اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش انتشار پست مشترک در اینستاگرام

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

انتشار پست مشترک در اینستاگرم

معرفی قابلیت Collabs در نرم افزار اینستاگرام و گذاشتن پست مشترک 

امروزه کسی نیست که با نرم افزار اینستاگرام آشنایی نداشته باشد و در محیط آن فعالیت نکند زیرا این نرم افزار توانسته به راحتی در بین کاربران به خصوص کاربران ایرانی محبوبیت پیدا کند. محبوبیت روز افزون این نرم افزار به این دلیل است که در نسخه های جدید خود به قابلیت ها و امکانات بخش های مختلف افزوده می شود و کاربران آن همواره به دنبال یادگیری چگونگی استفاده از قابلیت های جدید آن می باشند. قابلیت Collabs یا امکان به اشتراک گذاری پست به صورت مشترک در این برنامه نیز یکی از همین قابلیت هاست که به تازگی به الگوریتم این برنامه افزوده شده است و هنوز کمتر کسی درباره چگونگی کار با آن اطلاع دارد. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی انتشار پست مشترک در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه اینستاگرام را برای اندروید از لینک Google Play و برای سیستم عامل ios از لینک App Store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آگاهی از چگونگی افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام ، مبحث آموزش افزودن نوت به پروفایل اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی انتشار پست مشترک در اینستاگرام

همان طور که پیش تر گفتیم، نرم افزار اینستاگرام در تلاش است تا در هر به روز رسانی که ارائه می دهد به قابلیت ها و امکانات خود بیافزاید و از این طریق بر مخاطبان خود تاثیر بگذارد. یکی از قابلیت هایی که در نسخه های آخرین نرم افزار اینستاگرام به الگوریتم آن افزوده شده است قابلیت Collabs یا امکان به اشتراک گذاری پست به صورت مشترک می باشد.

در واقع ، قابلیت پست دو نفره یا پست مشترک بدین معناست که کاربران می توانند یک پست را به صورت همزمان و در دو حساب کاربری متفاوت به اشتراک بگذارند. همچنین با انجام چنین کاری، به جای نمایش یک عکس پروفایل به عنوان منتشرکننده‌ی پست، عکس پروفایل هر دو پیج نمایش داده می‌شود.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار اینستاگرام خود را از طریق مارکت های موجود و با توجه به سیستم عامل خود به روز رسانی نمایید.

۲. سپس از بین برنامه های موجود در تلفن همراه خود، نرم افزار اینستاگرام را انتخاب و اجرا کنید.

۳. در منوی اولیه نرم افزار اینستاگرام، بر روی آیکون به شکل به علاوه (+) که در نوار پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

انتشار پست مشترک در اینستاگرم

۴. در این بخش باید محتوای پست مورد نظر خود را که می تواند ویدیو و یا تصویری از گالری تان باشد، انتخاب کنید.

۵. پس از ایجاد تغییرات مورد نظرتان بر روی پست، وارد منوی زیر خواهید شد.

۶. در منوی جدیدی که برای شما نمایش داده می شود، بر روی گزینه Tag People کلیک کنید.

انتشار پست مشترک در اینستاگرم

۷. در بخش جدید نمایان شده گزینه ی Invite Collaborator را مطابق تصویر زیر انتخاب کنید.

انتشار پست مشترک در اینستاگرم

۸. در این مرحله باید نام کاربری (Username) شخصی که قصد به اشتراگ گذاری یک پست مشترک به صورت دو نفره با او را دارید تایپ نموده و آن را جستجو کنید.

مرحله 8

۹. در نهایت بر روی آیکون به شکل تیک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

۱۰. در صورتی که قصد حذف نام شخص را دارید می توانید بر روی آیکون به شکل ضربدر که در گوشه نام کاربری اش قرار دارد کلیک کنید و مجددا فرد دیگری را جهت انتشار پست مشترک انتخاب کنید.

۱۱. در این مرحله نیز بایدمجددا  آیکون به شکل تیک که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد را انتخاب کنید.

مرحله 11

۱۲.در نهایت، پست شما با موفقیت به اشتراک گذاشته خواهد شد.

۱۳. اکنون باید منتظر بمانید تا درخواست پست مشترک شما از سوی شخص مقابل پذیرفته شود.

۱۴. پس از قبول درخواست پست مشترک از سوی شخص مقابل، پست مورد نظر در هر دو پروفایل کاربری قابل مشاهده می باشد.

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در منوی تنظیمات نرم افزار اینستاگرام، به صورت مشترک و همزمان با یک حساب کاربری دیگر پست مورد نظرتان را انتشار دهید.