار برای دریافت کد اقدام کنید با پیغام خطا مواجه می شوید. در چنین شرایطی باید مدتی صبر کنید و پس از چند دقیقه مجددا مراحل نصب را آغاز کنید.
اگر با هیچ یک از موارد ذکر شده مشکل برطرف نشد گوشی خود را در حالت هواپیما قرار داده و پس از چند دقیقه آن را خارج کنید.سپس مجددا وارد وبسایت شوید و برای نصب برنامه اقدام کنید. لازم به ذکر است که این امکان وجود دارد که به دلیل بسته بودن پیامک های تبلیغاتی در گوشی شما چنین اتفاقی افتاده باشد.

 

دریافت ارور Untrust

یکی از مشکلات رایجی که بسیاری از کاربران با آن مواجه می شوندنصب نشدن سیب اپ و دریافت ارور Untrust می باشد. همانطور که در قسمت قبل هم توضیح دادیم شما باید پیش از باز کردن این برنامه سیب اپ را در وضعیت trust قرار دهید تا مشکل برطرف شود. برای این کار وارد Settings گوشی شده و از قسمتGeneral گزینه  Device Management را انتخاب کنید. در این صفحه گزینه ی مربوط به سیب اپ را باز کنید و Trust را بزنید.
اگر نمی توانید گزینه های ذکر شده را پیدا کنید احتمالا این اپلیکیشن به طور کامل روی گوشی شما نصب نشده است. در این شرایط کافی است مدتی صبر کنید تا سیب اپ نصب شود سپس مجددا برای قرار دادن برنامه در وضعیت trust اقدام نمایید.

 

تهیه اشتراک ویژه

یکی از موضوعاتی که در برنامه سیباپ مطرح می شود، خریدن اشتراک ویژه کابران می باشد که باید حق عضویت ماهانه پرداخت نمایند. با استفاده از اشتراک ویژه کاربران می توانند برنامه هایی که نیاز به پرداخت هزینه دارند را دانلود نمایند. پس در صورتی که پیغام خطایی در خصوص تهیه اشتراک برایتان نمایش داده شده است باید اشتراک را خریداری کرده و یا آن را تمدید کنید.

 

عدم استفاده از نرم افزار های تغییر آی پی

در هنگام استفاده از برنامه سیب‌اپ باید به یاد داشته باشید که این برنامه مخصوص کاربران داخل ایران می باشد و افراد خارج از ایران نمی توانند از این برنامه استفاده کنند. به همین دلیل اگر از نرم افزار های تغییر آی پی مانند فیلتر شکن ها استفاده می کنید، باید در هنگام استفاده از سیب‌اپ آن ها را غیذفعال نمایید.

 

بروزرسانی سیستم عامل

در هنگام نصب و استفاده از این اپلیکیشن به یاد داشته باشید که سیب‌اپسیب اپ تنها بر روی سیستم عامل های iOS 10 و بالاتر قابل نصب می باشد. اگر شما از نسخه ی قدیمی تری استفاده می کنید برای رفع مشکل نصب نشدن سیب اپ باید سیستم عامل گوشی خود را بروزرسانی کرده و مجددا برای نصب آن اقدام کنید.

 

منبع

 

 

 

۱۶ دیدگاه را شما می توانید ببینید
  1. ن گفت:
    سلام‌.دقیقا منم خرید کردم و لینک خرید نمیاد.من نمیدونم پس تکلیف پول تمام افرادی که حق اشتراک دادند چی میشه؟این حق الناس نیست؟
  2. علی گفت:
    بنده سیب اپ را روی ایفون ۷ پلاس داشتم و اشتراک یکماه چند روز پیش خریداری کردم. بخاطر پیغام نصب آپدیت جدید سیل اپ مجبور به پاک کردن آن شدم ، حال دوباره روی دستگاه بنده نصب نمیشود اصلا!!! بفرمایید باید چیکار کنم؟
    ۳۲۰/۰۰۰ تومان چهار روز پیش پرداخت کردم
  3. رضا گفت:
    سلام من قبلا خریدم اشتراک.
    برنامه هایی که از سیب لپ تهیه شده بود کلا کار نمیکرد.
    حذف کردم همه رو و سیب اپ حالا برای نصب دوباره فقط میگه تا ۷۲ ساعت و بعد کلا خبری نیست حتی بیشتر میگذره.
    • کیان گفت:
      با سلام، متاسفانه راه حلی از سوی این برنامه برای حل این مشکل ارائه نشده است، شما می توانی از طریق تماس با پشتیبانی تیم سیب اپ اقدام به حل این مشکل نمایید.
  4. کمال صادقیان گفت:
    سلان من دو مرحله خرید کردم نصب نشد پیام امد حساب شما به کاربری دیگری منتقل شده صبر کردم نصب نشد نمی دانم چه کنم ۴۰۰ ت هم پول دادم
  5. لیلی گفت:
    من اشتراک ۳ ماهه خریدم و نصب نشد ، تماس هم گرفتم و فقط سر دوئوندن
    • کیان گفت:
      با سلام، متاسفانه این مشکل برای بسیاری از کاربران پیش امده است و هنوز راه حل قطعی برای آن ارائه نشده است.
  6. مريم حداد گفت:
    با سلام
    متاسفانه براي منم لينك نمياد و همش مينويسه تا ٧٢ ساعت
    در صورتي كه گذشته
    اگه بيشتر طول ميكشيد بايد حتما اطلاع ميدادن
    اگرم اختلال داره و كلا ممكنه نفرستن بايد لينك خريد رو غير فعال ميكردند .
    واقعا جاي تاسفه
  7. سیما راد گفت:
    برای منم نصب نمیشه اشتراک سه ماهه خریدم ولی فعال نشده چکار کنم☹️
  8. انا گفت:
    برای من کد سیب اپ نمیاد ۷۲ساعت گذشته پشتیبانی هم میگه تا چند ساعت دیگه اوکی میشه ولی هیچی به هیچی😕😕😕😕😕
  9. زائر گفت:
    نرم افزار سیپ اپ خرید کردم متاسفانه نصب نشد