اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

مشکل رفرش نشدن اینستاگرام

آموزش رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که دائما کاربران اینستاگرام را درگیر خود کرده است رفرش نشدن و آپدیت نشدن پست های اینستاگرام می باشد. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد که از رایج ترین آن ها زمانی است که هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام، برنامه لود نشود یا اصطلاحا بالا نیاید. در این مقاله قصد داریم نحوه رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام، مبحث آموزش رفع مشکل پاک نشدن تاریخچه اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

دلایل رفرش نشدن اینستاگرام

همانطور که گفتیم دلیل رفرش نشدن اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما معمولا با رفع این عوامل، عمده‌ی ارورهای Coudn’t Refrsh از بین می‌روند. در ادامه برخی از این دلایل را عنوان خواهیم کرد.

 

بروز مشکل در سرورهای اینستاگرام

گاها به دلیل بروز مشکل در سرورهای اینستاگرام، قسمت‌های مختلف اپلیکیشن برای کاربران لود نمی‌شود. از رفرش نشدن دایرکت تا مشکل Couldn’t Refresh Feed. این نوع مشکلات که در یک زمان واحد برای اکثر کاربران بوجود می‌آید، معمولا با گذشت چند روز حل می‌شوند. تنها راه چاره در چنین شرایطی این است که صبر کنید تا علت رفرش نشدن توسط خود اینستاگرام رفع شود.

 

اتصال اینترنت

اولین دلیلی که برای ارور Couldn’t Refresh اینستا می‌توان مطرح کرد، مشکل در اتصال اینترنت است. بنابراین هنگام مواجه شدن با مسئله‌ی لود نشدن اینستاگرام، در اولین اقدام، اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. در صورت استفاده از اینترنت گوشی، حجم بسته‌ی خود را چک کنید و در صورت استفاده از اینترنت مودم، حجم اینترنت مودم را چک نمایید.

گاها نیز مشکل از حجم بسته نیست و کافیست گوشی موبایل خود را برای چند ثانیه به حالت پرواز گذاشته و سپس خارج کنید. مشاهده خواهید کرد که سرعت اینترنت بیشتر شده و مشکل لود نشدن اینستاگرام نیز از بین رفته است.

 

حافظه‌ی کش اینستاگرام

از جمله رایج ترین دلایل رفرش نشدن قسمت‌های مختلف اینستاگرام مربوط به حافظه‌ی کش اینستاگرام است. حافظه‌ی کش یا حافظه‌ی غیرضروری به دیتاهایی گفته می‌شود که از لود شدن پست‌ها، استوری‌ها و صفحات مختلف جمع آوری شده و باعث پر شدن بی مورد حافظه‌ ی دستگاه شما شده است.

 

حافظه‌ گوشی

در بعضی مواقع دلیل آپلود نشدن و بالا نیامدن اینستاگرام پر بودن حافظه تلفن همراه کاربران می باشد که باعث می شود با ارور  Couldn’t Refresh Feed مواجه شوند. بنابر این یکی از روش های حل این مشکل، خالی کردن حافظه تلفن همراه می باشد.

 

اجتناب از انتشار محتواهای نامناسب

دلیل دیگر رفرش نشدن اینستاگرام بلاک شدن توسط اینستاگرام است. الگوریتم اینستاگرام به شدت با محتواهای نامناسب و کامنت‌های توهین آمیز برخورد می‌کند. اگر کاربری در اینستاگرام اقدام به انتشار محتوای خشونت آمیز یا گذاشتن کامنت‌های توهین آمیز بکند، اینستاگرام قطعا او را بلاک خواهد کرد. در این صورت ممکن است فرد با مشکل لود نشدن اینستا و مشکلات متعدد دیگر مواجه شود.

 

 استفاده از ابزار تغییر آی‌پی

از آنجایی که اینستاگرام و فیسبوک سرورهای مشترکی دارند و شبکه‌ی فیسبوک در کشور ما با محدودیت هایی همراه است، ممکن است لود شدن برخی از پست ها بصورت تصادفی با مشکل مواجه شود. برای حل مشکل باز نشدن پست در اینستاگرام می‌توانید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید!

 

قدیمی بودن ورژن اپلیکیشن

از جماه نقص های که برنامه اینستاگرام دارد این است که با انتشار نسخه های جدید این اپلیکیشن، استفاده از نسخه های قدیمی آن مشکل می شود و این موضوع کاربرانی را که از نسخه های قدیمی این برنامه استفاده می کنند اذیت می کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که از استفاده از نسخه های قدیمی اینستاگرام اجتناب کنید.

 

منبع