موبایلواتساپ

آموزش افزایش سرعت پخش ویس در واتساپ

نوشته شده در ۱ سال پیش | بدون دیدگاه ارسال شده است

افزایش سرعت پخش ویس در واتساپ

چگونه می توانم سرعت پخش ویس های نرم افزار واتساپ را بیشتر کنم؟

استفاده از قابلیت پیام های صوتی در شبکه های اجتماعی یکی از آن دسته امکاناتی است که برای کاربران این گونه نرم افزار ها بسیار کاربردی می باشد زیرا گاهی اوقات در هنگا گفتگو با افراد، توضیح دادن برخی مسائل از طریق پیام های متنی مشکل است و در این مواقع می توان با استفاده از قابلیت پیام صوتی، موضوع مورد نظر خود را در قالب یک ویس برای دیگر افراد ارسال کنید. اکنون به وسیله قابلیت جدیدی که به نرم افزار واتساپ افزوده شده است، کاربران این برنامه می توانند سرعت پخش ویس های دریافتی خود را بیشتر کنند و آن را با سرعت بیشتری گوش دهند. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا نحوه ی  افزایش سرعت پخش ویس در واتساپ را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

نکته: شما می توانید آخرین نسخه برنامه واتساپ را برای اندروید از لینک Google play و برای سیستم عامل ios از لینک App store دانلود نمایید.

نکته: شما می توانید برای آشنایی با چگونگی رفع مشکل سیاه شدن صفحه در زمان پخش ویس واتساپ ، مبحث آموزش رفع مشکل سیاه شدن صفحه در زمان پخش ویس واتساپ را مطالعه نمایید.

 

چگونگی افزایش سرعت پخش ویس در واتساپ

همان طور که پیش تر گفتیم قابلیت جدیدی به نرم افزار واتساپ و نسخه ی بتای آن افزوده شده است که بوسیله ی آن کاربران می توانند در زمان خود صرفه جویی نموده و سرعت پخش ویس های دریافتی خود را افزایش دهند.

البته باید به این نکته توجه نمایید که این قابلیت تنها در نسخه ی بتای این برنامه وجود دارد و کاربران با به روز رسانی نرم افزار خود می توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند.

بدین ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال یادگیری نحوه ی انجام این کار هستید اما نمی دانید چگونه؟ باید به شما بگوییم که پروسه سختی را پیش رو ندارید و تنها کافیست به ترتیب و طبق مراحل ارائه شده در مطلب زیر پیش بروید:

۱. در اولین و ابتدایی ترین مرحله باید نرم افزار خود را از طریق مارکت های موجود به روز رسانی نمایید.

۲. پس از دانلود و نصب نسخه ی جدید، آن را از منوی برنامه های خود انتخاب و اجرا کنید.

۳. سپس وارد گفتگو یا صفحه چت خود با شخص مورد نظرتان که قصد سرعت بخشیدن به ویس های دریافتی او را دارید شوید.

۴. پس از به روز رسانی کردن نسخه قدیمی نرم افزار واتساپ به نسخه ی بتای آن، در کنار ویس های در حال پخش به صورت پیش فرض عدد ۱* قرار دارد.

افزایش سرعت پخش ویس در واتساپ

۵. نمایش عدد ۱ بدین معناست که سرعت پخش ویس در حالت نرمال می باشد اما اگر قصد افزایش آن را دارد باید بر روی این عدد کلیک کنید.

۶. با یک بار کلیک کردن بر روی این عدد به ۱/۵ * تغییر می کند و این بدین معنا می باشد که سرعت پخش ویس ۱/۵ برابر خواهد شد.

مرحه 6

۷. همچنین با دو بار کلیک کردن بر روی این عدد به ۲ * تغییر می کند و این بدین معنا می باشد که سرعت پخش ویس ۲ برابر خواهد شد.

مرحله 7

۸. در صورتی که از انجام این کار و افزایس سرعت پخش ویس های واتساپ پشیمان شده باشید می توانید مجدد روی این عدد کلیک نموده تا به حال قبل یعنی ۱ برگردد.

نکته: به این نکته نیز توجه داشته باشید که شما م یتوانید این مراحل را برای ویس هایی که خودتان برای دیگران ارسال می کنید نیز انجام دهید.

بدین ترتیب، در آموزش بالا به شما آموختیم که چگونه می توانید به راحتی و تنها با گذراندن چند مرحله ی ساده در نرم افزار واتساپ ، سرعت پخش ویس های خود را در این نرم افزار به ۱/۵ و ۲ برابر حالت معمول افزایش داده و آن ها را با سرعت بیشتری گوش داده و در زمان خود صرفه جویی نماید.