اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام عضو جدا نشدنی زندگی ما شده اند و هرکس متناسب با شغل و حرفه خود به نحوی با آن در ارتباط می باشد. به همین دلیل است که افراد همواره به دنبال ترفند ها و تکنیک های این شبکه احتماعی محبوب می باشند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد اینستاگرام که ممکن است برایتان بسیار مفید باشد، دانلود عکس پروفایل است. در ادامه با آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با ما همراه باشید.

می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام ، مبحث آموزش رفع مشکل رفرش نشدن اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از طریق سایت instadp

یکی از روش های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دانلود از طریق وبسایت www.instadp.com می باشد که از طریق آن می توانید عکس پروفایل اینستاگرام در اندازه واقعی و دانلود و مشاهده نمایید.

۱. ابتدا وارد وبسایت شوید.

۲. در قسمت Enter IG Username، نام کاربری فرد مورد نظری که می خواهید عکس پروفایل او را مشاهده و دانلود نمایید وارد کنید.

۳. سپس گزینه View DP را انتخاب کنید.

۴. بدین ترتیب سایت عکس پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر را در اندازه واقعی بارگذاری می کند و شما می توانید با انتخاب اولین تصویر آن را در بزرگترین سایز ممکن مشاهده و ذخیره نمایید.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورتی که فرد مورد نظر شما تصویری با ابعاد کوچک را برای پروفایل خود انتخاب کرده باشد، شما همان تصویر کوچک را مشاهده خواهید کرد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن instadp

در صورتی که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرامدیگران نمی خواهید هر بار وارد وب سایت Instadp شوید ، می توانید اپلیکیشن اندرویدی InstaDp را دانلود و نصب کنید. استفاده از این اپلیکیشن کاملا مشابه روش استفاده از سایت InstaDp می باشد.

 

دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام از طریق اپلیکیشن Instapp

روش دیگری که برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام دیگران وجود دارد، استفاده از نرم افزار Instapp می باشد. این نرم افزار هم برای آیفون و هم برای اندروید موجود است . بعد از دانلود Instapp آن را نصب کنید و سپس با وارد کردن Username فرد مورد نظر در قسمت جستجو و کلیک روی دکمه Go می توانید ظرف چند ثانیه عکس پروفایل فرد مورد نظر را در اندازه واقعی مشاهده و ذخیره نمایید.

نکته: در این روش حتی در صورتی که کاربر مورد نظر پروفایلش را روی حالت Private تنظیم کرده باشد باز هم قادر به مشاهده و دانلود خواهید بود.

 

دانلود تصویر پروفایل از طریق وبسایت رسمی اینستاگرام

یکی از بهترین و ساده ترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید تصاویر پروفایل اشخاص را دانلود نمایید، از طریق وبسایت رسمی اینستاگرام می باشد برای انجام این کار طبق مراحل زیر پیش بروید.

۱. به آدرس Instagram.com مراجعه نمایید و از طریق آن وارد حساب کاربری خود شوید.

۲. سپس از طریق اینستاگرام وب وارد اکانت شخصی که قصد دانلود عکس پروفایل او را دارید شوید.

۳. بر روی عکس پروفایل او کلیک راست کنید.

۴. در لیستی که برای شما نمایان می شود گزینه View image را انتخاب کنید.

۵. در این مرحله، تصویر در ابعاد ۱۵۰*۱۵۰ برای شما ظاهر می شود.

۶. در نوار آدرس مرورگر از لینک تصویر عبارت  s150x150/  را حذف کنید و Enter را بزنید.

۷. به این ترتیب تصویر پروفایل فرد مورد نظر در ابعاد واقعی نمایش داده می شود. بر روی عکس راست کلیک کرده و گزینه Save Image As را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر در کامپیوترتان ذخیره شود.

نکته : اگر در لینک تصویر عبارت s150x150/  را مشاهده نکردید به این معنی است که تصویر سایز بزرگتری ندارد.

 

منبع