پاورپوینتکامپیوتر

آموزش افزودن آهنگ به پاورپوینت

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزودن آهنگ به پاورپوینت

چگونه می توانم در پاورپوینت موزیک بگذارم؟

نرم افزار پاورپوینت (Powerpoint) در کامپیوتر یا لپتاپ برای تایپ کردن پروژه های متعددی کاربرد دارد که هر شخص با توجه به نیاز خود از آن استفاده می کند. به عنوان مثال برخی از افراد جهت تایپ کردن مقالات درسی مربوط به دانشگاه یا مدارس خود از آن استفاده می کنند و یا برخی دیگر از افراد از این برنامه جهت انجام برنامه ریزی و امور مربوط به کار و حرفه خود استفاده می کنند. گاهی اوقات در هنگام کار با این نرم افزار ممکن است نیاز به افزودن موزیک یا فایل موسیقی در فایل خود پیدا کنید اما ندانید چگونه. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی افزودن آهنگ به پاورپوینت (Powerpoint) را به شما آموزش دهیم، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی قفل کردن فایل پاورپوینت ، مبحث آموزش قفل کردن فایل پاورپوینت را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزودن آهنگ به پاورپوینت

همان طور که گفتیم، نرم افزار پاورپوینت (Powerpoint) در کامپیوتر کاربرد ها و عملکرد های گوناگونی دارد که افراد مختلف باتوجه به نیاز های خود از آن استفاده می کنند. برخی از افراد، پس از نوشتن مطالب مورد نظر خود در محیط این نرم افزار، در تلاش هستند تا یکسری فایل های موسیقی مرتبط با همان موضوع را در پاور خود بیافزایند.

بنابر این اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که به دنبال یادگیری چگونگی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید فایل پاور مورد نظر خود را که قصد افزودن موسیقی به آن را دارید باز کنید.

۲. پس از اعمال نمودن تمامی تغییرات مد نظرتان، بر روی گزینه Insert که در نوار بالای صفحه (مطابق تصویر زیر) قرار دارد کلیک کنید.

۳. در این بخش باید به دنبال گزینه ی Audio بگردید و بر روی آن کلیک کنید.

۴. در این مرحله ۲ گزینه برای شما نمایش داده می شود که در ادامه هریک از آن ها را برای شما توضیح خواهیم داد:

Audio on my PC : با انتخاب این گزینه می توانید وارد فایل های خود در کامپیوتر شوید و فایل موسیقی خود را جهت افزودن به پاور انتخاب کنید.

Record audio: با انتخاب این گزینه نیز در صورت فعال بودن میکروفون، می توانید فایل موسیقی خود را ضبط کنید.

افزودن آهنگ به پاورپوینت

۵. گزینه Audio in my PC را انتخاب کنید.

۶. فایل مورد نظر خود را از مسیر آن پیدا و انتخاب کنید.

۷. بر روی گزینه Insert کلیک کنید تا فایل به پاورپوینت اضافه شود.

۸. در نهایت مشاهده می کنید که فایل موسیقی شما در پاورپوینت قرار خواهد گرفت و با کلیک بر روی آیکون بلندگو آن را پخش کنید.

مرحله 8

بدین ترتیب، همان طور که مشاهده نمودید در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید تنها با طی کردن چند مرحله ی آسان در منوی برنامه پاورپوینت، فایل های موسیقی متعدد را به پاورپوینت خود اضافه کنید.