تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش جلوگیری از پخش خودکار گیف در تلگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

جلوگیری از پخش خودکار گیف

 

آموزش جلوگیری از پخش خودکار گیف(Gif) در تلگرام

گیف ها در واقع تصاویر متحرکی هستند که حجم آن ها کمتر از ویدیو و بیشتر از عکس می باشد. این فایل ها روزانه در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام دست به دست می شوند و کاربران برای مخاطبان خود در هنگام گفتگو، گیف های بسیاری را ارسال می کنند. تنظیمات نرم افزار تلگرام بدین گونه است که گیف ها را به صورت خودکار دانلود و پخش می کند، اما این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از کاربران شده و تمایل دارند از پخش اتوماتیک گیف ها جلوگیری کنند. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم تا درباره نحوه جلوگیری از پخش خودکار گیف(Gif) در تلگرام به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین شما می توانید برای آشنایی با چگونگی فعالسازی تغییر خودکار تم تلگرام، مبحث آموزش فعالسازی تغییر خودکار تم تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه جلوگیری از پخش خودکار گیف(Gif) در تلگرام

جهت غیر فعال کردن پخش شدن اتوماتیک تصاویر متحرک GIF در تلگرام، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱.ابتدا اپلیکیشن تلگرام را اجرا نمایید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

جلوگیری از پخش خودکار گیف(مرحله 2)

۳. برای ورود به منوی تنظیمات تلگرام گزینه Settings را انتخاب کنید.

جلوگیری از پخش خودکار گیف (مرحله 3)

 

۴. در منوی نمایان شده، گزینه Data and Storag  را انتخاب کنید.

مرحله 4

 

۵. در این بخش در زیر شاخه Auto-Play media ، با کلیک بر روی آیکون غلطکی گزینه Gifs، پخش خودکار گیف ها برای شما غیرفعال می شود.

مرحله 5

بدین ترتیب، با استفاده از آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید از پخش اتوماتیک گیف ها در نرم افزار تلگرام جلوگیری کنید تا گیف هایی که نمی خواهید برای شما پخش نشود و تنها در صورت انتخاب آن ها قابل پخش باشند.