اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش بیصدا کردن نوت‌های اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

بیصدا کردن نوت‌های اینستاگرام

چگونه می توانم نوت های کاربران در نرم افزار اینستاگرام را بی صدا (Mute) کنم؟

خواندن مطالب مرتبط با فالور هایتان و مشاهده پست های آن ها یکی از کارهایی می باشد که افراد در هنگام گشتن در این برنامه انجام می دهند. قابلیت نوت یکی از قابلیت هایی است که به تازگی و در نسخه های اخیر این نرم افزار به آن افزوده شده است و توانسته در زمان بسیار کوتاهی توجه مخاطبان را به خود جلب کند. اما در برخی مواقع ممکن است تمایلی به مشاهده نوت های یکسری افراد به خصوص در این بخش نداشته باشید و قصد میوت کردن نوت های یک شخص به خصوص را داشته باشید اما ندانید چگونه؟ به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحو ی بیصدا کردن نوت‌های اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. در ادامه ی این مطلب همراه ما باشید.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی حذف پیج دوم از پست مشترک اینستاگرام، مبحث آموش حذف پیج دوم از پست مشترک اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

قابلیت نوت (Note) در نرم افزار اینستاگرام چیست؟

همان طور که گفتیم جدید ترین قابلیتی که نرم افزار اینستاگرام برای کاربران خود ارائه داده است، قابلیت Notes می باشد که در مدت کوتاهی توانست محبوبیت فراونی را بدست آورد. این قابلیت در واقع مانند قابلیت Status نرم افزار واتسا می باشد که در آن افراد می توانند وضعیت خود را در قالب متن های کوتاه با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

نکته جالب درمورد این قابلیت این است که جمله شما باید حداکثر دارای ۶۰ کاراکتر باشد و امکان انتشار متن با بیشتر از این مقدار کلمه وجود ندارد. نکته حائز اهمیت دیگری که ممکن است برایتان جالب باشد این است که این وضعیت ها پس از گذشت ۲۴ ساعت همانند استوری ناپدید خواهند شد.

 

چگونگی بیصدا کردن نوت‌های اینستاگرام

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در این مرحله باید با کلیک بر روی آیکون Home که در نوار پایین صفحه قرار دارد، وارد بخش اولیه اینستاگرام شوید.

۴. سپس با کلیک بر روی آیکون به شکل موشک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد وارد بخش دایرکت حساب کاربری خود شوید.

۵. همچنین می توانید با درگ کردن صفحه به سمت راست وارد منوی دایرکت شوید.

بیصدا کردن نوت‌های اینستاگرام

۶. اکنون بین قسمت جست جو ویندوز و پیام های خود بخش Notes را میتوانید مشاهده کنید.

۷. بر روی نوت شخص مورد نظر خود که قصد میوت کردن آن را دارید، کلیک کنید.

۸. در پایین صفحه گزینه های جدیدی برایتان نمایش داده می شود.

۹. از بین گزینه های موجود بر روی گزینه ی Mute note مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

مرحله 9

۱۰. با انجام این کار، دیگر نوت های شخص مورد نظر در بخش دایرکت برای شما نمایش داده نمی شود.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در بخش دایرکت نرم افزار اینستاگرام، نوت های تکراری یکسری افراد را بی صدا (Mute) کرده و از بخش دایرکت خود حذف نمایید تا دیگر قابل مشاهده نباشد.