اینستاگرامشبکه های اجتماعی

آموزش افزودن گزینه Contact به اینستاگرام

نوشته شده در ۲ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

آموزش افزودن گزینه Contact به اینستاگرام

حتما در حین جستجو و گشت و گذار در اینستاگرام به گزینه Contact برخورد کرده اید و برایتان جالب بوده است که بدانید این گزینه به چه درد می خورد؟ اگر شما هم از آن دسته ارفرادی هستید که از اینستاگرام برای فروش محصول و غیره اتفاده می کنید می توانید از این قابلیت اینستاگرام استفاده نموده و با وارد کردن شماره تلفن همراه و یا ایمیل، با فالوورهای خود در ارتباط باشید. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه افزودن گزینه Contact به اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

نکته: آخرین نسخه برنامه تلگرام را برای اندروید از لینک Google paly و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

همچنین می توانید برای آشنایی با چگونگی استفاده از نظرسنجی اینستاگرام، مبحث آموزش استفاده از نظرسنجی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزودن گزینه Contact به اینستاگرام

قبل از اینکه به آموزش افزودن گزینه Contact به اینستاگرام بپردازیم باید به شما بگوییم قبل از انجام این کار باید اکانت خود راب ه یک بیزینس اکانت تبدیل نمایید تا از آن طریق بتوانید گزینهContact را در بیو پروفیال خود بیفزایید.

جهت یادگیری نحوه تبدیل اکانت بیزینس اینستاگرام به اکانت شخصی، مبحث آموزش تبدیل اکانت بیزینس اینستاگرام به اکانت شخصی را مطالعه نمایید.

پس از تبدیل اکانت خود به یک بیزینس اکانت، جهت یادگیری نحوه افزودن گزینه Contact به اینستاگرام طبق مراحل زیر به ترتیب پیش بروید:

۱. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد بخش پروفایل کاربری خود شوید.

۲. سپس گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

افزودن گزینه Contact به اینستاگرام (مرحله 2)

۳. از بین گزینه های موجود که برای شما نمایش داده می شود، گزینه Contact Options را انتخاب کنید.
مرحله 3

۴. در این مرحله بخش های business email ،business phone number و business address برای شما ظاهر می شود که می توانید تمام و یا هریک از آن هایی که قصد دارید افراد از آن طریق با شما در ارتبط باشند را پر کنید.

مرحله 4

نکته: به یاد داشته باشید که در مورد گزینه شماره تماس می توانید یکی از موارد call یا text را انتخاب کنید.

بدین ترتیب با یادگیری آموزش بالا می‌توان به راحتی امکان دسترسی و تماس را برای کاربران فراهم کرد. در این صورت گزینه contact برای کاربران شما فراهم می‌شود. هر زمان که مایل بودید می‌توانید حذف دکمه تماس در اینستاگرام را انتخاب کنید و این امکان را غیر فعال کنید.