اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام

آموزش رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام

امروزه نرم افزار اینستاگرام به یکی از پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است که روزانه افراد زیادی با آن سر و کار دارند. با این وجود این نرم افزار بدون نقص نمی باشد و گاهی اوقات دارای خطا نیز می باشد. یکی از نقص های این برنامه ارور هنگام ساخت اکانت اینستاگرام می باشد که به یکی از مشکلات اساسی کاربران این اپلیکیشن تبدیل شده است. در ادامه با آموزش رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای یادگیری نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام ، مبحث آموزش ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

ارور ساخت اکانت اینستاگرام چیست ؟

امروزه افرادی که جز کاربران اینستاگرام هستند ، با اهداف مختلفی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند ، اهدافی نظیر تبلیغات ، آموزش ، کانال های مشتریان و CRM ، کانال اطلاع رسانی به کارمندان ، ارائه محصولات و معرفی خدمات و … .

برخی از افراد ممکن است ترجیح بدهند که محتوای حساب های کاربری شان را از هم جدا کنند تا بازخورد و نتیجه بهتری هم برای آنها داشته باشد. حال ممکن است زمانی که شما تعدادی از حساب های کاربری تان را ایجاد کرددید ، به شما پیغام خطا بدهد که ” too many users have been registered on this device “.

این پیغام خطا به معنای آن است که تعداد حساب هایی که می توانید در یک دستگاه تلفن همراه یا تبلت ایجاد کنید محدود است و شما به حداکثر تعداد اکانت ها رسید اید.

 

مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام

این مشکل به دلیل ساخت تعداد زیادی حساب اینستاگرام در یک گوشی یا دستگاه اتفاق می افتد و معمولا با ارسال پیامی حاوی متن too many users have been registered on this device همراه می باشد. به این معنی که روی این گوشی یا دستگاه بیش از حد اکانت ساخته اید ، زیرا اینستاگرام برای تعداد ساخت اکانت در یک دستگاه محدودیت هایی قائل است . حتی با وجود حذف اکانت های قبلی باز هم قادر به ساخت اکانت اینستاگرام جدید در این گوشی نخواهید بود . در ادامه مقاله روش های حل این ارور را خواهید آموخت.

 ارور ساخت اکانت اینستاگرام

 

استفاده از اینستاگرام وب

برای حل مشکل ساخت چندین اکانت می توانید از طریق کامپیوتر وارد سایت اینستاگرام شوید و مشخصات اکانت جدید را وارد کنید. پس از وارد کردن کامل اطلاعات روی دکمه Signup کلیک کنید

استفاده از اینستاگرام وب

 

استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز

روش دیگری که برای رفع ارور ساخت اکانت جدید در اینستاگرام وجود دارد استفاده از نرم افزارهای ایجاد فضای مجازی روی گوشی می باشد . البته این روش مختص گوشی های اندرویدی است .

یکی از این نرم افزارها ، Parallel Space-Multi Account است . این نرم افزار به کاربران اندرویدی کمک می کند که بتوانند چند اکانت از یک برنامه یا بازی را روی گوشی خود داشته باشند . نحوه کار این نرم افزار به این شکل است که این نرم افزار در محیط خود برنامه ها را شبیه سازی می کند و دسترسی کاربران را برای ورود به برنامه فراهم می کند .

نکته:  البته به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این نرم افزار باید گوشی شما روت باشد.

استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز

علاوه بر موارد فوق ، نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید :

ایجاد حسابها با دستگاه های مختلف

برای ایجاد یک حساب کاربری جدید، باید از یک دستگاه تلفن همراه استفاده کنید که حساب کاربری Instagram ایجاد نکرده است. حتی اگر حسابهایتان را از دستگاهتان حذف کنید، ثبت حسابهایی که انجام دادهاید با Instagram همچنان ادامه خواهد داشت. با افرادی که با آنها کار میکنید صحبت کنید و سپس از تلفن یا رایانه لوحی استفاده کنید. Instagram را نصب کنید و سپس یک حساب جدید با آدرس ایمیل انتخاب کنید.

 

ارائه مجوزهای مختلف

هنگامی که شما می خواهید حساب Instagram جدید ایجاد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیلی را که در Instagram در حال استفاده نیست، تنظیم کنید. شما می توانید از یک سرویس ایمیل رایگان مانند Hotmail، Gmail یا یاهو استفاده کنید و یا می توانید یک حساب کاری جدید را از طریق ارائه دهنده ایمیل شرکت مورد استفاده خود قرار دهید. این حساب ایمیل برای ورود به Instagram استفاده می شود.

 

همانطور که مشاهده نمودید در آموزش بالا نحوه رفع مشکل ارور ساخت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دادیم تا بتوانید به راحتی از طریق یک دستگاه اکانت های مختلف داشته باشید و از استفاده همزمان آن ها باهم لذت ببرید.