اینترنتتلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش تغییر تم در تلگرام دسکتاپ

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تغییر تم در تلگرام دسکتاپ

چگونه می توانم در تلگرام دسکتاپ تم برنامه را تغییر دهم؟

یکی از موضوعاتی که باعث جذابیت بیشتر نرم افزار تلگرام شده است ارائه خدمات منحصر به فردی است که در نرم افزار های دیگر نظیر آن را ندیده اید. یکی از این خدمات و قابلیت ها، امکان تغییر تم در تلگرام می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد زیرا برخی از کاربران این نرم افزار جهت جلوگیری از یکنواختی و ایجاد تنوع در محیط تلگرام خود، تم خود را تغییر می دهند. جالب است بدانید که قابلیت تغییر تم در نرم افزار تلگرام برای نسخه تلگرام دسکتاپ نیز ارائه شده است و کاربرانی که از نسخه تلگرام دسکتاپ نیز استفاده می کنند می توانند تم نرم افزار خود را تغییر دهند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا نحوه تغییر تم در تلگرام دسکتاپ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: همچنین برای یادگیری چگونگی تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام، مبحث آموزش تغییر کانال خصوصی به عمومی و بالعکس در تلگرام را مطالعه نمایید.

 

نحوه تغییر تم در تلگرام دسکتاپ

برای اینکه بتوانید تم نرم افزار تلگرام را در کامپیوتر خود تغییر دهید، پروسه سختی پیش رو ندارید و این کار به سادگی صورت می گیرد. جهت یادگیری نحوه انجام این کار کافیست به ترتیب و طبق مراحل زیر پیش بروید:

۱. ابتدا نرم افزار تلگرام دسکتاپ را در سیستم خود اجرا کنید.

۲. پس از اجرا شدن نرم افزار تلگرام،  بر روی آیکون به شکل سه خط موازی که در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

تغییر تم در تلگرام دسکتاپ

۳. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، گزینه Settings را انتخاب کنید.

تغییر تم در تلگرام دسکتاپ

۴. در منوی تنظیمات نرم افزار تلگرام دسکتاپ، گزینه Chat Settings را انتخاب نمایید تا وارد منوی تنظیمات صفحه چت نرم افزار تلگرام شوید.

۵. سپس در این مرحله در زیر بخش Themes می توانید تم مورد علاقه خود را از بین تم های موجود در این نرم افزار انتخاب کنید.

مرحله 5

۶. بدین ترتیب همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، تنها با استفاده از چند مرحله ی ساده، تم نرم افزار تلگرام در کامپیوتر خود را تغییر دهید.