اینترنتبرنامه کامپیوترکامپیوتر

آموزش تغییر فرمت تصاویر به صورت آنلاین

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر فرمت تصاویر به صورت آنلاین

چگونه می توانم به صورت آنلاین فرمت تصاویر را تغییر دهم؟

تبدیل فرمت تصاویر یکی از آن دسته کارهایی می باشد که برخی از افراد در تلاش هستند تا آن را انجام دهند اما نمی دانند چگونه و با استفاده از چه نرم افزاری می توانند این کار را انجام دهند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی وبسایت های موجود جهت انجام این کار بپردازیم. در واقع به وسیله این وبسایت ها کابران می توانند تصاویر خود را به هر فرمتی که می خواهند تبدیل کنند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا تحوه ی تغییر فرمت تصاویر به صورت آنلاین را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی کاهش حجم عکس ها با برنامه Paint در ویندوز، مبحث آموزش کاهش حجم عکس ها با برنامه Paint را مطالعه نمایید.

 

چگونگی تغییر فرمت تصاویر به صورت آنلاین

یکی دیگر از راه‌ های ساده تبدیل فرمت JPEG به PNG استفاده از وبسایت‌ هایی است که به صورت رایگان این کار را برایتان انجام می‌ دهند. اگر اسکرین شاتی که ذخیره کرده‌ اید در فرمت PNG است، می‌ توانید به یکی از وبسایت‌ هایی که در ادامه معرفی می‌ کنیم بروید و تنها با آپلود تصویر خود، فرمت JPG آن را دریافت کنید.

استفاده از این وبسایت‌ ها بسیار ساده است و به محض ورود به آن‌ ها متوجه خواهید شد که چگونه می‌ توانید اسکرین شات خود در فرمت PNG را به JPEG تبدیل کنید.

تغییر فرمت تصاویر به صورت انلاین

بدین ترتیب، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با ورود به وبسایت هایی که معرفی نمودیم، به صورت آنلاین، فرمت تصاویر و اسکرین شات های خود را از PNG به JPG تغییر دهید.

 

منبع