پی دی افکامپیوتر

آموزش تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز

چگونه می توانم یک پی دی اف (PDF) را در ویندوز به عکس (JPG) تبدیل کنم؟

تبدیل فایل های پی دی اف به تصویر یکی از آن دسته کارهایی است که افراد زیادی به دنبال چگونگی انجام آن بوده اند اما با نحوه ی انجام آن آشنایی نداشته باشند. فرمت PDF یکی از رایج ترین فرمت های موجود جهت انتقال فایل ها و ذخیره آن ها می باشد. گاهی اوقات ممکن است در برخی از سیستم ها فرمت پی دی اف پشتیبانی نشود و افراد مجبور به تغییر فرمت فایل هایشان شوند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز را به شما آموزش دهیم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با روش های تبدیل فایل ورد به عکس بها معرفی سایت های آنلاین و یا استفاده از برنامه های خود ویندوز، مبحث آموزش روش های تبدیل فایل ورد به عکس را مطالعه نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی قفل کردن فایل پاورپوینت ، مبحث آموزش قفل کردن فایل پاورپوینت را مطالعه نمایید.

 

 تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز

همان طور که گفتیم، فرمت پی دی اف (PDF) کاربرد ها و عملکرد های گوناگونی دارد که افراد مختلف باتوجه به نیاز های خود از آن استفاده می کنند. برخی از افراد، پس از نوشتن مطالب مورد نظر خود در محیط برنامه های مختلف، زمانی که اقدام به پرینت گرفتن می کنند متوجه می شوند که خروجی که گرفته اند با آن چیزی که تایپ کرده بودند مغایرت دارد به همین دلیل فرمت آن را به PDF تغییر می دهند تا از یان به هم ریختگی جلوگیری کنند.

اما در برخی از مواقع فایل های پی دی اف در برخی از سیستم ها پشتیبانی نمی شوند و همین موضوع سبب می شود تا افراد به دنبال راهی برای تبدیل آن به فرمت های دیگر باشند. به عنوان مثال تبدیل فرمت پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز یکی از همین راه ها است.

 

تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز با برنامه PDF to JPEG

بنابر این ، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال راهی برای چگونگی تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که جای نگرانی نیست و برای انجام این کار پروسه سختی را پیش رو ندارید. تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. از طریق نوار جستجوی موجود در پایین صحه خود، Store  را جستجو نموده و وارد مایکروسافت استور شوید.

۲. سپس بر روی آیکون به شکل ذره بین مطابق تصویر کلیک نموده و در بخش مشحص شده عبارت pdf to jpeg را جستجو نمایید.

۳. بر روی اولین برنامه ای که برای شما نمایش داده خواهد شد کلیک کنید.

تبدیل پی‌دی‌اف به عکس در ویندوز

۴. پس از اینکه وارد صفحه ی مربوط به دانلود برنامه شدید، بر روی گزینه Get کلیک کنید.

۵. پس از انجام این کار باید صبر کینید تا فرایند دانلود و نصب این برنامه انجام شود.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که برنامه گفته شده روی ویندوز ۸، ۱۰ و ۱۱ قابل استفاده است.

۶. پس از به اتمام رسیدن دانلود و نصب برنامه، گزینه ی Get موجود در صفحه به عنوان گزینه Lunch یا اجرا عمل میکند، بر روی آن کلیک نموده تا برنامه اجرا شود.

۷. در صفحه ی اولیه ی نرم افزار، گزینه  Select File در نوار بالایی صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و فایل پی دی اف مورد نظر خود را که قصد تبدیل آن به تصویر را دارید، پیدا و انتخاب نمایید.

مرحله 7

۸. پس از انتخاب فایل، کلید Open را بزنید تا وارد برنامه شود.

۹. برای مشخص کردن مسیری که قصد دارید تا فایل مورد نظرتان پی از تبدیل به تصویر ذخیره شود نیز گزینه Select Folder را انتخاب نموده و سپس به فولدر مورد نظر بروید و در نهایت روی گزینه Select Folder بزنید.

مرحله 9

۱۰. در نهایت پس از گذارندن تمامی مراحل بالا، بر روی گزینه Convert کلیک کنید تا فرآیند تبدیل فرمت انجام شود.

بدین ترتیب ، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در کامپیوتر و دانلود برنامه PDf to JPG از مایکروسافت استور، فایل های پی دی اف خود را به تصویر تبدیل نمایید.